Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ah, ik was er vanuit gegaan dat je mijn bericht pas zou lezen als je terugkwam van de bruiloft Veel plezier!

Maak je aantekeningen van jullie ruzies, Compu?? Maak je dan ook een verslag dat je naar alle aanwezigen stuurt en neem je bij de volgende ruzie eerst de notulen van de vorige keer door? Haha, moet er wel om lachen
Ja hahahaha!! De buren krijgen wekelijks post!
Goeiemorgen

Het was ontzettend leuk gisteren,we hebben zoveel gepraat en gelachen dat ik vanmorgen lachend wakker werd,wat een gezelligheid.Het was de reis meer dan waard!

Haha,Compu met je aantekeningen Ik weet het altijd nog wel hoor.
Heerlijk, Luni, dat je het zo leuk hebt gehad, heb je vandaag dus ook nog wat aan! Morgenmiddag lekker vrij?

Ik weet het ook altijd nog wel, aantekeningen niet nodig
Ja,ik kijk er nu al naar uit

Ik had net koninklijk bezoek,een echte prins aan de balie

Mn collega's hebben me erop geattendeerd
Wie was het dan? Ik zou er ook geen herkennen denk ik.
Juultje, ben je al uit de logo's? Even benieuwd.

Luni, welke? Lekker kakky?

Hier zwembadje in de tuin, heerlijk dat gespartel!
Hij is echt een raskakker,beetje eng vond ik hem wel,brrr

Lig je erin Compu??
Nu ik hem gezien heb, weet ik nog steeds niet wie het is. Van wie is het de zoon?

Ha, da's een goeie die aantekeningen. Soms weet ik zelfs tijdens de ruzie al niet meer helemaal waar ik zo boos over ben

MB had vanmiddag juffendag in een speeltuin. Toen ik hem op ging halen was ie drijfnat en onder het zand. Ze hadden een watergevecht gehouden
Oh, die racer. Ze (auto)racen trouwens alledrie dacht ik.

Zoon van Margriet en Pieter, Mokkie.

Leuk dat MB zich zo heeft vermaakt!! Wat zal hij heerlijk slapen. Is het een goede slaper eigenlijk?

Ik zat niet in het bad nee! Wel met voeten erin, ook fijn.
Het was ook echt weer voor een watergevecht he! Ik zat even op ons terras vandaag op het werk en dan wil je gelijk niet meer naar binnen,heerlijk zo.

Nu alle boodschappen gehaald en ik heb een stille hoop dat J de stofzuiger er morgenochtend even doorhaalt,dan kan ik lekker de tuin in morgenmiddag.Ik ga het niet vragen
Logo's heb ik al even niet naar gekeken, heb net broer maar eens een mailtje gestuurd of hij al meer heeft gevonden. Daar heb ik vast over 3 weken wel antwoord op...

Nou, die zou ik ook niet herkend hebben hoor, nog nooit gezien.

Het was ook echt heerlijk weer voor een watergevecht, Mokkie! Juffendag is hier volgens mij ook binnenkort, ik had geen idee dat dat verder nog iets bijzonders was. Krijgt juf dan een cadeautje?

Lekker met je voeten in het bad, Compu, koel je fijn van af. Gaat het goed met het warme weer? Ik heb het vorige zomer vaak vervloekt...

Luni, anders zet je als stillen hint de stofzuiger midden in de kamer?

JD heeft weer eens 3 dagen vrij van school, is wel vaak zo aan het eind van het jaar. Gelukkig kan ze op de bso terecht, anders komt er van werken niets. JZ moet naar de kno-arts om zijn amandelen te laten checken, als die in orde zijn moet hij naar de kinderarts. Hij reutelt altijd met ademhalen en de gewone oplossing (puf met Ventolin) helpt niet.
Oh wat sneu dat hij nog zo reutelt. CG had dat ook, amandelen waren toen niet vergroot.

Beetje irri van die vrije dagen he. Hoe ga je het in de zomervakantie doen eigenlijk? Ik zie daar wel tegenop, nu gaat het nog met school erbij. Maar hele dagen met CG in de hitte..

Nouja, we zien het wel.

Luni, verkeerde houding zou dat hier zijn. Hopen tegen beter weten in.. Ik duim voor je.
In de zomer gaat JD in de eerste week vanaf woensdag logeren bij mijn ouders, die staan dan in de buurt op een camping. Week 2, 3 en 4 zijn we op vakantie. Week 5 en 6 gaat ze naar de bso, JZ heeft gewoon kdv op zijn vaste dagen. Ik heb dus JD extra thuis op maandag en dinsdag, maar dat was ook voor ze naar school ging, ik ben van plan leuke dingen te gaan doen (open luchtmuseum, dierentuin etc).

Jij hebt verder geen extra opvang buiten school voor CG natuurlijk, kan me voorstellen dat je er dan wel tegenop ziet. Gewoon lekker rustig aan zou ik doen, lekker in een badje in de tuin, misschien eens naar de kinderboerderij? Gaat het op school nog steeds goed?
Is CG trouwens over dat gereutel heen gegroeid?
Compu, heerlijk een beetje verkoeling van het water. Om te werken was het eigenlijk te warm vandaag. Bloedheet bij ons op school.

MB is een hele goeie slaper. Wel droomt hij veel en wild. Ik word regelmatig wakker van zijn geschreeuw. Maar hij weet er zelf nooit wat van de volgende dag.

Juultje, wat sneu voor JZ. Heeft hij er zelf veel last van?

Luni, leuk dat het feest zo gezellig was. Hoe is het contact met je zus nu? Hebben jullie al een en ander uitgepraat?

Juultje, juffendag hier wordt idd met een leuke aktiviteit gevierd. En ze hebben geld ingezameld (een euro pp) voor een cado voor de juf.

We hebben trouwens ook een leuk afscheidcado voor de juf bedacht. MB heeft 2 jaar bij haar in de klas gezeten (combinatiegroep 1-2) MV heeft een foto gemaakt van alle kinderen die naar groep 3 gaan en die groot laten afdrukken en in een mooie lijst gestopt.

De 1e maandag van de vakantie (5 juli) wordt MV geopereerd aan zijn oor/neus. Hopen nu maar dat ie horend met ons mee op vakantie gaat. Hij ziet er wel erg tegenop.
Ik heb even gemist wat MV aan zijn oor/neus heeft, Mokkie? Lekker wel dat MB zo goed slaapt. Ik moet er regelmatig uit, en niet alleen voor JZ. Hij heeft zelf geen last van het gereutel trouwens, hij blijft de hele dag door lachen, erg gezellig.

Leuk cadeau zeg voor de juf! Knap dat MV al die kinderen ook bij elkaar kreeg.

Hier nog een maand tot de vakantie.
Hij heeft een chronische ontsteking in zijn oor, al heel lang. Ze gaan dat nu met een buisje door zijn neus weghalen (of zoiets) en ze zetten ook meteen buisjes. En het moet onder volledige narcose.
Wanneer gaan jullie op vakantie? Ik kan me wel voorstellen dat hij er tegenop ziet.
Goeiemorgen

J belde net,hij gaat stofzuigen (kwestie van opvoeden ) Gisterenavond belde hij ook en toen lag ik al op bed,had net een flinke niesbui gehad dus hij zei uit zichzelf dat ie zou stofzuigen Ook het bed wordt afgehaald Uit zichzelf...

Wat naar voor MB Mokkie,ik weet wat het is.Dat dromen ook..nog steeds.

Nu nog wat werken!
Ja, Juultje. Ze snurkt soms nog een beetje, maar niks aan de hand. Blijft altijd wel onder KNO controle, nu we het er toch over hebben.

Luni, ik ben heel oplettend, MV wordt geopereerd.

Spannend Mokkie of het slaagt!

Anders gebarentaal leren op vakantie.

Wens 'm alvast sterkte! Op Schier heeft hij het lekker achter de rug.

Huur opgezegd! Mocht ik eerder bevallen, dan krijgen we verlenging.
Och hemel MV,wat stom van mij! Evenzogoed naar Als jullie binnen een week met vakantie gaan na de operatie zal ie zeker niets horen hoor,dan zitten er nog watten in(letterlijk) En anders maar met Compu mee op gebarentaal

Ik ga,denk ik,vanavond naar de bouwmarkt voor spullen voor de lounge/zithoek achter.Heb echt een goed plan,met tekening en al!

Nu komt het dichtbij he Compu,heb je kriebels?

Trek je het een beetje met deze temperaturen??
De bouwmarkt had niet alles wat ik zocht,jammer.Een voorbeeld van wat ik wil maken staat op de 'karwei' site op pagina 44-45 van het ZieZo magazine.Ik maak het alleen lager,breder en dubbel,in een hoek.Heb wel gelijk maar even een kek hangmatje meegenomen,zoiets :hangmat

Ik zit er nu in te computeren,best comfi nog!
Ziet er leuk uit, Luni! Zowel loungehoek als hangmat
Dank,ik ben er ook blij mee. J komt net thuis en kijkt nog wat sceptisch,met zo'n blik van "wat is dat dan"

Dan mag ie er niet in liggen ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven