Kletsgroepje LIIII
maandag 28 juni 2010 om 13:06
Lekker Luni! Hier niet zo'n beste nacht, JZ was een beetje aan het spoken, hij had het denk ik warm en dorst en honger. Hij lag ook eerder op bed en had volgens mij steeds het idee dat het al dag was ofzo, hij was elke keer dat ik bij hem kwam er wakker en blij.
Leuk dat je vader langskwam! Mijn ouders komen ook zo, ze zijn op terugweg van vakantie en komen dan langs Arnhem, dus komen ze even op bezoek, kunnen ze ook mee JD ophalen van school.
Leuk dat je vader langskwam! Mijn ouders komen ook zo, ze zijn op terugweg van vakantie en komen dan langs Arnhem, dus komen ze even op bezoek, kunnen ze ook mee JD ophalen van school.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
dinsdag 29 juni 2010 om 13:41
dinsdag 29 juni 2010 om 14:27
dinsdag 29 juni 2010 om 16:48
dinsdag 29 juni 2010 om 18:16
Misschien van korte duur dan. Ik heb JZ om kwart over 4 op bed gelegd, hij slaap nu nog steeds. Helemaal kapot van de korte nacht. Hij heeft er niet vaak last avn eigenlijk, maar hij zweet nogal snel, dus misschien dat het meeste vocht daarheen is gegaan.
Oeh, lekker Luni! Ik zit een aan roseetje, het is én erg warm én JM is jarig vandaag, dus goede reden lijkt me.
Morgen naar de psych, ben wel een beetje nerveus geloof ik.
Oeh, lekker Luni! Ik zit een aan roseetje, het is én erg warm én JM is jarig vandaag, dus goede reden lijkt me.
Morgen naar de psych, ben wel een beetje nerveus geloof ik.
dinsdag 29 juni 2010 om 18:26
dinsdag 29 juni 2010 om 20:29
Dank je! Hij viert het verder niet, dat doen we als ik jarig ben.
Dat is goed nieuws zeg! Eef, van harte voor EM, hij (en jij) zal er vast erg blij mee zijn
En Poesie ook weer terug dus en leuk gehad, mooi!
Hier nog een paar spetters gehad, maar dat stelde niet veel voor.
Dat is goed nieuws zeg! Eef, van harte voor EM, hij (en jij) zal er vast erg blij mee zijn
En Poesie ook weer terug dus en leuk gehad, mooi!
Hier nog een paar spetters gehad, maar dat stelde niet veel voor.
dinsdag 29 juni 2010 om 20:45
Gefeliciteerd Juultje en JM!! Wat is de leeftijd als ik vragen mag? Fijne avond! Hoop dat JZ niet gaat spoken of lang opblijft..
Eef, ik las het, wat goed!!! Kende hij het bedrijf al? Goed salaris ook??
Zo, ik heb mijn dip gehad. Zag het even niet meer zitten. Nog steeds niet hoor, maar ik heb het even van me af gejankt. We zien het allemaal wel weer.
Eef, ik las het, wat goed!!! Kende hij het bedrijf al? Goed salaris ook??
Zo, ik heb mijn dip gehad. Zag het even niet meer zitten. Nog steeds niet hoor, maar ik heb het even van me af gejankt. We zien het allemaal wel weer.
dinsdag 29 juni 2010 om 21:38
35, en ik over een paar weken ook, au!
JZ slaapt gelukkig, hij lag om 8 uur opnieuw op bed. Nu nog hopen dat hij doorslaapt (op nog een fles na).
Wat zag je niet meer zitten, verbouwen/verhuizen/zwangerschap?
Leuk idd, dat is wel even geleden zeg. Mei 2009, wij posten echt niet snel
JZ slaapt gelukkig, hij lag om 8 uur opnieuw op bed. Nu nog hopen dat hij doorslaapt (op nog een fles na).
Wat zag je niet meer zitten, verbouwen/verhuizen/zwangerschap?
Leuk idd, dat is wel even geleden zeg. Mei 2009, wij posten echt niet snel
woensdag 30 juni 2010 om 10:08
woensdag 30 juni 2010 om 13:44
Oh...35! Dat valt nog mee hoor.
Ik zag het verhuizen niet zitten dan. Maar ik ben inmiddels overtuigd. Het luchtte enorm op! Hij had het vorige week, ik dus nu. We gaan dus volg. week zat. over.
We posten langzaam, maar lezen snel. Leuk gevonden!
Ah, invullen dus. Lastig of goed te doen denk je?
Hoe was JZ's nachie?
Ik zag het verhuizen niet zitten dan. Maar ik ben inmiddels overtuigd. Het luchtte enorm op! Hij had het vorige week, ik dus nu. We gaan dus volg. week zat. over.
We posten langzaam, maar lezen snel. Leuk gevonden!
Ah, invullen dus. Lastig of goed te doen denk je?
Hoe was JZ's nachie?
woensdag 30 juni 2010 om 14:15
Zo snel al! Is het al helemaal klaar dan? Post je je nieuwe adres even op h? Alles al ingepakt?
Is wel goed te doen denk ik, ik heb de lijst al even doorgekeken en kan al bij heel veel nooit/soms/vaak invullen. Sommige dingen moeten we wat harder over nadenken denk ik, maar we hebben 2 weken de tijd Ook moeten we bijhouden in welke situatie het misgaat, wat JD dan doet en wat de uiteindelijke uitkomst is, om inzicht te krijgen in wanneer het misgaat. Het was wel een jonge vrouw nog en best onzeker, dus even zien hoe de gesprekken gaan.
JZ heeft goed geslapen, wel een fles gegeven vannacht, dat was vooral dorst. Nu op het kdv, ben benieuwd hoe het daar gaat. Vrijdag zal hij het wel moeilijk gaan krijgen.
Kan CG goed tegen de warmte?
Is wel goed te doen denk ik, ik heb de lijst al even doorgekeken en kan al bij heel veel nooit/soms/vaak invullen. Sommige dingen moeten we wat harder over nadenken denk ik, maar we hebben 2 weken de tijd Ook moeten we bijhouden in welke situatie het misgaat, wat JD dan doet en wat de uiteindelijke uitkomst is, om inzicht te krijgen in wanneer het misgaat. Het was wel een jonge vrouw nog en best onzeker, dus even zien hoe de gesprekken gaan.
JZ heeft goed geslapen, wel een fles gegeven vannacht, dat was vooral dorst. Nu op het kdv, ben benieuwd hoe het daar gaat. Vrijdag zal hij het wel moeilijk gaan krijgen.
Kan CG goed tegen de warmte?
woensdag 30 juni 2010 om 15:37
Oh leven! Ook leuk!
Juultje, het is nog lang niet af. Hier is nog lang niet ingepakt. Maar hij plant het en stresst zich ernaar toe, zijn manier. We hoeven er hier nog niet uit. Hij heeft zo zijn argumenten..
Goed in het zicht leggen zo'n lijst. Dat werkt het beste weet ik uit ervaring. Sommige dingen zou je heel anders invullen zonder praktijk.
Juultje, het is nog lang niet af. Hier is nog lang niet ingepakt. Maar hij plant het en stresst zich ernaar toe, zijn manier. We hoeven er hier nog niet uit. Hij heeft zo zijn argumenten..
Goed in het zicht leggen zo'n lijst. Dat werkt het beste weet ik uit ervaring. Sommige dingen zou je heel anders invullen zonder praktijk.
woensdag 30 juni 2010 om 15:39
Nog een hoop werk te doen dus!
Ik wil de lijst niet te veel in het zicht leggen, omdat JD nu niet weet dat we daar geweest zijn. Ze is erg nieuwsgierig en zal meteen willen weten wat dat voor leuk blauw papiertje is en of ze daar op mag 'schrijven'. Mocht het nodig zijn dat ze er zelf ook heen gaat, dan vinden we dat vroeg genoeg.
Ik wil de lijst niet te veel in het zicht leggen, omdat JD nu niet weet dat we daar geweest zijn. Ze is erg nieuwsgierig en zal meteen willen weten wat dat voor leuk blauw papiertje is en of ze daar op mag 'schrijven'. Mocht het nodig zijn dat ze er zelf ook heen gaat, dan vinden we dat vroeg genoeg.
woensdag 30 juni 2010 om 15:41
woensdag 30 juni 2010 om 18:02
Nee, niet haar erbij betrekken, doe je goed. Maar meer op eigen hoogte (op koelkast?) als geheugensteuntje. Dat je iets opmerkt en kijkt of het erbij staat b.v..
Dankje Luni, kan je niet vaak genoeg zeggen.
Nog tips voor de verhuisdag? Ik weet nooit wie waar moet zijn, waar schoongemaakt moet worden, wat er uitgepakt moet worden... Zien jullie dat op zo'n dag terplekke? Of kun je dat van tevoren organiseren? We hebben een stuk of 5 man die helpen.
Kan ik de buurman vragen waarmee we goed contact hebben? Weet niet of we in de toekomst contact houden eigenlijk.
Dankje Luni, kan je niet vaak genoeg zeggen.
Nog tips voor de verhuisdag? Ik weet nooit wie waar moet zijn, waar schoongemaakt moet worden, wat er uitgepakt moet worden... Zien jullie dat op zo'n dag terplekke? Of kun je dat van tevoren organiseren? We hebben een stuk of 5 man die helpen.
Kan ik de buurman vragen waarmee we goed contact hebben? Weet niet of we in de toekomst contact houden eigenlijk.