Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Lekker Luni! Hier niet zo'n beste nacht, JZ was een beetje aan het spoken, hij had het denk ik warm en dorst en honger. Hij lag ook eerder op bed en had volgens mij steeds het idee dat het al dag was ofzo, hij was elke keer dat ik bij hem kwam er wakker en blij.

Leuk dat je vader langskwam! Mijn ouders komen ook zo, ze zijn op terugweg van vakantie en komen dan langs Arnhem, dus komen ze even op bezoek, kunnen ze ook mee JD ophalen van school.
Balen zeg,hopelijk is ie vanavond zo moe dat ie nu wel lekker doorslaapt.

Hoe hadden je ouders het gehad?
Nope, hij ligt nu naast me op de bank...

Ze hadden het erg leuk gehad!
Arme JZ, hartstikke buikpijn vannacht, verstopt door het warme weer denk ik. Nu gaat het weer, wel moe, maar geen pijn meer. Zo zielig, hij gilde het uit.
Och gos,mijn neefje had dat ook toen ie klein was,echt zielig.Van een allergie hoor,dus dagelijks.

Heb je zn buikje gemasseerd?

Misschien kan ie nu weer lekker slapen?
Wat sneu, Juultje. Hier ook een klotenacht vannacht. CG keelpijn, urenlang gespookt. En vanmorgen nergens last van! Nouja. Toch maar thuis gehouden.

Ken je Kindicol al trouwens?

Lekker he, die regen! Daar frissen we van op. Zag al een regentopic voorbij komen.
Regen?!? Nee toch? Hier niet hoor.

Sneu voor CG, gaat het nu nog steeds goed? JZ begint weer wat te rommelen, ik hoor scheetjes uit de wagen komen (staan klaar om JD te gaan halen) en hij drinkt lastig. Wat is Kindicol?
Raar, ze lijkt in topvorm..

Kindicol is homepatisch middeltje om de ontlasting zachter te maken. Heeft hij er vaker last van?

Ik ben reteonrustig! Je zou denken dat ik 5 koppen koffie achterover heb geslagen. Gelukkig vanavond yoga.
Hier regende het ook vanmiddag,nu weer even warm gelukkig.We hadden afscheid van iemand,hij gaat met de Vut dus lekker hapjes en champagne

Ik heb het gewoon goed hier,welke receptioniste heeft er nou een glas champie in haar computerkast staan

Misschien van korte duur dan. Ik heb JZ om kwart over 4 op bed gelegd, hij slaap nu nog steeds. Helemaal kapot van de korte nacht. Hij heeft er niet vaak last avn eigenlijk, maar hij zweet nogal snel, dus misschien dat het meeste vocht daarheen is gegaan.

Oeh, lekker Luni! Ik zit een aan roseetje, het is én erg warm én JM is jarig vandaag, dus goede reden lijkt me.

Morgen naar de psych, ben wel een beetje nerveus geloof ik.
Trouwens., Poesie is zo langzamerhand toch wel weer thuis?

Van harte Juultje!! Ik heb ook trek in rose maar we hebben niet meer,wel bubbels of rode wijn maar J is een spelbreker

Haha,ja Poesie is weer thuis hoor,ze heeft het super gehad ook.

Trouwens nog meer goed nieuws: EM heeft weer een baan! EM van Eef.

Nu ff eten
Dank je! Hij viert het verder niet, dat doen we als ik jarig ben.

Dat is goed nieuws zeg! Eef, van harte voor EM, hij (en jij) zal er vast erg blij mee zijn

En Poesie ook weer terug dus en leuk gehad, mooi!

Hier nog een paar spetters gehad, maar dat stelde niet veel voor.
Gefeliciteerd Juultje en JM!! Wat is de leeftijd als ik vragen mag? Fijne avond! Hoop dat JZ niet gaat spoken of lang opblijft..

Eef, ik las het, wat goed!!! Kende hij het bedrijf al? Goed salaris ook??

Zo, ik heb mijn dip gehad. Zag het even niet meer zitten. Nog steeds niet hoor, maar ik heb het even van me af gejankt. We zien het allemaal wel weer.
Weet je wat raar is? Het begin van dit topic doorlezen.

Ik leed aan hoofdpijnen, Luni, haalde de kat op, Eef haar man zat al zonder werk, Juultje dacht dat het een jongetje werd etc. etc...
35, en ik over een paar weken ook, au!

JZ slaapt gelukkig, hij lag om 8 uur opnieuw op bed. Nu nog hopen dat hij doorslaapt (op nog een fles na).

Wat zag je niet meer zitten, verbouwen/verhuizen/zwangerschap?

Leuk idd, dat is wel even geleden zeg. Mei 2009, wij posten echt niet snel
Goeiemorgen

Lucht zeker wel op he Compu? Een flinke dip en daarna goed uithuilen,gewoon laten gaan hoor,het is allemaal niet makkelijk Voel je je nu beter?

Ik las laatst ook de eerste posts,was uitgelogd zonder dat ik het doorhad We posten (soms)langzaam maar leven snel vind ik.
Net bij de psych geweest voor JD, intakegesprek gehad. We hebben een en ander aan lijsten en huiswerk meegekregen, over 4 weken hebben we een nieuwe afspraak.
Oh...35! Dat valt nog mee hoor.

Ik zag het verhuizen niet zitten dan. Maar ik ben inmiddels overtuigd. Het luchtte enorm op! Hij had het vorige week, ik dus nu. We gaan dus volg. week zat. over.

We posten langzaam, maar lezen snel. Leuk gevonden!

Ah, invullen dus. Lastig of goed te doen denk je?

Hoe was JZ's nachie?
Zo snel al! Is het al helemaal klaar dan? Post je je nieuwe adres even op h? Alles al ingepakt?

Is wel goed te doen denk ik, ik heb de lijst al even doorgekeken en kan al bij heel veel nooit/soms/vaak invullen. Sommige dingen moeten we wat harder over nadenken denk ik, maar we hebben 2 weken de tijd Ook moeten we bijhouden in welke situatie het misgaat, wat JD dan doet en wat de uiteindelijke uitkomst is, om inzicht te krijgen in wanneer het misgaat. Het was wel een jonge vrouw nog en best onzeker, dus even zien hoe de gesprekken gaan.

JZ heeft goed geslapen, wel een fles gegeven vannacht, dat was vooral dorst. Nu op het kdv, ben benieuwd hoe het daar gaat. Vrijdag zal hij het wel moeilijk gaan krijgen.

Kan CG goed tegen de warmte?
LeVen snel Compu

Idd hard gegaan,veel succes!
Oh leven! Ook leuk!

Juultje, het is nog lang niet af. Hier is nog lang niet ingepakt. Maar hij plant het en stresst zich ernaar toe, zijn manier. We hoeven er hier nog niet uit. Hij heeft zo zijn argumenten..

Goed in het zicht leggen zo'n lijst. Dat werkt het beste weet ik uit ervaring. Sommige dingen zou je heel anders invullen zonder praktijk.
Nog een hoop werk te doen dus!

Ik wil de lijst niet te veel in het zicht leggen, omdat JD nu niet weet dat we daar geweest zijn. Ze is erg nieuwsgierig en zal meteen willen weten wat dat voor leuk blauw papiertje is en of ze daar op mag 'schrijven'. Mocht het nodig zijn dat ze er zelf ook heen gaat, dan vinden we dat vroeg genoeg.
Ik denk dat jullie een goede verstandhouding hebben Compu,of veel geduld van jouw kant(denk ik) maar ik zou het niet kunnen hoor,zoals jullie het doen,allebei op je eigen manier....Knap!

Juultje,jammer dat je niet een meer ervaren iemand hebt. Goed dat jullie gegaan zijn hoor,een hele stap he.
Nee, niet haar erbij betrekken, doe je goed. Maar meer op eigen hoogte (op koelkast?) als geheugensteuntje. Dat je iets opmerkt en kijkt of het erbij staat b.v..

Dankje Luni, kan je niet vaak genoeg zeggen.

Nog tips voor de verhuisdag? Ik weet nooit wie waar moet zijn, waar schoongemaakt moet worden, wat er uitgepakt moet worden... Zien jullie dat op zo'n dag terplekke? Of kun je dat van tevoren organiseren? We hebben een stuk of 5 man die helpen.

Kan ik de buurman vragen waarmee we goed contact hebben? Weet niet of we in de toekomst contact houden eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven