Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Goeiemorgen!
Goeienavond!

Vandaag met JD naar het studio 100 zomerfestival geweest. Ze vond het erg leuk, maar ook erg spannend. Het duurde toen het begonnen was zeker 20 minuten voor ik een lachje op haar gezicht zag.

Net lekker gebarbecued en morgen picknicken
Lekker gelegen in je hangmat, Luni? Is het goed uit te houden bij jou in de tuin?

Wat leuk Juultje! Waar was dat? K3 zeker?

Kriebels... dat niet. Maar onbewust draag je toch spanning met je mee. Zal het op tijd af zijn, zal de verhuizing erg tegenvallen, beval ik niet eerder, heb ik daar straks nog even wentijd... En dan is er nog die bevalling.

Anyway, het valt me nog mee hoe het met me gaat. Misschien verandert dat nog?
Leuke hangmat Luni.

Leuk Juultje, grappig dat JD het zo spannend vond. Dat zie ik bij MB ook soms.

Wij zijn naar het straattheaterfestival hier in de stad geweest. Was ook erg leuk. Leuke voorstelling in een bloedhete tent gezien.

Compu, misschien blijf je er redelijk rustig onder. Zou mooi zijn. Zijn de hulptroepen dit weekend in het huis bezig?

Luni, het is idd MV die onder het mes gaat. Voor de operatie door zijn neus, ziet ie erg tegenop.

We hadden hem een ultimatum gesteld. Hij mocht niet met ons mee op vakantie, als ie geen aktie zou ondernemen. Hij heeft de deadline maar net gehaald

Ik kijk met een half oog mee naar voetbal. VS tegen Ghana. Tuurlijk ben ik voor Ghana
Was CG te vroeg of te laat, Compu? Is wel een redelijke graadmeter denk ik.

Het was alles van Studio 100: Piet Piraat, Annicka, Huis Anubis, Kabouter Plop, Bumba, Mega Mindy, K3. Het was in de Amsterdam Arena (niet in het stadion hoor, andere zaal).

Dat is inderdaad maar krap aan gehaald, Mokkie! Hopelijk heeft hij er op vakantie niet te veel last van. Is Ghana aan de winnende hand?
Was Mega Mindy er ook bij? In april was hier nog een optreden van haar afgezegd vanwege zwangerschap.

Ghana staat met 1-0 voor. Ze zijn het enige Afrikaanse team wat nog over is. Dus het zou wel mooi zijn als ze doorgingen
Ja, Mega Mindy was er ook en Mega Toby. Was ze zwanger? Dan is ze weer aardig snel terug in model geschoten, in dat strakke pakje van haar zie je alles...
Ik heb verder ook nooit iets gehoord van een baby ofzo. Maar toen ik voor school de Schouwburg wou boeken om te spelen, was een plekje vrij omdat de mega mindy show was afgezegd wegens zwangerschap.
Ze heeft in jan. haar tweede kindje gekregen. Dus april was zeker verlof? Ze heet trouwens Free, leuke naam he.

CG was 2 dagen na de uitgerekende datum geboren. Mijn buik is trouwens erg groot nu, ongeveer vergelijkbaar met 40 weken toen. Maar hij is vast zwaarder dan zij was.
Of meer vruchtwater. Hoe groot wordt hij geschat?

Aha, januari, dan heeft ze hard gewerkt of was bijna niet aangekomen. Karen van K3 heeft nog wel wat meer zwangerschapskilo's eraan hangen, maar ach, die heb ik ook nog
Is Karen ook al bevallen dan?
Blijkbaar, ze was i.i.g. niet zwanger meer
Wikipedia:

Op 17 februari 2010 beviel Karen van haar eerste zoon, genaamd Sky.
Goeiemorgen!

Ik ben de slaapkamer uitgedreven,heb alles opengegooid en heb buiten nog een half uurtje verder geslapen(in de hangmat ja ,wat een superding)

J ligt nog boven,maar het is nu beter te doen denk ik.

Het is goed uit te houden idd in de tuin,hoewel ik gisteren bijna naar het meer ben gerend om een duik te nemen

Juultje,wat een leuk uitje voor JD,waren jullie samen gegaan? Wel goed denk ik,even alle aandacht voor haar.

Ook leuk Mokkie,dit weekend is er iets dergelijks in Woerden,hier vlakbij.Vorig jaar hoorde ik er,te laat,over en ik ben het gisteren vergeten.

Sky vind ik niet echt een leuke naam,jullie? Noem je dan de 2e Water of Sand ofzo?

Vals is dat,van die mensen die er een kind uit persen en gelijk weer in vorm zijn.Ik zag op de terugreis vanuit Ibiza een stel met een kindje van max 2 maanden(leek eerder 3 weken trouwens) Zij had zelfs geen velletje over,helemaal strak.Ik vond het wel een beetje zielig voor het kindje,was echt heel jong nog,zag zelfs een beetje paars nog.
Dat idee hadden wij dus ook, even alle aandacht van mama voor haar. 's Ochtends was ze strontvervelend en waarom? Ze zou JZ zo gaan missen als wij samen weg waren Ook wel weer heel lief hoor. Nog 3 dagen dan kunnen we naar de kinderpsycholoog. JM heeft zich vanmiddag ingelezen en een interessant boek gevonden, waar we naar gaan vragen. Ik ben vanmiddag met JD en JZ en schoonzus plus neefjes naar een meer/strand geweest, heerlijk! JM had hooikoorts, dus die bleef thuis.
Op MB's vorige school zat een Sky. En zijn zus heette Snow........................
Ik vind Sky ook niet leuk, Snow ook niet trouwens.

Warme dag vandaag, lekker! Nu wel even de tuin aan het sproeien, het gras is eerder geel dan groen
Vreselijke namen! En nu maar hopen dat jullie de naam van onze beeb tot be leuk vinden..

Luni, het is hot om je uit te hongeren tijdens de zwangerschap. Dus sommigen zijn daarna helemaal vermagerd, mede door borstvoeding. Heel erg ja.

Juultje, ze heeft nog niks gezegd hoe zwaar. Deze week weer heen, dan ook goed onderzoeken hoe hij ligt, ze twijfelde iets.

Alvast succes bij de psych. Gaat vast heel spelenderwijs.

Wat heerlijk, dat meer!! Ik spring er vanaf hier in haha.

Vandaag naar het zwembad geweeest, was heeeeerlijk.
Vast wel, Compu! De naam van CG vind ik wel heel leuk in ieder geval

Psych is eerst alleen JM en ik, JD hoeft er nog niet heen.
Wij zaten toen al te fantaseren wat volgende namen konden zijn:

Summer, Sand, Spring, Sun......

Ik vind ze ook vreselijk, dit soort namen.

Spannend Juultje, een eerste gesprek met de psych.

Wij zijn vanmorgen naar een rommelmarkt geweest en vanmiddag nogmaals naar het straattheater. Was leuk maar HEET.
Oeh, die dingen zou ik nu ook echt niet kunnen. Ik eis verkoeling.
Wij hadden het er vanavond nog over dat ik vorig jaar echt niet blij werd van dit weer. Nu vind ik het heerlijk, maar leef ik wel met jou meer, Compu! Je trekt het nog wel aardig, zo te lezen?

Leuk, Mokkie! Maar wel een beetje warm idd.
We waren naar kennissen om te bbq-en,was een uurtje rijden maar erg gezellig.Ben wel aan mn eind nu,lekker slapen zo.

Truste alvast
Slaap lekker, Luni. Ik ga ook maar eens naar bed, JM ligt al. Nog even een flesje bij JZ naar binnen en dan slapen.
Ik heb me toch diep geslapen,kon amper bij mn positieven komen vanmorgen

Mn vader kwam net langs,gezellig hoor!! Hij was in de buurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven