Kletsgroepje Vliegvogeltje
zondag 22 augustus 2010 om 08:24
Ja ik ben wakker. De wekker ging hier per ongeluk om 6 uur af. Mijn mobiel is stuk dus ik heb een oude reserve even. Maar die tijd is er niet uit te krijgen. Ik heb alle dagen gewist, de tijd om 16.00 gezet en toch gaat ie elke dag om 6 uur sochtends af. Rete irritant.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 22 augustus 2010 om 08:49
Ik heb ze nog nooit geproefd maar het trekt mij niet, gewoon omdat ik een slak een vies glibberig beestje vind en ik kan mij niet ontdoen van die gedachte.
Net als dat ik geen mosselen eet omdat als je dat schelpje opent je een vieze witte "draad" lopen, wat is dat eigenlijk wat je ziet? Dat ontneemt meteen mijn eetlust.
Net als dat ik geen mosselen eet omdat als je dat schelpje opent je een vieze witte "draad" lopen, wat is dat eigenlijk wat je ziet? Dat ontneemt meteen mijn eetlust.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 22 augustus 2010 om 08:51
mylenevalerie, 35 seconden geleden
Ik heb ze nog nooit geproefd maar het trekt mij niet, gewoon omdat ik een slak een vies glibberig beestje vind en ik kan mij niet ontdoen van die gedachte.
Net als dat ik geen mosselen eet omdat als je dat schelpje opent je een vieze witte "draad" lopen, wat is dat eigenlijk wat je ziet? Dat beneemt meteen mijn eetlust.
Ik denk dat dat sliertje z'n navelstreng is.
En die slakken, ach, verstand op nul en slikken.
De smaak is best lekker.
Net als dat ik geen mosselen eet omdat als je dat schelpje opent je een vieze witte "draad" lopen, wat is dat eigenlijk wat je ziet? Dat beneemt meteen mijn eetlust.
Ik denk dat dat sliertje z'n navelstreng is.
En die slakken, ach, verstand op nul en slikken.
De smaak is best lekker.
zondag 22 augustus 2010 om 10:38