Kletsgroepje Vliegvogeltje
zondag 22 augustus 2010 om 11:30
zondag 22 augustus 2010 om 13:06
zondag 22 augustus 2010 om 13:07
quote:knurfje schreef op 22 augustus 2010 @ 11:30:
goedemorgen allemaal lekker geslapen?
pfffffffffffffffffffff
heb lekker gegeten zie ik ineens allerlei rare dingen langs komen, nou ja verstand maar op nul
iemand nog een goeie tip hoe ik zoonlief keepersshirt weer schoon kan krijgen? weet het niet meer hoor.
alle tips zijn welkomIk zit met een witte voetbalbroek die alleen nog maar aan de binnenkant wit is. Dus ik hoor de tip graag ook!
goedemorgen allemaal lekker geslapen?
pfffffffffffffffffffff
heb lekker gegeten zie ik ineens allerlei rare dingen langs komen, nou ja verstand maar op nul
iemand nog een goeie tip hoe ik zoonlief keepersshirt weer schoon kan krijgen? weet het niet meer hoor.
alle tips zijn welkomIk zit met een witte voetbalbroek die alleen nog maar aan de binnenkant wit is. Dus ik hoor de tip graag ook!
zondag 22 augustus 2010 om 13:08
zondag 22 augustus 2010 om 13:49
Aaah, 9 maanden! Heerlijk klein dus nog
Is voor mij alweer een tijdje geleden, heb net de oudste geholpen met boeken kaften
Kolere, wat is het benauwd he. Mooi excuus om niet te veel te doen in huis. Doe ik toch al nooit op zondag
Is voor mij alweer een tijdje geleden, heb net de oudste geholpen met boeken kaften
Kolere, wat is het benauwd he. Mooi excuus om niet te veel te doen in huis. Doe ik toch al nooit op zondag
anoniem_111019 wijzigde dit bericht op 22-08-2010 13:50
Reden: kleine aanvulling
Reden: kleine aanvulling
% gewijzigd