Kletstopiczondernaam deel I

dinsdag 11 juni 2019 om 21:29
Weet ik, maakt je alsnog een gelukkig mens

En hier zijn ook alle kruidvatten beter te doen dan de jumbo. Vind ik dan. Er zullen vast genoeg mensen zijn die mijn mening niet delen. Heb een oom die niet naar het kruidvat wil maar wel de etos, die vind ik dan weer onprettig.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

dinsdag 11 juni 2019 om 21:30

dinsdag 11 juni 2019 om 21:31
Alleen deze Kruidvat, net nieuw en zeer ruim van opzet. Toch ga ik liever naar de Etos.Kia•Ora schreef: ↑11-06-2019 21:29Weet ik, maakt je alsnog een gelukkig mens.
En hier zijn ook alle kruidvatten beter te doen dan de jumbo. Vind ik dan. Er zullen vast genoeg mensen zijn die mijn mening niet delen. Heb een oom die niet naar het kruidvat wil maar wel de etos, die vind ik dan weer onprettig.

dinsdag 11 juni 2019 om 21:34
De etos hier heeft heel naar licht, en een soort monotoon gezoem/gepiep die ik door de hele winkel hoor. Wat best gek is want de andere winkels in hetzelfde pand hebben heel ander licht en geen nare geluiden.
Arme Solo

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

dinsdag 11 juni 2019 om 21:37
En dan heb je straks nog niet eens echte patat.
dinsdag 11 juni 2019 om 21:41

Ik zou frietjes gaan halen

dinsdag 11 juni 2019 om 21:46
Oh, dat is ook stom zeg. Hoop dat deze een beetje gaan smaken!Pipistrello schreef: ↑11-06-2019 21:43Ik heb hier nog geen frieterie kunnen ontdekken. En net speciaal 800 meter de bult opgelopen naar de Lidl voor patat.

dinsdag 11 juni 2019 om 22:34
Om er nou een topic voor te openen is ook zo wat, dus dan maar hier.
Door een lang verhaal kwamen mijn leerlingen en ik op de bloemetjes en de bijtjes.
Ik heb ze uitgelegd dat grote mensen dat zeggen als ze gewoon seks bedoelen maar het daar liever niet over hebben.
Dat snapten ze.
en toen bleek dat ze dachten dat de moeder de bloem was en de bij de vader.
Dus toen heb ik ze toch maar een ingelast lesje over bloemetjes en bijtjes en stampers en stuifmeel gegeven.
Door een lang verhaal kwamen mijn leerlingen en ik op de bloemetjes en de bijtjes.
Ik heb ze uitgelegd dat grote mensen dat zeggen als ze gewoon seks bedoelen maar het daar liever niet over hebben.
Dat snapten ze.

Dus toen heb ik ze toch maar een ingelast lesje over bloemetjes en bijtjes en stampers en stuifmeel gegeven.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

dinsdag 11 juni 2019 om 22:40
feow schreef: ↑11-06-2019 22:34Om er nou een topic voor te openen is ook zo wat, dus dan maar hier.
Dat snapten ze.
en toen bleek dat ze dachten dat de moeder de bloem was en de bij de vader.
Hoe oud zijn je leerlingen?

woensdag 12 juni 2019 om 01:46
woensdag 12 juni 2019 om 02:04
Nu zit ik me dus om twee uur 's nachts, terwijl over luttele uurtjes de wekker alweer gaat, af te vragen hoe het dan eigenlijk in vredesnaam zit met die bloemetjes en die bijtjes. Die ik sowieso voornamelijk associeer met aids - maar dat is een generatiedingetje.
https://www.youtube.com/watch?v=Qc3rjnCm81k
De enige logische conclusie is waarschijnlijk dat ik zeer vatbaar ben voor soa oftewel slaap ontwijkende activiteiten.
https://www.youtube.com/watch?v=Qc3rjnCm81k
De enige logische conclusie is waarschijnlijk dat ik zeer vatbaar ben voor soa oftewel slaap ontwijkende activiteiten.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)