Kletstopiczondernaam deel I

09-06-2019 13:33 1043 berichten
Chocola. Avondeten. Katten. De temperatuur. Memes. Gifs. Voetbal. Monsterlijke muzieklinkjes. Drank. Ziek zwak en misselijk is off topic.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 14-06-2019 08:59
Reden: Titel aangepast ;)
41.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
12-06-2019 01:46
Nou, ik krijg een nieuwe robotstofzuiger. En een upgrade naar een duurder model.

Tip, koop geen dure robotstofzuiger. Die van Medion doen het ook prima. Had alvast eentje extra gekocht voor boven en ben er erg blij mee.
Medion is sowieso een topmerk, een jaar of acht geleden een pc gekocht en die doet het nog steeds geweldig. Vorig jaar ook maar een laptop van Medion gekocht nadat de HP voor de zoveelste keer flink tegen viel. Mooi geprijsd en prima kwaliteit. De enige reden waarom ik naar de aldi ga. :proud:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Wat is trouwens een ‘puppet’. Vraag ik me nu al dagen af.. Ik zag dat toen voorbij komen in de echte napraat, maar gezien de dalende PH-waarde bij sommigen heb ik me toen maar stil gehouden :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
12-06-2019 09:27
Wat is trouwens een ‘puppet’. Vraag ik me nu al dagen af.. Ik zag dat toen voorbij komen in de echte napraat, maar gezien de dalende PH-waarde bij sommigen heb ik me toen maar stil gehouden :biggrin:
:HA:

Een puppet is een poppetje of stroman.
Malagueña schreef:
12-06-2019 09:27
Een nick waarmee je een ander topic op de hak neemt bijvoorbeeld. Maar aangezien dat tegenwoordig verboden is kan je dat maar beter niet doen.
Kia•Ora schreef:
12-06-2019 02:49
Medion is sowieso een topmerk, een jaar of acht geleden een pc gekocht en die doet het nog steeds geweldig. Vorig jaar ook maar een laptop van Medion gekocht nadat de HP voor de zoveelste keer flink tegen viel. Mooi geprijsd en prima kwaliteit. De enige reden waarom ik naar de aldi ga. :proud:
Vind ik ook. Vroeger een televisie, dvd speler en nog een paar producten gekocht van Medion. De klantenservice was ook prima toen.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
12-06-2019 10:30
Vind ik ook. Vroeger een televisie, dvd speler en nog een paar producten gekocht van Medion. De klantenservice was ook prima toen.
Ooit één keer een Medion-apparaat gekocht, hele pc naar de haaien. Zat een virus (ofzo) in het stuurprogramma of op de website, geen idee meer. Apparaat heeft nooit gewerkt en pc moest volledig gereviseerd worden.
Sindsdien ben ik bang voor Medion.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
12-06-2019 10:32
Ooit één keer een Medion-apparaat gekocht, hele pc naar de haaien. Zat een virus (ofzo) in het stuurprogramma of op de website, geen idee meer. Apparaat heeft nooit gewerkt en pc moest volledig gereviseerd worden.
Sindsdien ben ik bang voor Medion.
Nou zeg, dat is balen! Dan zou ik ook mijn bedenkingen hebben, vrees ik.
Life is short. Eat dessert first.
Ah dus als ik nu bijv de nick Chocoladefontein aan zou maken (dat moet je trouwens nooit googelen) en dat ik dan de echte napraat zou volplakken met plaatjes van chocolade :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Dat is best een goede verkoopstrategie: dat moet je nooit googelen.
Als ramptoerist ging ik op zoek naar vreselijke plaatjes...
niks gevonden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Malagueña schreef:
12-06-2019 16:57
Ah dus als ik nu bijv de nick Chocoladefontein aan zou maken (dat moet je trouwens nooit googelen) en dat ik dan de echte napraat zou volplakken met plaatjes van chocolade :biggrin:

Ik zeg doen!
Verdorie, hele dag geklust in huis, moe, geen zin om te koken. Maar bij de enige pizzeria hier die lekkere pizza heeft kun je al een tijdje niet online bestellen en bij een telefonische bestelling niet pinnen.
Nu moet ik dus echt zelf iets klaarmaken.

Afbeelding
Ik wil niet lullig doen, maar de stap van chocolade naar hondenvlees vind ik best groot.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
12-06-2019 17:15
Ik wil niet lullig doen, maar de stap van chocolade naar hondenvlees vind ik best groot.

:HA:

Ik vind jou zo leuk!
Ik eet erwtensoep van de hema met roggebrood en katenspek.
feow schreef:
12-06-2019 17:05
niks gevonden.

Echt niet? Ooit, jaren geleden, toen ik een echte zocht, kreeg ik daar hele vieze resultaten mee.
Ik kreeg een cadeautje van een geslaagde mentorleerling. Ik voel me bijna een basisschooljuf nu! Wat een heerlijk gevoel. Maar het blijst was ik met haar kaartje.
Betty_Slocombe schreef:
12-06-2019 19:17
Ik kreeg een cadeautje van een geslaagde mentorleerling. Ik voel me bijna een basisschooljuf nu! Wat een heerlijk gevoel. Maar het blijst was ik met haar kaartje.

Wat leuk Betty!
Wat leuk Bet!
Jawlensky schreef:
12-06-2019 17:13
Verdorie, hele dag geklust in huis, moe, geen zin om te koken. Maar bij de enige pizzeria hier die lekkere pizza heeft kun je al een tijdje niet online bestellen en bij een telefonische bestelling niet pinnen.
Nu moet ik dus echt zelf iets klaarmaken.

Afbeelding

Aaaaaaaaah :there:
Betty_Slocombe schreef:

Top! Eer van je werk.
Verder dan dit kom ik niet

Afbeelding
anoniem_370078 wijzigde dit bericht op 12-06-2019 20:11
82.31% gewijzigd
dubbel
Betty_Slocombe schreef:

Aahhw :heart:
feow schreef:
12-06-2019 17:05
niks gevonden.
Herkenbaar... :proud:

Betty, dat is leuk!
Er zijn mensen die worden gewoon zuur geboren!
Dat kan bijna niet anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven