Kletstopiczondernaam deel I

09-06-2019 13:33 1043 berichten
Chocola. Avondeten. Katten. De temperatuur. Memes. Gifs. Voetbal. Monsterlijke muzieklinkjes. Drank. Ziek zwak en misselijk is off topic.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 14-06-2019 08:59
Reden: Titel aangepast ;)
41.97% gewijzigd
Niemand post hier, maar ik post niet op napraat en ik wil echt graag iets heel nuttigs delen met de mensheid.

Ik kijk Ilses veranda. Met Douwe Bob. Die ik echt best sexy vond, altijd. Maar hij blijkt dus gewoon een heel lief leeghoofd.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
28-06-2019 21:54
Niemand post hier, maar ik post niet op napraat en ik wil echt graag iets heel nuttigs delen met de mensheid.

Ik kijk Ilses veranda. Met Douwe Bob. Die ik echt best sexy vond, altijd. Maar hij blijkt dus gewoon een heel lief leeghoofd.
Waarom post jij niet op napraat?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Hele lieve leeghoofden kunnen ook best sexy zijn hoor.

:hug:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Solomio schreef:
28-06-2019 21:59
Waarom post jij niet op napraat?
Geen zin meer in. ASS-gerelateerde nukkigheid.
Bovendien lukt het daar ook prima zonder mij.
feow schreef:
28-06-2019 22:00
Hele lieve leeghoofden kunnen ook best sexy zijn hoor.

:hug:
Ja, maar niet meer zo erg als eerst. Het blijft wel een ongelooflijk knappe jongeman, overigens.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
28-06-2019 22:03
Ja, maar niet meer zo erg als eerst. Het blijft wel een ongelooflijk knappe jongeman, overigens.
Knap?
Nou ja, ik weet al veel langer dat mijn voorkeuren niet overeenkomen met de algemene knapheidsvoorbeelden.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
28-06-2019 22:03
Geen zin meer in. ASS-gerelateerde nukkigheid.
Bovendien lukt het daar ook prima zonder mij.
Wat jammer.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
28-06-2019 22:06
Knap?
Nou ja, ik weet al veel langer dat mijn voorkeuren niet overeenkomen met de algemene knapheidsvoorbeelden.
Hij is ook vrij gladjes voor wat ik normaal aantrekkelijk vind. Maar hij heeft zo'n blij hoofd.
feow schreef:
28-06-2019 22:00
Hele lieve leeghoofden kunnen ook best sexy zijn hoor.

:hug:

Nou, ik wilde dat net zeggen. Je hoeft er ook niet mee te praten, met zulke lekkertjes. Die zijn met een ander doel op deze wereld gezet.
Alle reacties Link kopieren
Betty! Dan had je dus ook mijn heuglijke, voor jou bedoelde en op np volslagen off topic mededeling gemist? Het is weer Sint Jan geweest. En je weet het vast wel: na St. Jan, nieuwe aardappels in de pan! Als er íets goed is tegen nukkigheid... :jump:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Betty_Slocombe schreef:
28-06-2019 22:03
Ja, maar niet meer zo erg als eerst. Het blijft wel een ongelooflijk knappe jongeman, overigens.
Neuh, vind ik niet.

Je moet hem gewoon niet meer horen praten. Komt dat gevoel vanzelf weer terug, mss.
Alle reacties Link kopieren
Soms ben ik toch lichtelijk verbijsterd over het 'seksisme' hier. O_O
Als mannen zo over vrouwen praten krijgen ze de wind van voren. En terecht.

Seksisme is natuurlijk niet de juiste term, maar ik weet ff geen betere.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Betty_Slocombe schreef:
28-06-2019 21:54
Niemand post hier, maar ik post niet op napraat en ik wil echt graag iets heel nuttigs delen met de mensheid.

Ik kijk Ilses veranda. Met Douwe Bob. Die ik echt best sexy vond, altijd. Maar hij blijkt dus gewoon een heel lief leeghoofd.

En hij kan mega stinken. Mijn nichtje kwam hem tegen op Curaçao in een kroeg. Enorm dronken en stinken naar heel scherp zuur zweet.
Ik zou hem ook (na een potje samen douchen) mijn bed niet uit jagen hoor :proud:
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
29-06-2019 12:21
Ik zou hem ook (na een potje samen douchen) mijn bed niet uit jagen hoor :proud:
Brrrrrrrr, engerd.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
29-06-2019 12:19
En hij kan mega stinken. Mijn nichtje kwam hem tegen op Curaçao in een kroeg. Enorm dronken en stinken naar heel scherp zuur zweet.
Verbaast me niks, ik vind hem viezig. Lief is hij volgens mij ook niet echt, hij ziet er alleen zo uit.
En die tattoo in zijn hals is echt een mega afknapper.

Wie ik wel schattig vind, beetje zelfde type qua uiterlijk, is Gers Pardoel. Bij hem zou ik zo achterop springen.
Ik vind dat Douwe wordt overschat en Gers wordt onderschat.
.
Solomio schreef:
29-06-2019 07:59
Soms ben ik toch lichtelijk verbijsterd over het 'seksisme' hier. O_O
Als mannen zo over vrouwen praten krijgen ze de wind van voren. En terecht.

Seksisme is natuurlijk niet de juiste term, maar ik weet ff geen betere.
Ik vind mezelf nog best vriendelijk formuleren. Ik val gewoon niet op domme mannen. Geen seksist, maar een snob.
Dana schreef:
29-06-2019 04:41
Betty! Dan had je dus ook mijn heuglijke, voor jou bedoelde en op np volslagen off topic mededeling gemist? Het is weer Sint Jan geweest. En je weet het vast wel: na St. Jan, nieuwe aardappels in de pan! Als er íets goed is tegen nukkigheid... :jump:
Ja, die heb ik gemist, helaas. Wel fijn dat er iemand is die deze liefde deelt.
Ik kreeg ze zonet, vers van de tuin. Net een cadeautje met schil!
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
29-06-2019 15:06
Ik vind mezelf nog best vriendelijk formuleren. Ik val gewoon niet op domme mannen. Geen seksist, maar een snob.
Ik val ook niet op domme mannen, daarom vind ik het zeer belangrijk wat er uit iemands mond komt.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ik heb vandaag heel seksistisch gedaan, gewoon om uit te proberen hoe het is. Toen ik na een paar uur fotograferen in het bos op mijn scooter naar huis reed, was er een man aan het joggen. Type blonde god. Heerlijk lijf en geen tshirt aan of zoiets. Toen heb ik naar hem gefloten.

Wel heel zachtjes, zodat hij het niet hoorde, dat dan weer wel. :-D
Ik werd wel even blij van deze mooie meneer die zijn mooiheid met de mensheid meende te moeten delen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt trouwens voor het tippen van Ilse's Veranda. Ik kende het programma niet, maar ben een countryfan dus ik het nu ga lekker terugkijken, met een ijsje erbij achter de ventilator :)

Edit: moet zeggen dat Douwe er niet op zijn slechtst uitziet in deze aflevering :P
.
Alle reacties Link kopieren
Douwe vind ik nou echt helemaal niks aan. En die tattoo in zijn nek vind ik juist nog het enige dat een beetje leuk is :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Beetje laf hoor Jaw, volgende keer gewoon keihard fluiten. Hoe weet je anders écht hoe het is??
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
29-06-2019 19:15
Beetje laf hoor Jaw, volgende keer gewoon keihard fluiten. Hoe weet je anders écht hoe het is??

Haha, ik zal er over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Bij ‘blonde god’ zie overigens een shirtloze Thor (Chris Hemsworth) voor me. Ik zou dan niet fluiten maar mezelf voor zijn voeten werpen!
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven