klopt deze spreuk?!
dinsdag 16 november 2010 om 18:30
Ik schrijf wel eens spreukjes over die ik grappig vind en laatst had ik er zo 1 maar volgens mijn vriend klopt hij niet.
Zoals ik hem gelezen had:
"in de koekjes van het leven zijn vriendinnen de stukjes chocola"
Volgens vriend moet het zijn " in het leven van de koekjes....."
Nou ben ik zelf dus in de war want zoals hij het zegt klinkt het ook wel logisch
Iemand een mening over?
Zoals ik hem gelezen had:
"in de koekjes van het leven zijn vriendinnen de stukjes chocola"
Volgens vriend moet het zijn " in het leven van de koekjes....."
Nou ben ik zelf dus in de war want zoals hij het zegt klinkt het ook wel logisch
Iemand een mening over?
dinsdag 16 november 2010 om 18:33