Knusselend het nieuwe jaar in! ❤

31-12-2018 12:16 2357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

.

Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
20-03-2019 17:12
Ik had echt heel veel mazzel, ik moest op één meneer voor mij wachten. Wel lekker dat ze al zo vroeg open waren kon ik na werk gelijk door en hoef ik nu de drukte niet in.
Voor werk red ik niet, maar gelukkig kon ik optijd weg van mijn werk.

Vorige keer had ik zo geluk. Kwam binnen zonder rij en toen ik wegging stond iedereen er opeens :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
20-03-2019 17:14
Voor werk red ik niet, maar gelukkig kon ik optijd weg van mijn werk.

Vorige keer had ik zo geluk. Kwam binnen zonder rij en toen ik wegging stond iedereen er opeens :P
Voor mijn werk mocht het nog niet :P.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kon meteen doorlopen weer.

Wel verwarrend trouwens dat de Provinciale Staten blauw is
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
20-03-2019 17:25
Kon meteen doorlopen weer.

Wel verwarrend trouwens dat de Provinciale Staten blauw is
:jump: Fijn dat je door kon lopen!

Ik kreeg dat ene stemblad niet open vanmorgen, ingewikkeld ding en een pleister om vingers, stond ik daar te klooien en heel hard om mezelf te lachen. :rofl:
Zo, ik heb ook gestemd en kom nu mijn welverdiende ijskoffie halen op mijn favoriete forumstekje :proud:

Ik probeerde me uit de discussie te houden (alles werd al gezegd, en veel mooier en beter dan ik het kon! Heb ik al gezegd dat jullie geweldig zijn? :kneel: ). Maar ik moet toch even kwijt dat ik het heel jammer vind dat het zo liep, en dat zulke lieve, mooie, open mensen worden beschuldigd van laffe aanvallen - terwijl jullie vooral leken te willen begrijpen waar het ongecontroleerd meppen vandaan kwam. Jullie hebben niets fouts gedaan, lieverds. Ik denk dat nachtje vooral niet gewend is aan een open manier van communiceren, en heb de indruk dat er meer achter zit dan we weten. Zeker omdat het niet de eerste keer is dat ze zo reageert op open vragen in dit topic. Hopelijk komt het ook met haar goed, en zal ze ooit echt open staan voor knussels en een goed gesprek, zonder uit angst (als ik dat goed in haar posts las tenminste) te gaan vechten waar het niet zou moeten en hoeven.
Kia•Ora schreef:
20-03-2019 17:27

Ik kreeg dat ene stemblad niet open vanmorgen, ingewikkeld ding en een pleister om vingers, stond ik daar te klooien en heel hard om mezelf te lachen. :rofl:
Grinnnn Ik was blij dat ze ook nog de kleur op de bakken hadden gezet, anders had ik het met mijn duffe harses waarschijnlijk alsnog verkeerd gedaan 😜
Kia•Ora schreef:
20-03-2019 17:27

Grinnnn Ik was blij dat ze ook nog de kleur op de bakken hadden gezet, anders had ik het met mijn duffe harses waarschijnlijk alsnog verkeerd gedaan 😜
Haha dat had ik daarnet nog kunnen doen met mijn duffe harses :rofl:
Wijze woorden Nanny en ik hoop het met je mee.
Mooi woorden Nanny. Hartverwarmend. :bigkiss:

Ik mocht alleen stemmen voor de Waterschappen. Ik begrijp gewoon niet waarom dat wel mag maar ik nationaal/provincie niet mag stemmen. :furious:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
20-03-2019 20:02

Ik mocht alleen stemmen voor de Waterschappen. Ik begrijp gewoon niet waarom dat wel mag maar ik nationaal/provincie niet mag stemmen. :furious:

Haha Blond, verschil moet er wezen.
Maar verder ben je van harte welkom hoor. ;-D
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Oudblond schreef:
20-03-2019 20:02

Gij Belg :P
lollypopje schreef:
20-03-2019 20:25
Gij Belg :P
Gij lekstok! :lmao:
Oudblond schreef:
20-03-2019 20:36
Gij lekstok! :lmao:
Wablief? :P
lollypopje schreef:
20-03-2019 20:39
Wablief? :P
Zo noem je :devil: een lolly op z'n goed Vlaams
Lekken = likken. en eh. ja eh. ik leg het beter niet verder uit want dan duik jij zo je keuken in voor wat attributen. XD
Oudblond schreef:
20-03-2019 20:41
Zo noem je :devil: een lolly op z'n goed Vlaams
Lekken = likken. en eh. ja eh. ik leg het beter niet verder uit want dan duik jij zo je keuken in voor wat attributen. XD
Mijn fantasie slaat hier al op hol, maar ik sta gewoon al te lang droog denk ik :P
lollypopje schreef:
20-03-2019 20:44
Mijn fantasie slaat hier al op hol, maar ik sta gewoon al te lang droog denk ik :P
Even goed poepen dan ben je daar vanaf :lol:
Oudblond schreef:
20-03-2019 20:45
Even goed poepen dan ben je daar vanaf :lol:
Alleen niemand bij de hand om mee te poepen :proud:
lollypopje schreef:
20-03-2019 20:55
Alleen niemand bij de hand om mee te poepen :proud:
Even hengelen op de sekspijler en je vindt vast wel iemand ;-D
Coconuts12 schreef:
20-03-2019 21:31
Even hengelen op de sekspijler en je vindt vast wel iemand ;-D
pffff ik heb wel standaard he. Ik poep niet overal met iedereen.
Even knussels brengen op deze bijna weekend dag 💋

En ik wil even zeggen dat ik heel blij ben met dit clubje en dat ik het heel mooi vond om te zien hoe eensgezind, maar ook respectvol iedereen was bij wat er gisteren speelde. Dat is wat deze groep zo mooi maakt 😊
Ik heb een lief lenteliedje in mijn hoofd! Ze mag nu echt wel komen, die lentezon!

Daar is de lente, daar is de zon
bijna - maar ik denk dat ze weldra zal komen-,
de fallus impudicus staat al in bloei
en de blaadjes krijgen bomen !

M’n vrouw en m’n kat zijn allebei krols,
het valt me moeilijk ze rustig te houden,
ik zal binnenkort weer ‘n heleboel
nesten moeten bouwen !

De bloembollen barsten open met een
knal en de meisjes ontbloten de kuiten,
de bouwvakkers hebben na ‘n nare tijd
weer iets om naar te fluiten !

en de klokken vertrekken naar Romen

https://www.youtube.com/watch?v=xyc6wSbuH70
Ik ben het helemaal met je eens Lolly; mooi hoe de intentie van dit topic bevestigd werd gisteren, en ben ook blij dat je je gesteund voelde. :heart:
Tegelijkertijd vind ik het ook verdrietig dat Walpurgis het niet ook zo kon zien. En ze daarmee een ervaring heeft gemist, die denk ik (ik wil niet aanmatigend klinken...) voor haar een louterende en verwarmende ervaring had kunnen zijn. Dat vind ik jammer, maar iedereen moet hierin zijn eigen pad lopen.
Mocht je toch nog even meelezen Walpurgis, dan wil ik dat je weet dat het vanuit mij niet 'good riddance' is, maar dat ik het jammer vind dat het zo is gelopen.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Oudblond schreef:
21-03-2019 09:53
Ik heb een lief lenteliedje in mijn hoofd! Ze mag nu echt wel komen, die lentezon!

Jaaah! Het is gelukkig al warmer, maar ik kan nu ook niet wachten op weer een zonnig dagje. Hmmm.
(wat een ontzettend hyperliedje trouwens, ik heb hem niet helemaal afgeluisterd haha, iets met tijdgeest).
Coerage schreef:
21-03-2019 11:47
Jaaah! Het is gelukkig al warmer, maar ik kan nu ook niet wachten op weer een zonnig dagje. Hmmm.
(wat een ontzettend hyperliedje trouwens, ik heb hem niet helemaal afgeluisterd haha, iets met tijdgeest).
Ouwe hippie! :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven