Knusselend het nieuwe jaar in! ❤

31-12-2018 12:16 2357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

.

Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Ja, híj wél. :P
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Coerage schreef:
21-03-2019 11:44
Ik ben het helemaal met je eens Lolly; mooi hoe de intentie van dit topic bevestigd werd gisteren, en ben ook blij dat je je gesteund voelde. :heart:
Tegelijkertijd vind ik het ook verdrietig dat Walpurgis het niet ook zo kon zien. En ze daarmee een ervaring heeft gemist, die denk ik (ik wil niet aanmatigend klinken...) voor haar een louterende en verwarmende ervaring had kunnen zijn. Dat vind ik jammer, maar iedereen moet hierin zijn eigen pad lopen.
Mocht je toch nog even meelezen Walpurgis, dan wil ik dat je weet dat het vanuit mij niet 'good riddance' is, maar dat ik het jammer vind dat het zo is gelopen.
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten Dappertje
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
walpurgisnacht schreef:
20-03-2019 13:45
dit is de laatste keer ik ben deze oorlog niet begonnen . deze berichten maken mij duidelijk dat mij besluit om dit topic te verlaten voorgoed de juiste is . Ik heb nooit een discussie begonnen . er was nooit geen sprake van slachtoffergedrag , ik heb jullie tot nu lieve mensen gevonden . maar deze laffe aanval is de eerste en laatste keer op mij persoon .

Ik vind het écht oprecht jammer dat je niet kunt zien wat de boodschap is. Ik hoop dat je ooit op een punt in je leven komt en in kunt zien dat wat ik en de rest probeert te zeggen. Dat dit komt vanuit het hart en niet uit gemenigheid. Dat iedereen graag haar gevoel wil delen en hoopt dat de ander hier fijn mee omgaat. Ik heb alleen maar reacties van de andere dames gelezen waarin met respect geprobeerd is te vertellen wat jouw reacties teweeg brengen zonder daarin jouw gevoel te diskwalificeren, in de hoop dat je hier iets mee zou doen. Lees mijn bericht nog eens, want ipv het op te pakken als feedback lees jij het als pure aanval (en gebruikt wederom hele nare bewoordingen zoals oorlog...)... en zo is het niet bedoelt, dat is ook niet waar dit topic voor staat. En de intentie van dit soort berichten is nooit om iemand te kwetsen of weg te jagen. Wel om te laten zien wat je met een ander doet als je zoiets zegt.. Ik hoop dat je dit ooit gaat zien, enige zelfreflectie gaat ontwikkelen en wat meer vertrouwen in de ander gaat kweken anders blijf je steeds tegen hetzelfde aanlopen en zowel jezelf als de ander kwetsen. En dat is zonde. Het ga je goed.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Arwen ik heb jou volgens mij nog helemaal geen dikke knussel gegeven. Dus bij dezen alsnog eentje :hug: .
Het is (hier) echt stralend weer, tijd voor een ijskoffie!!!

Afbeelding
Kia•Ora schreef:
21-03-2019 14:05
Arwen ik heb jou volgens mij nog helemaal geen dikke knussel gegeven. Dus bij dezen alsnog eentje :hug: .
Lief Kia, dank je :lips:

Ijskoffie, kom maar door!
Ja, de zon schijnt hier inmiddels ook heerlijk. :)

Nog even over die ijskoffie. ;-D
Voor mij geen bolletjes ijs en caramel hoor. Ik wil ijskoude koffie, veel suiker, melk en ijsklontjes. Dat is voor mij een ijskoffie.
Ik hou ook van ijs, maar ijs is ijs en koffie is koffie!
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Coerage schreef:
21-03-2019 14:22
Ja, de zon schijnt hier inmiddels ook heerlijk. :)

Nog even over die ijskoffie. ;-D
Voor mij geen bolletjes ijs en caramel hoor. Ik wil ijskoude koffie, veel suiker, melk en ijsklontjes. Dat is voor mij een ijskoffie.
Ik hou ook van ijs, maar ijs is ijs en koffie is koffie!
Dan pak jij de linkse op het plaatje van Kia en ik de tweede van rechts.
Coconuts12 schreef:
21-03-2019 14:52
Dan pak jij de linkse op het plaatje van Kia en ik de tweede van rechts.

Whaha, deal! :high5:
De zon schijnt!!!!!!

(van alles gelezen hier, ik reageer lekker nergens verder op. Ik geniet van de zon!)
twilight84 schreef:
21-03-2019 16:18
De zon schijnt!!!!!!

(van alles gelezen hier, ik reageer lekker nergens verder op. Ik geniet van de zon!)
Geen zin in een ijskoffie erbij?
Coerage schreef:
21-03-2019 15:07
Whaha, deal! :high5:
:high5:
ik wil ook zon :(
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
21-03-2019 16:30
ik wil ook zon :(

Voor jou! :sun:
twilight84 schreef:
21-03-2019 16:18
De zon schijnt!!!!!!

Dat is mislukt ;-D en jaaaaa heerlijk een zonnetje.

Zonnetje voor zusje :sun:
Coerage schreef:
21-03-2019 17:28
Voor jou! :sun:
😍
De zon was zo fijn vandaag! Anders was ik waarschijnlijk behoorlijk sacherijnig geweest, met niet stoppende bussen en te laat komen op afspraken en zo, maar dat zonnetje heh ... Daardoor werd het ineens een mogelijkheid om lekker nog even buiten te vertoeven in plaats van vervelend :proud:
Ik heb geen zon gezien vandaag :| Ben er echt zo aan toe!

Morgen werk ik een half dagje thuis, daarna wat 'moetjes' en dan weekend! Ik ga even diep in man zijn kleerkast duiken in de hoop om zijn zwemshort te vinden.... Hij heeft een bloedje hekel aan zwemmen (ik doe het 2 keer per week), maar hij zit al weken met vreselijke rugpijn en ook de fysio vond het een goed plan om een paar baantjes te trekken..... Hij zal er aan geloven :lol: En wie weet vindt hij het samen wel leuk. :-o
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Kia zit je nog in nachtdiensten of heb je ook 'weekend'?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik hoop voor hem dat het dan in elk geval helpt Blond :P

Hier een mega rustig en stil weekend in het vooruitzicht. Wat zwaar irritant is, omdat ik me weer eens alleen voel en tegelijkertijd ook maar in weinig mensen zin heb. Leuke combi :P
Oudblond schreef:
21-03-2019 19:47
Kia zit je nog in nachtdiensten of heb je ook 'weekend'?
Ik heb tot zaterdag nacht vrij :D .

Jij veel plezier met zwemmen!
Kia•Ora schreef:
21-03-2019 20:14
Ik heb tot zaterdag nacht vrij :D .

Jij veel plezier met zwemmen!
Lekker, jij dus ook beetje weekend.
Ik ben echt een enorme muts, heb ik net een bestelling geplaatst en kom ik er bij het nakijken van de bevestigingsmail achter dat ik het verkeerde product heb besteld. :facepalm: Ik heb ze snel een mailtje gestuurd met de vraag of ze het om kunnen wisselen. Hoop dat het kan voor ze het verzenden... of dat de boel gewoon geannuleerd kan worden.
Dat hoop ik ook Kia!

Vanmorgen voor het eerst dit jaar de zomerjas aan op de fiets naar het werk. Was vanochtend nog iets frisjes, maar straks om 12 uur hopelijk heerlijk fietsen :sun:

Mijn dag kan sowieso niet meer stuk, vanmorgen zei de weegschaal eindelijk dat ik onder die voor mijn magische grens zat.. :cheer2: Nooit gedacht dat ik dat zelf zou kunnen.. Nu rustig door en kijken wat er nog meer mogelijk is..

Fijn weekend alvast allemaal lieverds
Eat glitter for breakfast and shine all day
Ow wat fijn Beppie! Altijd fijn om succes te hebben, en al helemaal om meer succes te hebben dan je verwacht had :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven