Knusselend het nieuwe jaar in! ❤

31-12-2018 12:16 2357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

.

Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Pop, ik vind toen kilo in totaal eraf willen veel hoor! Ik heb volgens mij dezelfde BMI als jij (net geen 25). Ik vind vijf er af mooi. Acht ook, want dat is net onder de 70 en dus leuk. Maar wel lastiger vast te houden. En ik wik wel rondingen behouden, dus tien is mij teveel afvallen.

De eerste is er al af trouwens :D door niet (minder) te snoepen. Met name s avonds eet ik niks meer. En dat lukt me goed. Overdag gaat er nog wel eens iets zoets in hoor, ben veel te gek op chocolade.
Bubbels, je hebt een moeilijke beslissing genomen (mezelf kennende zou ik het niet kunnen op die manier), maar lijkt er goed over nagedacht te hebben. Mijn reactie is een beetje mosterd, maar wilde toch nog een hart onder de riem steken en je laten weten dat je zeker niet genegeerd wordt. :hug:

Wilde hier iemand nog kilo's hebben? Ik heb er ook nog een stuk of 25 in de aanbieding, dan heb ik een gezond BMI.

Blond, ik heb mijn lief gewezen op verhuisdieren.nl ook omdat ik daar goede dingen over heb gehoord, maar omdat het om zijn katten gaat wil ik dat hij de manier kiest waarop hij een nieuw thuis voor ze zoekt
Eat glitter for breakfast and shine all day
@Mar ik snap je, maar ik heb dus 12 kilo minder gewogen dan nu. en toen had ik nog mijn rondingen, zonder te mager te worden. Alleen weinig tiet, dat wel :P

En ik verwacht niet dat te halen, maar daar in de buurt zou fijn zijn. Maar dat heeft geen haast. Ik neem mijn tijd.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Mijn laagste gewicht als volwassene was ook 12 minder dan nu. Heel kort was dat, 2 maanden of zo :proud:
Ik wip even binnen.

Ik heb ook wat kilo's in de aanbieding voor wie wil. Tussen de 5 en de 10. Ook al is mijn gewicht goed, wat minder mag altijd.

Ik heb weinig puf om te schrijven. Druk met zieke familie en met mezelf.
@Mar bij mij ruim een jaar.... en toen kreeg ik een kantoorbaan :facepalm:
Niet het zitten, maar al dat lekkers was het probleem.

@Coco :hug:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
:hug: Nootje, sterkte

Blond en Pheebs, jullie gaan nog overgewicht krijgen, met al die gulle gevers hier! :D
lollypopje schreef:
30-04-2019 09:50
@Mar bij mij ruim een jaar.... en toen kreeg ik een kantoorbaan :facepalm:
Niet het zitten, maar al dat lekkers was het probleem.

Dat zijn de voordelen van mijn baan: beweging en klanten dus je kunt niet steeds iets in je mond stoppen. Alleen zijn die klanten zo lief om met feestdagen allerlei lekkers aan ons te geven. Vlak voor Pasen lag de pauzeruimte weer vol. Vandaar dat na Pasen de rem er op ging bij mij :proud:
@Mar Dat ken ik nog van toen ik in een verzorgingshuis werkte als bijbaan, niet normaal wat je kreeg en je kon niet altijd nee zeggen.
Marana-- schreef:
30-04-2019 09:51

Blond en Pheebs, jullie gaan nog overgewicht krijgen, met al die gulle gevers hier! :D
*Droomt vast van rondingen :flirting: *
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik heb trouwens ook kilo's in de aanbieding. Zo'n 50, en dan heb ik een gezond gewicht. O_O Ik ben bijna twee keer zo zwaar als ik als kleintje zou moeten zijn! Dat zie je er ook niet echt aan af trouwens, ik scheur niet moddervet op een scootmobiel rond of zo, eet meestal redelijk gezond, en doe enorm veel lopend of fietsend. Maar het zit er wel, en ik baal ervan. En ik baal ervan dat het steeds meer lijkt te worden, want dat wil ik helemaal niet :facepalm:
@Nanny Jij bent niet te zwaar, je bent te kort 💋
Ik krijg pas veel rondingen nu :duckie: :rofl: Benieuwd wat het eindstadium wordt! haha

(jullie allemaal gelezen, maar geen puf om te reageren op iedereen. En alle wijze woorden zijn al gezegd :D )

Blegh ga toch nog maar even verder met schoonmaken, huis bijna netjes!

En nu eens een keer proberen zo te laten!!
Marana-- schreef:
30-04-2019 09:51

:proud:

Wil nog ff iets kwijt over het relatie gedoe: Is het echt definitief over, nee. Er is duidelijk veel liefde tussen ons, ik heb enkel even de druk van de ketel gehaald.
Ik heb een sterk gevoel dat het allemaal wel goed komt :flirting:
Normaal durf ik daar niet op te vertrouwen, dat doe ik nu lekker wel.
Lekker puh :proud:
@Lichtje en dat zijn vast prachtige rondingen ;)
Phoebe-returns schreef:
30-04-2019 11:57

Ik heb een sterk gevoel dat het allemaal wel goed komt :flirting:
Normaal durf ik daar niet op te vertrouwen, dat doe ik nu lekker wel.
Lekker puh :proud:

Goed zo! :D

Je bent langzamerhand een beetje aan het veranderen he? En je maakt het daarmee makkelijker voor jezelf. Goed bezig!
Pheebs, je bent gewoon goed bezig! En als je voor jezelf en je eigen ... fijnheid van je leven zeg maar kiest, komt het sowieso goed. :heart:
lollypopje schreef:
30-04-2019 10:54
@Nanny Jij bent niet te zwaar, je bent te kort 💋
Ja oke :proud: er is gewoon veel van mijn geweldigheid nodig.
GlitterBep schreef:
30-04-2019 09:15
Bubbels, je hebt een moeilijke beslissing genomen (mezelf kennende zou ik het niet kunnen op die manier), maar lijkt er goed over nagedacht te hebben. Mijn reactie is een beetje mosterd, maar wilde toch nog een hart onder de riem steken en je laten weten dat je zeker niet genegeerd wordt. :hug:

Wilde hier iemand nog kilo's hebben? Ik heb er ook nog een stuk of 25 in de aanbieding, dan heb ik een gezond BMI.

Blond, ik heb mijn lief gewezen op verhuisdieren.nl ook omdat ik daar goede dingen over heb gehoord, maar omdat het om zijn katten gaat wil ik dat hij de manier kiest waarop hij een nieuw thuis voor ze zoekt
:rolling: dank je!
Het is overigens nu ineens weer helemaal mis. Ik wil dit helemaal niet afstand, break ups... :'(
Ik het gevoel dat vriend verschillende signalen afgeeft en ik vind hem irritant en het komt vast nooit meer goed en ik faal :'(

*Zet dramaknop weer uit en negeert vriend voorlopig*
Nog ff iets nutteloos, ik ben een klein krentje wat betreft geld uitgeven maar ik wil al een tijdje een vrij duur truitje van 80 e.
Ik geef zulke bedragen niet zo snel uit maar het is een mooi truitje en ik ben nu zielig genoeg om het wel te kopen vind ik.. :proud:
Zal ik zal ik zal ik?? ;-D

Marana: dank je voor je lieve bericht :$ :rolling:
Klopt wel beetje wat je zegt...
Even pauze! Nog 1 afspraak en dan zit mijn werkdag er ook weer op. Schijnbaar krijg ik een HELE mooie meneer op de bezoek. Mijn assistente heeft hem al ontmoet en is behoorlijk onder de indruk. Ben benieuwd want zij is de grappigste droogkloot die ik ken. Dus of er komt me toch een stuk binnen of er strompelt een verschrompelde peer de trap op :proud:
@Phoebe Neem je tijd en probeer het los te laten, hoe moeilijk ook. Als jullie bij elkaar horen, dan vinden jullie elkaar weer en tot dan zal de rust je goed doen. Zie dat als een kado voor jezelf 💋

@Blond Mocht het het eerste zijn kun je dan vragen hoe oud hij is, of hij vrijgezel is en Dominant is ook wel handig 😜
Popje! Het was een ontzettend mooie, donkere, perfect gebouwde en geklede man met karakterkop en inhoud! WOW.
Maar dat vindt zijn man waarschijnlijk ook :lol:

@Pheebs: Ik sluit me aan bij Popje. Ik zou even helemaal afstand nemen. Niet halfslachtig, daar kwellen jullie jezelf mee. Tot jezelf komen los van elkaar. En echt voor jezelf 'voelen'. :hug:
@Blond Misschien is hij bi? En alles kan stuk :proud:
Lol, soms is de Lees Ook best grappig 😝😝😝

https://www.viva.nl/sex-en-liefde/bedge ... rrenbeeld/
Thnx mensen, klopt wat jullie zeggen.
Ik moet eerst maar even een beetje rust nemen...
En als het vooral gecompliceerd is vanwege stress /dingen van buitenaf dan komt het wel weer goed.

*is zielig en wil thee met spekkies, chocola en andere rommel*, wil iemand dat even gaan halen voor Bubbeltje???? :$ ;-D)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven