Koekje erbij?
maandag 15 februari 2010 om 15:27
dinsdag 16 februari 2010 om 09:14
Zo goeie morgen. Ik zal zo even mijn hyves gaan checken
Mijn dag begint al lekker. De wasmachine stuk. En nu heb ik STRESS normaal is dit de dag om de was weg te draaien. Hele planning in de war.
Maar goed nu eerst even een monteur gaan zoeken.
Werkse Lin en poetse vandaag Whis. Ben je al aan de keuken begonnen. Was wel een leerzame dag gisteren. Stel dat ik ooit op mezelf ga of we gaan verhuizen dan neem ik geen vloerbekking en ook geen stoffen bank met katten. Nog nooit heb ik onze foei lelijke leren bank zo gewaardeert.
Mijn dag begint al lekker. De wasmachine stuk. En nu heb ik STRESS normaal is dit de dag om de was weg te draaien. Hele planning in de war.
Maar goed nu eerst even een monteur gaan zoeken.
Werkse Lin en poetse vandaag Whis. Ben je al aan de keuken begonnen. Was wel een leerzame dag gisteren. Stel dat ik ooit op mezelf ga of we gaan verhuizen dan neem ik geen vloerbekking en ook geen stoffen bank met katten. Nog nooit heb ik onze foei lelijke leren bank zo gewaardeert.
dinsdag 16 februari 2010 om 09:42
Klopt St is mijn broertje. En dan hebben we ook nog de tandenborstel J. En klopt ja ik ben vrij. Ik ben elke dinsdag vrij. Dat is mijn vaste vrije dag. De wasmachine draait niet meer rond. Pomp wel water enzo maar rondjes draaien heeft ie geen zin meer in. Nou ben ik wel een beetje technisch maar daar durf ik niet aan. De droger sloop ik wel uit elkaar maar een wasmachine gaat me wat te ver. Schroef hem zo wel vast uit elkaar. Maar verder blijf ik er van af. Misschien dat broertje aan het einde van de dag nog even langs kwam. Die is elektromonteur. En werkeloos tijd zat dus.
dinsdag 16 februari 2010 om 09:47
dinsdag 16 februari 2010 om 11:15
Goedemorgen!
Wat een heerlijk zonnetje vandaag hè?
Toet en ik zijn al in de kleren en ik ga zo de stad in, winkelen voor Toet.
De keuken heb ik nog niet gedaan.
Ik heb vanmorgen wel genoten van m'n superschone woonkamer! Heerlijk!
Kip, je mag ook wel hier komen wassen!
Lin, wasmachinemonteur, niet wat voor jou?
Is wel altijd werk in.
Wat een heerlijk zonnetje vandaag hè?
Toet en ik zijn al in de kleren en ik ga zo de stad in, winkelen voor Toet.
De keuken heb ik nog niet gedaan.
Ik heb vanmorgen wel genoten van m'n superschone woonkamer! Heerlijk!
Kip, je mag ook wel hier komen wassen!
Lin, wasmachinemonteur, niet wat voor jou?
Is wel altijd werk in.
woensdag 17 februari 2010 om 10:10
Zo goeie morgen dames.
Allemaal lekker geslapen?
Nou nog een uurtje en dan hoop ik dat ik weer kan wassen. Heb nu geen schoon ondergoed meer dus hij moet het vandaag echt wel weer doen.
Nou verder heb ik een verschrikkelijke k*t nacht op het werk gehad. Ben me daar kei hard aan het werk, pleur m'n broodjes na 4 uur de oven in en ploft alles in elkaar. Al mijn werk voor niks. Oh wat was ik het zat. Nu nog maar 1 nachtje en dan lekker weekend.
Maar nu eerst thee met een koekje erbij.
Word hier trouwens wel steeds stiller.
Allemaal lekker geslapen?
Nou nog een uurtje en dan hoop ik dat ik weer kan wassen. Heb nu geen schoon ondergoed meer dus hij moet het vandaag echt wel weer doen.
Nou verder heb ik een verschrikkelijke k*t nacht op het werk gehad. Ben me daar kei hard aan het werk, pleur m'n broodjes na 4 uur de oven in en ploft alles in elkaar. Al mijn werk voor niks. Oh wat was ik het zat. Nu nog maar 1 nachtje en dan lekker weekend.
Maar nu eerst thee met een koekje erbij.
Word hier trouwens wel steeds stiller.
woensdag 17 februari 2010 om 10:38
Hoe kwam dat dan, Kip? Zomaar ineens? Is inderdaad balen, als al je werk voor niks blijkt te zijn.
Ik heb heerlijk geslapen. Ging gisteren al om half 10 naar bed want ik was kapot. Helaas kon ik niet meteen slapen, maar toch. Omdat ik vandaag vrij ben kon ik ook een klein beetje uitslapen, dus dat is ook wel lekker. Het is sowieso fijn dat het licht begint te worden wanneer ik op sta
Ik heb heerlijk geslapen. Ging gisteren al om half 10 naar bed want ik was kapot. Helaas kon ik niet meteen slapen, maar toch. Omdat ik vandaag vrij ben kon ik ook een klein beetje uitslapen, dus dat is ook wel lekker. Het is sowieso fijn dat het licht begint te worden wanneer ik op sta
woensdag 17 februari 2010 om 10:57
Ze weten nog niet hoe het kon.Dat gaan ze vanmiddag bekijken. Of de juiste hoeveelheid gist, water en bloem word gegeven.
Ben zelf ook erg benieuwd.
En ja de wasmachine doet het weer. Er zat een los contactje op de printplaat. Dus mijn eerste wasje draait. Nog 40 min en dan kan ik naar bed.Gooi ik dat wasje in de droger en dan maar hopen dat ik vanmiddag niet wakker word van het gepiep dat de droger klaar is.
Ben zelf ook erg benieuwd.
En ja de wasmachine doet het weer. Er zat een los contactje op de printplaat. Dus mijn eerste wasje draait. Nog 40 min en dan kan ik naar bed.Gooi ik dat wasje in de droger en dan maar hopen dat ik vanmiddag niet wakker word van het gepiep dat de droger klaar is.