Koekje erbij?
vrijdag 12 februari 2010 om 21:58
zaterdag 13 februari 2010 om 03:56
He Lin das mooi k*t. Nou op naar de volgende sollicitatie. Kunnen je weer geestelijk ondersteunen. Komt vast wel weer goed, dan vind je een nog leukere baan. Tot die tijd heb je lekker veel tijd om te sporten en hier te kletsen. Kun je ondertussen geen curses volgen ofzo. Voor de brood nodige hersen voeding.
He Wish ik heb vanavond weer nachtdienst. Alles gaat goed hier hoor. Oh ja heb miss. maandag nog een verassing maar dat weet ik morgen pas zeker. Om de spanning weg te nemen zal ik een tipje van de sluier lichten. Hoeria. Ik weet morgen pas zeker hoe laat ik maandag kan komen. Ik wil proberen eerder weg te gaan zodat ik nog even kan slapen. Maar goed we bellen nog wel.
Nou en nu ga ik maar eens mijn voorverwarmde bedje opzoeken. Vriendje is er nog steeds niet en is al vanaf vanmiddag 14 uur aan het werk. Dus dan maar de elektrische deken aan.
He Wish ik heb vanavond weer nachtdienst. Alles gaat goed hier hoor. Oh ja heb miss. maandag nog een verassing maar dat weet ik morgen pas zeker. Om de spanning weg te nemen zal ik een tipje van de sluier lichten. Hoeria. Ik weet morgen pas zeker hoe laat ik maandag kan komen. Ik wil proberen eerder weg te gaan zodat ik nog even kan slapen. Maar goed we bellen nog wel.
Nou en nu ga ik maar eens mijn voorverwarmde bedje opzoeken. Vriendje is er nog steeds niet en is al vanaf vanmiddag 14 uur aan het werk. Dus dan maar de elektrische deken aan.
zaterdag 13 februari 2010 om 07:16
Goedemorgen dames!
Lekker geslapen?
Het is weer lekker weekend.
Vandaag op visite bij mam, m'n oom en tante komen daar ook voor Toet.
Lin, nog plannen dit weekend?
Kip, lief dat je Maandag wil komen helpen!
Kan het hard gebruiken!
Ik ben sinds gisteren verslaafd aan Farm Ville!
Heel erg leuk spelletje.
Er is hier op deze pijler een topic over.
Is wel leuk voor jou Lin, dan kun je de tijd op je werk een beetje doden.
Lekker geslapen?
Het is weer lekker weekend.
Vandaag op visite bij mam, m'n oom en tante komen daar ook voor Toet.
Lin, nog plannen dit weekend?
Kip, lief dat je Maandag wil komen helpen!
Kan het hard gebruiken!
Ik ben sinds gisteren verslaafd aan Farm Ville!
Heel erg leuk spelletje.
Er is hier op deze pijler een topic over.
Is wel leuk voor jou Lin, dan kun je de tijd op je werk een beetje doden.
zaterdag 13 februari 2010 om 11:00
Dank jullie wel voor de bemoedigende woorden. Wat jullie zeggen- we gaan gewoon door!
Geen boeiende plannen dit weekend. Ga zo even met mijn ouders naar de markt en misschien vanavond carnavallen. Was dat eigenlijk niet van plan maar heb nu wel zin om even gek te doen voor de afleiding
Oeh Farmville ben ik heel anti mee! Mijn mams heeft dat heel lang gedaan en ik kreeg iedere dag weer te horen hoeveel kado's ze van de koning had gekregen enzo... Niks voor mij. Maar ik weet inderdaad dat het heel verslavend is.
Geen boeiende plannen dit weekend. Ga zo even met mijn ouders naar de markt en misschien vanavond carnavallen. Was dat eigenlijk niet van plan maar heb nu wel zin om even gek te doen voor de afleiding
Oeh Farmville ben ik heel anti mee! Mijn mams heeft dat heel lang gedaan en ik kreeg iedere dag weer te horen hoeveel kado's ze van de koning had gekregen enzo... Niks voor mij. Maar ik weet inderdaad dat het heel verslavend is.
zaterdag 13 februari 2010 om 11:15
Carnaval?
Dat zou wel lekker kunnen zijn nu.
Kun je je frustraties even weg feesten.
Jammer dat je FV niks aan vindt.
Ik ben echt heel erg verslaafd terwijl ik er eigenlijk geen tijd voor heb!
Nou ja, het gaat ook vast wel weer over.
Sneeuwt het bij jullie trouwens ook?
Ik dacht dat we nu wel een keer klaar waren met de sneeuw?!
Dat zou wel lekker kunnen zijn nu.
Kun je je frustraties even weg feesten.
Jammer dat je FV niks aan vindt.
Ik ben echt heel erg verslaafd terwijl ik er eigenlijk geen tijd voor heb!
Nou ja, het gaat ook vast wel weer over.
Sneeuwt het bij jullie trouwens ook?
Ik dacht dat we nu wel een keer klaar waren met de sneeuw?!
zaterdag 13 februari 2010 om 11:38
: rofl :
zonder spaties dan natuurlijk staat voor Rolling On the Floor Laughing
Volgens mij zie je codes eronder staan als je het menuutje van de smileys open klikt. Dat kan wel alleen via de uittgebreide reageer-link hieronder, niet via het direct reageren veldje.
Hier ook een beetje sneeuw ja. Wel natte sneeuw, dus ik ben bang voor ijzel vannacht. Ben vorig jaar erg akelig van mijn fiets gevallen en nu durf ik nooit te fietsen als het glad is.
zonder spaties dan natuurlijk staat voor Rolling On the Floor Laughing
Volgens mij zie je codes eronder staan als je het menuutje van de smileys open klikt. Dat kan wel alleen via de uittgebreide reageer-link hieronder, niet via het direct reageren veldje.
Hier ook een beetje sneeuw ja. Wel natte sneeuw, dus ik ben bang voor ijzel vannacht. Ben vorig jaar erg akelig van mijn fiets gevallen en nu durf ik nooit te fietsen als het glad is.
zaterdag 13 februari 2010 om 15:38
zondag 14 februari 2010 om 15:21
Ja tuurlijk is het wel een beetje grappig Lekker fout. Ik hou sowieso wel van foute muziek haha. Ben ook groot fan van de Q music foute party.
Stapavond was gezellig. We waren er van 10 tot 2, maar had het om 1 uur wel gezien. Toen gingen we naar een minder leuke kroeg, waren er té veel dronken mensen en werd ik echt wel erg moe. Toen zijn we naar huis gewandeld (25 min) en lekker gaan douchen en slapen.
Stapavond was gezellig. We waren er van 10 tot 2, maar had het om 1 uur wel gezien. Toen gingen we naar een minder leuke kroeg, waren er té veel dronken mensen en werd ik echt wel erg moe. Toen zijn we naar huis gewandeld (25 min) en lekker gaan douchen en slapen.
zondag 14 februari 2010 om 16:38
Wat leuk!
Ach, je bent er even lekker uit geweest.
M'n broertje heeft gisteren ook carnaval gevierd, als russische generaal.
Ik kwam aanlopen en moest eerst drie keer kijken voordat ik hem herkende!
Wij hebben een poetsdagje vandaag.
Nou ja, vriend dan.
Kip komt me morgen helpen, heerlijk!
Heb ik morgen een opgeruimd en schoon huis!
Ach, je bent er even lekker uit geweest.
M'n broertje heeft gisteren ook carnaval gevierd, als russische generaal.
Ik kwam aanlopen en moest eerst drie keer kijken voordat ik hem herkende!
Wij hebben een poetsdagje vandaag.
Nou ja, vriend dan.
Kip komt me morgen helpen, heerlijk!
Heb ik morgen een opgeruimd en schoon huis!
maandag 15 februari 2010 om 10:18
Ja heerlijk gezellig alleen op kantoor hier Zou gezelliger zijn om met jullie mee te gaan poetsen! Ach zo erg is het ook niet hoor... Ben gemotiveerd vandaag
Wel lief hoor, mijn vrienden komen me eigenlijk nooit helpen met mijn huishouden Misschien komt dat een beetje samen met het huisje-boompje-beestje? Nu is het vooral leuke dingen doen.
Hebben jullie eigenlijk hyves? Ben nieuwsgierig naar de mensen met wie ik forum hier Mijn hyves naam is hetzelfde als mijn nickname hier. Dat als hyves webadres invullen dus.
Wel lief hoor, mijn vrienden komen me eigenlijk nooit helpen met mijn huishouden Misschien komt dat een beetje samen met het huisje-boompje-beestje? Nu is het vooral leuke dingen doen.
Hebben jullie eigenlijk hyves? Ben nieuwsgierig naar de mensen met wie ik forum hier Mijn hyves naam is hetzelfde als mijn nickname hier. Dat als hyves webadres invullen dus.