Koekje erbij?
woensdag 17 februari 2010 om 11:58
Zeg, er staan me toch een paar leuke workshops op het forum.
Misschien leuk om te gaan volgen zodat we elkaar nog beter leren kennen.
Hij is al zo'n 7 jaar oud (de wasmachine).
Ik ga nog even wat lezen en dan ga ik lekker slapen.
Spreek jullie morgen weer.
En als het heel erg zeer heeft gedaan bij de tandarts dan ben ik er morgen pas aan het eind van de middag.
Misschien leuk om te gaan volgen zodat we elkaar nog beter leren kennen.
Hij is al zo'n 7 jaar oud (de wasmachine).
Ik ga nog even wat lezen en dan ga ik lekker slapen.
Spreek jullie morgen weer.
En als het heel erg zeer heeft gedaan bij de tandarts dan ben ik er morgen pas aan het eind van de middag.
woensdag 17 februari 2010 om 12:35
Hey dames!
Ik was niet aan het gamen hoor!
Tssk!
Ik was druk met Toet, nageltjes knippen, oortjes poetsen, lekker in bad en nieuwe kleren aan!
Heb gisteren echt veel geld uitgegeven!
3 nieuwe broekjes,2 shirtjes, jurkje, sokjes, omslagdoek en je bent zo 100 euro kwijt!
Verder heb ik nog gestreken en de keuken gepoetst!
En nu moet ik douchen.
Ik was niet aan het gamen hoor!
Tssk!
Ik was druk met Toet, nageltjes knippen, oortjes poetsen, lekker in bad en nieuwe kleren aan!
Heb gisteren echt veel geld uitgegeven!
3 nieuwe broekjes,2 shirtjes, jurkje, sokjes, omslagdoek en je bent zo 100 euro kwijt!
Verder heb ik nog gestreken en de keuken gepoetst!
En nu moet ik douchen.
donderdag 18 februari 2010 om 09:05
Zooo goede morgen, daar ben ik weer.
Kip, hoe ging het bij de tandarts?
Whis, klinkt leuk, zo veel geshopt voor Toet Maar idd wel een flink bedrag, moet je niet te vaak doen Ik denk dat ik de eerste jaren van mijn kindje het hou bij goedkope kleding. Ze groeien er ten slotte zo snel uit!! Al weet ik ook wel dat het heel verslavend is om je kindje zo supergeweldig mooi aan te kleden
Kip, hoe ging het bij de tandarts?
Whis, klinkt leuk, zo veel geshopt voor Toet Maar idd wel een flink bedrag, moet je niet te vaak doen Ik denk dat ik de eerste jaren van mijn kindje het hou bij goedkope kleding. Ze groeien er ten slotte zo snel uit!! Al weet ik ook wel dat het heel verslavend is om je kindje zo supergeweldig mooi aan te kleden
donderdag 18 februari 2010 om 09:10
donderdag 18 februari 2010 om 09:58
En ik vind ze van de Hema juist al zo schattig! Ben geen kenner, ik zie het al....
Pff werk is saai vandaag. Mag zo 35 aanmaningen gaan uittypen. Love my job
Oeh bah, rook je sjek Kip?? Ik vind roken vies en al helemaal sjek... Vind het ook zo niet-vrouwelijk... No offense Maakt je verder niet een minder leuk/gezellig persoon ofzo hoor, maar heb gewoon een hekel aan roken.
Pff werk is saai vandaag. Mag zo 35 aanmaningen gaan uittypen. Love my job
Oeh bah, rook je sjek Kip?? Ik vind roken vies en al helemaal sjek... Vind het ook zo niet-vrouwelijk... No offense Maakt je verder niet een minder leuk/gezellig persoon ofzo hoor, maar heb gewoon een hekel aan roken.
donderdag 18 februari 2010 om 10:37
Hema heeft heel soms wel wat leuks, maar dit keer echt niks!
Aanmaningen uittypen?
Hè jak, ook niks aan.
Kip, ik denk aan je!
Je ligt nu in de stoel te creperen.
Sterkte!
Ik ga hier zo een beetje opruimen, we krijgen vanavond een kameraad van vriend op visite.
Best grappig, die smst mij altijd of we kunnen.
Mag ik gaan afspreken wanneer de vriend van vriend kan komen.
Aanmaningen uittypen?
Hè jak, ook niks aan.
Kip, ik denk aan je!
Je ligt nu in de stoel te creperen.
Sterkte!
Ik ga hier zo een beetje opruimen, we krijgen vanavond een kameraad van vriend op visite.
Best grappig, die smst mij altijd of we kunnen.
Mag ik gaan afspreken wanneer de vriend van vriend kan komen.
donderdag 18 februari 2010 om 10:49
donderdag 18 februari 2010 om 12:25
Hè bah!
Maar nu hoef je er niet veel meer toch?
Heb net een uur met Kip aan de telefoon gezeten.
Die heeft een zere mond!
Sterkte Kip!
Die vriend is aardig ja.
Hij komt ook wel eens langs wanneer vriend aan het werk is.
Tijdens de zwangerschap hebben we leuke dingen gedaan.
Ik moest 6 weken thuis blijven omdat ik een baarmoederverzakking had.
De ene week gingen we een prinsessentaart maken, week daarop schilderen, wandelen etc.
En? Al klaar?
Maar nu hoef je er niet veel meer toch?
Heb net een uur met Kip aan de telefoon gezeten.
Die heeft een zere mond!
Sterkte Kip!
Die vriend is aardig ja.
Hij komt ook wel eens langs wanneer vriend aan het werk is.
Tijdens de zwangerschap hebben we leuke dingen gedaan.
Ik moest 6 weken thuis blijven omdat ik een baarmoederverzakking had.
De ene week gingen we een prinsessentaart maken, week daarop schilderen, wandelen etc.
En? Al klaar?
vrijdag 19 februari 2010 om 12:13
Jaaa
Wat zijn jullie aan het doen vandaag??
Ik zit op mijn werk. Werd vanochtend / vannacht wakker en dacht "ahhh lekker weekend" en toen realiseerde ik me meteen dat het pas vrijdag was. Viel dat even tegen
Ga overigens wel een heel leuk weekend tegemoet. Vanavond familie verjaardag, morgen verjaardag vriendinnetje / high tea en zondag sauna!
Wat zijn jullie aan het doen vandaag??
Ik zit op mijn werk. Werd vanochtend / vannacht wakker en dacht "ahhh lekker weekend" en toen realiseerde ik me meteen dat het pas vrijdag was. Viel dat even tegen
Ga overigens wel een heel leuk weekend tegemoet. Vanavond familie verjaardag, morgen verjaardag vriendinnetje / high tea en zondag sauna!
vrijdag 19 februari 2010 om 13:38
Zo goeie middag.
Ik was bezig met de belastingdienst lag een dwangbevel in de brievenbus. Dat was even flink schrikken. Maar gelukig was dat een foutje. Maar ja voor je zover bent dan ben je je ochtend al weer kwijt.
Oh en ik heb lekker al weekend.
Vanavond hebben we hier spelletjes avond. Gewoon lekker met het gezin.
Verder morgen boodschappen doen en er blijft een vriendje slapen van kuiken. Dat word alweer druk zat.
Zondag een verjaardag en maandag naar de dierenarts met de 2 katten. Voor de brood nodige prikjes. Ik verheug me er nu al op. 1 van mijn katten vind autorijden verschrikkelijk en gilt de hele autorit alles bij elkaar.
En dinsdag weer naar de tandarts voor overleg hoe mijn gebit aan te pakken. Jaha zo erg is het. Lang leve het bakker zijn.
En dan zit mijn weekend er al weer op.
Ik was bezig met de belastingdienst lag een dwangbevel in de brievenbus. Dat was even flink schrikken. Maar gelukig was dat een foutje. Maar ja voor je zover bent dan ben je je ochtend al weer kwijt.
Oh en ik heb lekker al weekend.
Vanavond hebben we hier spelletjes avond. Gewoon lekker met het gezin.
Verder morgen boodschappen doen en er blijft een vriendje slapen van kuiken. Dat word alweer druk zat.
Zondag een verjaardag en maandag naar de dierenarts met de 2 katten. Voor de brood nodige prikjes. Ik verheug me er nu al op. 1 van mijn katten vind autorijden verschrikkelijk en gilt de hele autorit alles bij elkaar.
En dinsdag weer naar de tandarts voor overleg hoe mijn gebit aan te pakken. Jaha zo erg is het. Lang leve het bakker zijn.
En dan zit mijn weekend er al weer op.
vrijdag 19 februari 2010 om 14:35