Koekje erbij?
donderdag 25 februari 2010 om 12:30
Wat bedoel je met "met muziek gedaan"? Kindje zelf geluidjes laten maken (kinder piano) ofzo?
Muziek schijnt heel goed te zijn voor kinderen. Ook muziekles. Mijn vriend heeft heel lang pianoles gehad. Heb het gevoel dat dat hem wel hielp met emoties om te gaan, te ontspannen en natuurlijk discipline. Hij kan het nu best goed.
Zou het liefst mijn kids later op een sport en muziekles zien, maar ze moeten dat natuurlijk ook leuk vinden. Al geloof ik wel dat het 'leuk' gecreëerd wordt door de ervaring die ze ermee hebben: kinderen die vanaf 4 jaar al voetballen vinden dat meestal op hun 10e nog steeds leuk. Het is maar net wat je gewend bent, in dat opzicht.
Muziek schijnt heel goed te zijn voor kinderen. Ook muziekles. Mijn vriend heeft heel lang pianoles gehad. Heb het gevoel dat dat hem wel hielp met emoties om te gaan, te ontspannen en natuurlijk discipline. Hij kan het nu best goed.
Zou het liefst mijn kids later op een sport en muziekles zien, maar ze moeten dat natuurlijk ook leuk vinden. Al geloof ik wel dat het 'leuk' gecreëerd wordt door de ervaring die ze ermee hebben: kinderen die vanaf 4 jaar al voetballen vinden dat meestal op hun 10e nog steeds leuk. Het is maar net wat je gewend bent, in dat opzicht.
vrijdag 26 februari 2010 om 15:39
Hey, goedemiddag!
Ik bedoel dat wij nooit muziekles of iets hebben gehad, we zijn er niet mee opgegroeid.
Op zich wel heel jammer, daarom wil ik Toet dat allemaal wel laten horen.
Piano vind ik zelf ook erg mooi!
Dat mag Toet ook wel gaan doen!
Nog lekker aan het werk?
Nog heel even toch?
Dan heb je weekend!
Ik bedoel dat wij nooit muziekles of iets hebben gehad, we zijn er niet mee opgegroeid.
Op zich wel heel jammer, daarom wil ik Toet dat allemaal wel laten horen.
Piano vind ik zelf ook erg mooi!
Dat mag Toet ook wel gaan doen!
Nog lekker aan het werk?
Nog heel even toch?
Dan heb je weekend!
zondag 28 februari 2010 om 12:32
Piano is mooi, maar wel een heel hard geluid. Kan niet overal ivm gehorigheid. Mijn vriend heeft een piano maar die mag van mij niet hier staan omdat alles best wel gehorig is. Dat vind ik asociaal tegenover de buren.
Anders had ik het wel leuk gevonden.
Gisteren mijn verjaardag gevierd. Druk, leuk, maar stressvol altijd. Ben blij dat het achter de rug is. Misschien toch maar eens aan denken om het niet of anders te vieren... Alleen met vriend een dagje weg ofzo... Kan voor hetzelfde bedrag al. (Alleen de taarten al zijn zo duur!)
Maar goed, dat zien we volgend jaar wel weer.
Anders had ik het wel leuk gevonden.
Gisteren mijn verjaardag gevierd. Druk, leuk, maar stressvol altijd. Ben blij dat het achter de rug is. Misschien toch maar eens aan denken om het niet of anders te vieren... Alleen met vriend een dagje weg ofzo... Kan voor hetzelfde bedrag al. (Alleen de taarten al zijn zo duur!)
Maar goed, dat zien we volgend jaar wel weer.
maandag 1 maart 2010 om 01:37
Ha dus ik ben lekker de eerste. Gefeliciteerd Lin.
Heb je al kadootjes gekregen. Ben erg nieuwsgierig wat je van je vriendje hebt gekregen.
Wij vieren altijd tegelijk onze verjaardag en dan gaan we op het terras zitten als er kermis is. Dat is altijd heel gezellig. En je hoefd zelf niet te lopen. En meestal kunnen we een groot deel van de rekening betalen van het geld dat we krijgen. Echt een uitvinding hoor.
Nou hier gaat alles lekker. Heb ook eigenlijk helemaal niks te melden. Saai he.
Fijne dag alvast en tot gauw
Heb je al kadootjes gekregen. Ben erg nieuwsgierig wat je van je vriendje hebt gekregen.
Wij vieren altijd tegelijk onze verjaardag en dan gaan we op het terras zitten als er kermis is. Dat is altijd heel gezellig. En je hoefd zelf niet te lopen. En meestal kunnen we een groot deel van de rekening betalen van het geld dat we krijgen. Echt een uitvinding hoor.
Nou hier gaat alles lekker. Heb ook eigenlijk helemaal niks te melden. Saai he.
Fijne dag alvast en tot gauw
maandag 1 maart 2010 om 08:22
Jaaa op Viva ben je de eerste En ik dacht dat ik vroeg was!
Vriendje heeft een plank voor onder de magnetron gemaakt. Helemaal naar mijn wensen dus hij is er echt een week mee bezig geweest Ben ik blij mee!
Daarnaast bon van Ici Paris, CDbon, bodylotion, 2 boeken, wijn, tia maria en baileys gekregen. En een heel m ooi tafelkleed en 2 lopers, ook speciaal voor mij gemaakt En een bon voor een weekendje weg... Al met al veel leuke cadeaus dus!
Vriendje heeft een plank voor onder de magnetron gemaakt. Helemaal naar mijn wensen dus hij is er echt een week mee bezig geweest Ben ik blij mee!
Daarnaast bon van Ici Paris, CDbon, bodylotion, 2 boeken, wijn, tia maria en baileys gekregen. En een heel m ooi tafelkleed en 2 lopers, ook speciaal voor mij gemaakt En een bon voor een weekendje weg... Al met al veel leuke cadeaus dus!
maandag 1 maart 2010 om 09:18
Goedemorgen!
Lin, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Wat een leuke kado's heb je gekregen!
Wat Kip doet met haar verjaardag is handig en gezellig.
Is dat niet wat voor jullie?
Hier een rustig weekend gehad.
Toet heeft weer wat nieuws, die kan zich liggend verplaatsen.
Hoe ze het doet weet ik nog niet, maar het is wel grappig!
Oh, ze is wakker, ik kom later nog even weer.
Lin, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Wat een leuke kado's heb je gekregen!
Wat Kip doet met haar verjaardag is handig en gezellig.
Is dat niet wat voor jullie?
Hier een rustig weekend gehad.
Toet heeft weer wat nieuws, die kan zich liggend verplaatsen.
Hoe ze het doet weet ik nog niet, maar het is wel grappig!
Oh, ze is wakker, ik kom later nog even weer.
maandag 1 maart 2010 om 09:47
Het is over het algemeen niet zo'n lekker terrasweer op 1 maart Daarbij houdt niet iedereen van terrassen, mijn vriend bv heeft er echt een hekel aan. Wil hem er toch wel bij hebben
Daarbij krijg ik meestal cadeautjes, geen geld. Dus zou het toch nog best wel wat kosten voor mij. De meeste vrienden / familie vinden geld geven niet leuk, dus ja...
Maar misschien volgend jaar gewoon nóg kleiner, een etentje ofzo.
Leuk om je kleintje zo te zien groeien Whis
Daarbij krijg ik meestal cadeautjes, geen geld. Dus zou het toch nog best wel wat kosten voor mij. De meeste vrienden / familie vinden geld geven niet leuk, dus ja...
Maar misschien volgend jaar gewoon nóg kleiner, een etentje ofzo.
Leuk om je kleintje zo te zien groeien Whis
maandag 1 maart 2010 om 18:26
Ja, terras zou ik met dit weer niet doen nee.
Ben er zelf ook niet zo weg van!
Ik zit liever op m'n balkon, daar heb ik alles bij de hand en is het niet druk.
We wonen midden in een park dus het is hier heerlijk rustig.
Toet gaat hard!
Ze probeert telkens omhoog te komen met haar bovenlichaam, ze wil zitten maar dat lukt nog niet echt!
Vandaag is ze precies 3 maanden oud.
Vader van vriend is/wasvandaag jarig.
Hij is 2 jaar geleden plotseling overleden aan een hartinfarct.
Beetje sneu voor vriend, hoewel hij niks laat merken doet het hem echt wel wat.
De bikkel.
Ben er zelf ook niet zo weg van!
Ik zit liever op m'n balkon, daar heb ik alles bij de hand en is het niet druk.
We wonen midden in een park dus het is hier heerlijk rustig.
Toet gaat hard!
Ze probeert telkens omhoog te komen met haar bovenlichaam, ze wil zitten maar dat lukt nog niet echt!
Vandaag is ze precies 3 maanden oud.
Vader van vriend is/wasvandaag jarig.
Hij is 2 jaar geleden plotseling overleden aan een hartinfarct.
Beetje sneu voor vriend, hoewel hij niks laat merken doet het hem echt wel wat.
De bikkel.
dinsdag 2 maart 2010 om 07:18
Dat is helemaal ideaal. Mijn balkonnetjes zijn ook heerlijk. 's Ochtends aan de ene kant zon, 's middags aan de andere kant. Helaas wel midden in de grote stad, dus veel verkeer.
Jeetje was heavy voor de vriend, Whis. Ik hoop maar dat ie er wel mee omgaat (uberhaupt- weg stoppen is zo makkelijk).
Ik ken een jongen die is in zijn puberteit zijn moeder verloren. Hij zal nu eind twintig zijn. Best moeilijk leven heeft die jongen, deels omdat hij het niet verwerkt. Hij stopt het weg. Daardoor komt dit probleem steeds weer terug... Vind het echt heel sneu voor hem.
Jeetje was heavy voor de vriend, Whis. Ik hoop maar dat ie er wel mee omgaat (uberhaupt- weg stoppen is zo makkelijk).
Ik ken een jongen die is in zijn puberteit zijn moeder verloren. Hij zal nu eind twintig zijn. Best moeilijk leven heeft die jongen, deels omdat hij het niet verwerkt. Hij stopt het weg. Daardoor komt dit probleem steeds weer terug... Vind het echt heel sneu voor hem.
dinsdag 2 maart 2010 om 09:59
dinsdag 2 maart 2010 om 13:38
woensdag 3 maart 2010 om 09:57
woensdag 3 maart 2010 om 14:29
Haha, nou, hij is errug fout!
Ik denk iets indisch met oorbel, maar zo lekker!
Ik ben net weer wezen wandelen.
Pfff, ik kwam een buurvrouw tegen dus we stonden even stil, mevrouw zet het gelijk op het krijsen!
Toen we in het trappenhuis waren had ik een beetje moeite om de bak eraf te krijgen, begint ze weer te gillen!
Daar word ik zo zenuwachtig van dat het dan helemaal niet meer lukt.
Gelukkig (van de zenuwen een black out, schrijf ik het zo goed?) ligt ze nu te slapen, ze was ook erg moe!
Ik denk iets indisch met oorbel, maar zo lekker!
Ik ben net weer wezen wandelen.
Pfff, ik kwam een buurvrouw tegen dus we stonden even stil, mevrouw zet het gelijk op het krijsen!
Toen we in het trappenhuis waren had ik een beetje moeite om de bak eraf te krijgen, begint ze weer te gillen!
Daar word ik zo zenuwachtig van dat het dan helemaal niet meer lukt.
Gelukkig (van de zenuwen een black out, schrijf ik het zo goed?) ligt ze nu te slapen, ze was ook erg moe!
donderdag 4 maart 2010 om 12:18
Goedemiddag!
Gisteren hadden we dus een regeldag, geweldig.
Ik kon haar geen seconde weg leggen of het was al brullen!
Wat een toestand gisteren hier op het forum he?
Jeetje, was wel even onder de indruk!
Vanmiddag komt schoonmoeder.
Hopen dat het weer goed blijft, dan kunnen we naar buiten.
Heb je gisteren een leuke dag gehad Lin?
Kip, waarom hoor ik niks van je?
Alles ok?
Gisteren hadden we dus een regeldag, geweldig.
Ik kon haar geen seconde weg leggen of het was al brullen!
Wat een toestand gisteren hier op het forum he?
Jeetje, was wel even onder de indruk!
Vanmiddag komt schoonmoeder.
Hopen dat het weer goed blijft, dan kunnen we naar buiten.
Heb je gisteren een leuke dag gehad Lin?
Kip, waarom hoor ik niks van je?
Alles ok?