Koekje erbij?
donderdag 4 maart 2010 om 19:50
Ja zeg dat wel... En niet alleen hier, maar dus ook op GeenStijl... Was inderdaad niet zo anoniem meer, niet zo slim van de schrijfster over zoiets uitgesproken... Maar ook schandalig hoe mensen daarmee om gaan.
Ruikt je huis nu naar zeepjes? En Toet ook?
Gisteren was een heerlijke dag, vandaag eigenlijk wat minder (op het werk werd ik flink chagrijnig), maar dat sloeg om half 5 om. Een kennis van me werkt bij Q music en die smste me: Five komt er zo op in de top 500 van de jaren '90 (was ik vroeger fan van). Dus ik zet m aan, had ik wel zin in. Had een tijd geleden een mailtje gestuurd met waarom ik op Five stemde, namelijk dat ik zo'n fout meisje-meisje was. Enz. Dat lazen ze dus helemaal voor... En daarna even nadrukkelijk mijn naam en waar ik vandaan kwam gezegd... Ahum... Haha. Iedereen die mij een beetje kent, die dat gehoord heeft, weet dat dat over mij ging.
Maar toch wel leuk hoor.
Kiiiiiip???
Ruikt je huis nu naar zeepjes? En Toet ook?
Gisteren was een heerlijke dag, vandaag eigenlijk wat minder (op het werk werd ik flink chagrijnig), maar dat sloeg om half 5 om. Een kennis van me werkt bij Q music en die smste me: Five komt er zo op in de top 500 van de jaren '90 (was ik vroeger fan van). Dus ik zet m aan, had ik wel zin in. Had een tijd geleden een mailtje gestuurd met waarom ik op Five stemde, namelijk dat ik zo'n fout meisje-meisje was. Enz. Dat lazen ze dus helemaal voor... En daarna even nadrukkelijk mijn naam en waar ik vandaan kwam gezegd... Ahum... Haha. Iedereen die mij een beetje kent, die dat gehoord heeft, weet dat dat over mij ging.
Maar toch wel leuk hoor.
Kiiiiiip???
donderdag 4 maart 2010 om 20:47
Geweldig! Five!
Oooh, die met die wenkbrauwpiercing was zooo lekker!
Plaatje!
Echt een geweldige actie!
De stinkschade heb ik kunnen beperken door te gaan wandelen met haar en Toet.
Pfff, dan hoor je de hele weg; oh, wat stuurt 'ie licht, wat handig, blabla vroegâh.
Naja, we hebben het weer gehad voor deze week.
Morgen gaan we naar mijn oma, dus Toet haar omi.
Ook wel gezellig.
vrijdag 5 maart 2010 om 08:11
vrijdag 5 maart 2010 om 10:42
Jason, juist ja.
Maar goed, die is dus lekkerrrr!
Balkonieren is leuk!
Ga je bloembakken vullen oid?
Mijn moeder komt hier eind Maart de balkons schoonmaken en dan worden de bakken ook weer gevuld.
Vorig jaar heb ik tomaten, paprika, uien en peterselie in de bakken gehad.
Die had ik in kassen in de vensterbank gekweekt.
Echt enorm leuk, we hebben aan het eind van de zomer heel veel heerlijke tomaatjes gegeten.
Volgend jaar doe ik dat weer.
Die zakjes met zaadjes kosten ook geen drol, iets van 2 euro per zakje.
Je bent trouwens wel lekker bezig met high tea-en, of niet?
Gezellig hoor!
Maar goed, die is dus lekkerrrr!
Balkonieren is leuk!
Ga je bloembakken vullen oid?
Mijn moeder komt hier eind Maart de balkons schoonmaken en dan worden de bakken ook weer gevuld.
Vorig jaar heb ik tomaten, paprika, uien en peterselie in de bakken gehad.
Die had ik in kassen in de vensterbank gekweekt.
Echt enorm leuk, we hebben aan het eind van de zomer heel veel heerlijke tomaatjes gegeten.
Volgend jaar doe ik dat weer.
Die zakjes met zaadjes kosten ook geen drol, iets van 2 euro per zakje.
Je bent trouwens wel lekker bezig met high tea-en, of niet?
Gezellig hoor!
vrijdag 5 maart 2010 om 11:34
Ja bloembakken, van die hangdingen, maar ook staande potten. Heb kruiden en bloemen gekocht dus mijn balkonnetje wordt vast helemaal zomers
Tomaten en paprika doe ik ieder jaar, kruiden ook, meestal peterselie, basilicum en de rest variabel. Tomaten en paprika doe ik wel uit eigen zaadjes. Koop ik gewoon een keer goede tomaten bij de appie (trostomaten of tommy's ofzo) en die plant ik dan. Gaat altijd goed.
Haha die high tea laatst was het verjaardags feestje van een vriendinnetje, dit is gewoon echt in een (eet)café. Was op mijn initiatief voor een groep meiden, eigenlijk bij gebrek aan inspiratie voor een originelere activiteit.
Tomaten en paprika doe ik ieder jaar, kruiden ook, meestal peterselie, basilicum en de rest variabel. Tomaten en paprika doe ik wel uit eigen zaadjes. Koop ik gewoon een keer goede tomaten bij de appie (trostomaten of tommy's ofzo) en die plant ik dan. Gaat altijd goed.
Haha die high tea laatst was het verjaardags feestje van een vriendinnetje, dit is gewoon echt in een (eet)café. Was op mijn initiatief voor een groep meiden, eigenlijk bij gebrek aan inspiratie voor een originelere activiteit.
vrijdag 5 maart 2010 om 13:23
vrijdag 5 maart 2010 om 14:49
goeiemiddag meiden,
Nou even snel iets van me laten horen. Hier gaat alles goed hoor. Druk,druk,druk. Ja,je hebt soms van die weken.
Volgende week heb ik nachtdienst dan laat ik wel wat meer van me horen.
Zo te lezen heb ik weer een of andere rel gemist op het forum. He jammer zal wel weer een gezeur zijn geweest.
Ik ben blij dat wij vorig jaar de gehele tuin bestraat hebben niks geen ontkruid meer. Het liefst zou ik nog voor asfalt gaan maar ja das zo duur. Als we vakantie geld krijgen dan ga ik wel even naar de tuinland en leuke bakken kopen met bloemetjes enzo erin.
Zo de poezen zijn binnen die genieten nu ook van het zonnetje buiten, en dan kan ik nu naar m'n werk.
Spreek jullie gauw weer. Fijn weekend alvast.
Nou even snel iets van me laten horen. Hier gaat alles goed hoor. Druk,druk,druk. Ja,je hebt soms van die weken.
Volgende week heb ik nachtdienst dan laat ik wel wat meer van me horen.
Zo te lezen heb ik weer een of andere rel gemist op het forum. He jammer zal wel weer een gezeur zijn geweest.
Ik ben blij dat wij vorig jaar de gehele tuin bestraat hebben niks geen ontkruid meer. Het liefst zou ik nog voor asfalt gaan maar ja das zo duur. Als we vakantie geld krijgen dan ga ik wel even naar de tuinland en leuke bakken kopen met bloemetjes enzo erin.
Zo de poezen zijn binnen die genieten nu ook van het zonnetje buiten, en dan kan ik nu naar m'n werk.
Spreek jullie gauw weer. Fijn weekend alvast.
vrijdag 5 maart 2010 om 15:27
Ja ik was idd door jou op zoek gegaan Heel bijzonder!
Haha Kip, je houdt dus wel van een levendige omgeving Asfalt lijkt me zo saai! En ook absoluut niet handig met kinderen. Ik weet nog dat wij de tuin gingen verbouwen en dat ik als kind ineens geen zwembadje meer op kon zetten, niet kon voetballen in de tuin, niet kon turnen (binnen mocht niet)... Pfff.... Doe mij later maar een veldje met een tuintje erbij.
Haha Kip, je houdt dus wel van een levendige omgeving Asfalt lijkt me zo saai! En ook absoluut niet handig met kinderen. Ik weet nog dat wij de tuin gingen verbouwen en dat ik als kind ineens geen zwembadje meer op kon zetten, niet kon voetballen in de tuin, niet kon turnen (binnen mocht niet)... Pfff.... Doe mij later maar een veldje met een tuintje erbij.
vrijdag 5 maart 2010 om 18:30
Hey Kip, leef je nog?
Ik dacht al dat je druk was!
We moeten volgende week echt weer even bellen!
Lin, een grasveldje is wel lekker om op te zonnen.
Alleen dat grasmaaien op Zaterdag zou ik niet zien zitten.
Tuinieren is trouwens ook wel eng, er zitten overal mega dikke spinnen!
Brrrr.
Niks voor mij!
Ben nog helemaal vol van dat Egypte topic zeg!
Wat enorm lief.
Van mij mag ze ook FVDM worden!
Ik dacht al dat je druk was!
We moeten volgende week echt weer even bellen!
Lin, een grasveldje is wel lekker om op te zonnen.
Alleen dat grasmaaien op Zaterdag zou ik niet zien zitten.
Tuinieren is trouwens ook wel eng, er zitten overal mega dikke spinnen!
Brrrr.
Niks voor mij!
Ben nog helemaal vol van dat Egypte topic zeg!
Wat enorm lief.
Van mij mag ze ook FVDM worden!
vrijdag 5 maart 2010 om 21:15
zaterdag 6 maart 2010 om 08:50
Hahaha die Toet. Doet me denken aan een verhaal dat ik al 10x van mijn ouders heb gehoord... Dat mijn broertje als baby in het ziekenhuis eens in het gezicht van een dokter heeft geplast.
Ik weet niet of het weer zo anders is dan, dan hier, maar hier is het grijs en grauw, geen mooi buitenwerk-weer. Dus ik ga me er hier ook niet aan wagen. Die 30kg zaaigrond moet nog even op me wachten.
Mooie nieuwe profielfoto Whis! Had je even niet herkend
Zometeen lekker spinnen, daarna de stad in met mijn schoonzusje. Gezellige dag dus.
Ik weet niet of het weer zo anders is dan, dan hier, maar hier is het grijs en grauw, geen mooi buitenwerk-weer. Dus ik ga me er hier ook niet aan wagen. Die 30kg zaaigrond moet nog even op me wachten.
Mooie nieuwe profielfoto Whis! Had je even niet herkend
Zometeen lekker spinnen, daarna de stad in met mijn schoonzusje. Gezellige dag dus.
zaterdag 6 maart 2010 om 09:26
Haha, ik kreeg gisteravond ineens het idee om de profielfoto te updaten.
Ik leek helemaal niet meer op mezelf.
Het weer is hier nog prima.
Heldere lucht en een stralend zonnetje.
Het is alleen wel koud!
Ik heb net een begin gemaakt met de badkamer en het toilet.
Bleh, geen leuke klusjes, maar het moet gebeuren.
Winkel-ze vandaag!
Wel leuk nu, overal zijn de nieuwe collecties binnen!
Ik leek helemaal niet meer op mezelf.
Het weer is hier nog prima.
Heldere lucht en een stralend zonnetje.
Het is alleen wel koud!
Ik heb net een begin gemaakt met de badkamer en het toilet.
Bleh, geen leuke klusjes, maar het moet gebeuren.
Winkel-ze vandaag!
Wel leuk nu, overal zijn de nieuwe collecties binnen!
zaterdag 6 maart 2010 om 22:03
Ik heb vanmiddag gewoon op het terras gezeten! Het was druk maar o zo lekker Heerlijk in dat zonnetje, uit de wind.
Is badkamer en toilet zo veel werk bij jou dan? Als ik een begin maak, kan ik het net zo goed meteen afmaken Denk dat ik met een half uurtje echt wel klaar ben.
Heb overigens niet echt geshopt hoor, meer wat kleine dingen die ik nog nodig had, plantenspuit enzo.
Is badkamer en toilet zo veel werk bij jou dan? Als ik een begin maak, kan ik het net zo goed meteen afmaken Denk dat ik met een half uurtje echt wel klaar ben.
Heb overigens niet echt geshopt hoor, meer wat kleine dingen die ik nog nodig had, plantenspuit enzo.
zondag 7 maart 2010 om 09:27
zondag 7 maart 2010 om 16:31
Pffff, druk druk druk hier!
Vriendin moet morgen het huis uit van ex.
Morgenvroeg kan ze de sleutel van haar flat ophalen, dan kan ze daar beginnen.
Alleen mag ze van hem helemaal niks meenemen behalve haar kleren!
En de spullen van haar dochter!
Valt me zo tegen van hem!
Enniewee, alles gaat zo snel dat ze helemaal geen tijd heeft gehad om meubels te regelen, dat ben ik nu aan het doen.
Ik vind het gewoon zo sneu voor haar, ze weet niet eens waar ze moet beginnen met regelen!
Vriendin moet morgen het huis uit van ex.
Morgenvroeg kan ze de sleutel van haar flat ophalen, dan kan ze daar beginnen.
Alleen mag ze van hem helemaal niks meenemen behalve haar kleren!
En de spullen van haar dochter!
Valt me zo tegen van hem!
Enniewee, alles gaat zo snel dat ze helemaal geen tijd heeft gehad om meubels te regelen, dat ben ik nu aan het doen.
Ik vind het gewoon zo sneu voor haar, ze weet niet eens waar ze moet beginnen met regelen!