Kom maar op met die ban!

23-09-2009 21:36 1011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een kutblog zeg van SanneW!

Ik vind het uiterst onprettig dat er, in het kader van een 'heugelijk' jubileum, situaties aangehaald worden die oude, zeer pijnlijke wonden openrijten en mensen een rotgevoel geven.

Het gaat hier over onderwerpen waarbij betrokken personen een ban riskeren als ze er zelf over beginnen!

En wat nou ze verraden zichzelf? Ik zou het ook niet over mijn kant laten gaan als het mezelf zou aangaan.

Zijn ze hier nou helemaal gek geworden?

De titel spreekt voor zich! Kom maar op met die ban. Als Viva vindt dat ik de boel op stelten zet, dan is dat maar zo.

'Wie zeurt, wordt eruit gepleurt!'

Vond het zowiezo al niet zo gezellig de afgelopen dagen.
quote:fleurtje schreef op 23 september 2009 @ 23:39:

[...]

Ik dacht trouwens dat dat niet meer gezegd mocht worden, dat van die klapstoelen. Of gelden er voor forum andere regels dan voor de blogs?Hier mogen klapstoelen best hoor! Ik neem alle verantwoordelijkheid op me. Hoeveel actieve forummers, dus hoeveel truien?
quote:rosanna08 schreef op 23 september 2009 @ 23:47:

Shi dat is gebeurd in jouw forumpauze volgens mijOke Roos. Goed nieuws.
Mosterd mag ook niet meer he.

Dat zou ook aanstootgevend kunnen zijn voor een evt. rel.
quote:shining schreef op 23 september 2009 @ 23:46:

Maar las ik nou in de reacties op die blog dat de ene forummer het geleende geld terug heeft gekregen van de andere forummer?

Dat is goed nieuws!Ja muts,jij moest zonodig een forumpauze
quote:mormeltje schreef op 23 september 2009 @ 23:45:

O ja die vergat ik nog,idd de eerste reactie van Sarah over popcorn of klapstoelen idd(of heb ik het fout?)

Mag toch niet meer??

2MATEN METEN (ik doe norre na ))Er werd laatst iets over gezegd in een topic. Ik vroeg toen waar dat stond en de Angel (was het Sarah?) linkte toen naar een blog ofzo met de woorden dat het nog in de reglementen ofzo moest komen, het viel onder 'aanzetten tot rellen' en dat ze daar korte metten mee gingen maken. Kan het even niet meer vinden, maar misschien kan een engel hier opheldering over geven.
quote:Wurmpje schreef op 23 september 2009 @ 23:46:

Ohw, en buiten dat alles...

Het is natuurlijk wel een bijzondere manier om je forummers te bedanken voor 10 jaar aanwezigheid.

Ze publiekelijk goed voor lul zetten.

Wiens feestje is het nou?

Van de redactie, of van de forummers.

Want het is duidelijk niet hetzelfde feest momenteel.

Inderdaad, een bedankje is ook wel op zijn plaats. SanneW had in haar eentje al die pagina's nooit vol gekregen.

Ook storend hoe er in de Viva gesproken werd over waarom er zoveel mensen op het forum komen, ofzoiets. Ik denk dat een forummer voornamelijk blijft hangen door de sfeer hier, niet vanwege de input van de viva. (de vivapijlert is immers al enige tijd om zeep)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Dus die Sanne is Sanne Walvisch? Lekker dan... Heel fijn.
quote:floor72 schreef op 23 september 2009 @ 23:48:

[...]

Hier mogen klapstoelen best hoor! Ik neem alle verantwoordelijkheid op me. Hoeveel actieve forummers, dus hoeveel truien?Give it up floor,die geile kabeltruien liggen achter slot en grendel bij libelle,daar komt niemand aan...
quote:loomii schreef op 23 september 2009 @ 23:46:

[...]

Imho heeft het aanhoudende "meten met twee maten" gecalimero van de forummer die door deze angel geband (in overleg) werd hier zijn vruchten afgeworpen.

Dat zou kunnen.

Ik heb echt altijd gedacht dat die angel die forummer heeft geband omdat ze zelf altijd mot had met die forummer. Zo werd het volgens mij ook gepresenteerd hier. Maar nu blijkt dus dat die ban dus wel in overleg was gebeurd.

Dan snap ik het beleid niet. Ook niet als de forummer die geband werd maar bleef janken.
quote:mormeltje schreef op 23 september 2009 @ 23:49:

[...]

Ja muts,jij moest zonodig een forumpauze Ja en jij hebt mij niet ingelicht. Zal ik onthouden....... ;)
quote:fleurtje schreef op 23 september 2009 @ 23:49:

[...]

Er werd laatst iets over gezegd in een topic. Ik vroeg toen waar dat stond en de Angel (was het Sarah?) linkte toen naar een blog ofzo met de woorden dat het nog in de reglementen ofzo moest komen, het viel onder 'aanzetten tot rellen' en dat ze daar korte metten mee gingen maken. Kan het even niet meer vinden, maar misschien kan een engel hier opheldering over geven.Is al even geleden volgens mij dat dat verboten werd...
Getver, geen klapstoelen, geen rellen, geen mosterd...

Wat ontzetten belkemmend en benauwend dit allemaal zeg. Zal ik anders voortaan alleen maar plaatjes van lieve pluizige kittens posten of zo? Of valt dat onder "kattig" zijn?

Verstikken.
quote:shining schreef op 23 september 2009 @ 23:51:

[...]

Ja en jij hebt mij niet ingelicht. Zal ik onthouden....... ;)Je hebt me geblockt op msn
Dan snap ik niet dat Sarah Scott begint met '' Ik zet de klapstoelen klaar en geef de popcorn aan Sanne'.

Dat zet ook aan tot rellen.

Ach, ik snap zoveel niet.
quote:mormeltje schreef op 23 september 2009 @ 23:53:

[...]

Je hebt me geblockt op msn Neeeeeeeejjjjjj . Ik krijg een mailtje van jou waar ik geen zak van snap. Kreeg ik eerder ook al. Ik heb je niet geblokt, volgens mij doet mijn msn het helemaal niet meer :(
quote:minny schreef op 23 september 2009 @ 23:52:

Getver, geen klapstoelen, geen rellen, geen mosterd...

Wat ontzetten belkemmend en benauwend dit allemaal zeg. Zal ik anders voortaan alleen maar plaatjes van lieve pluizige kittens posten of zo? Of valt dat onder "kattig" zijn?

Verstikken.Nou,die mosterd ben ik het mee eens,kan het woord niet meer zien...maar idd,verstikkend lijkt het soms,forum voor heilige bonen is het geworden,vooral je grote smoel houden,maar goed,ik sta tegenwoordig in de meeleesmodus,ook erg vermakelijk
Erg duidelijk, al die dubbele signalen.

Chapeau!
[quote]shining schreef op 23 september 2009 @ 23:53:

Dan snap ik niet dat Sarah Scott begint met '' Ik zet de klapstoelen klaar en geef de popcorn aan Sanne'.

Precies,dat mogen wij nederige forummertjes niet meer doen,de angels dus wel!!!

MET 2 MATEN METEN!!!
Ehh. ter verduidelijking de mosterd was geen mosterd van mij maar een grapje.

Ik heb zulke leuke humor.
quote:shining schreef op 23 september 2009 @ 23:55:

[...]

Neeeeeeeejjjjjj . Ik krijg een mailtje van jou waar ik geen zak van snap. Kreeg ik eerder ook al. Ik heb je niet geblokt, volgens mij doet mijn msn het helemaal niet meer :(Hahha,je hebt me in april 43 min geblockt,kreeg zon mailtje waar jedat kan zien,maar weet niet hoe betrouwbaar dat is,maar jij hebt gewoon nooit je msn aan denk ik....(hoop ik....X-D))
quote:shining schreef op 23 september 2009 @ 23:53:

Ach, ik snap zoveel niet.Nou idd. Lijkt erg veel forummertje pesten zo. En dan die diclaimers. Belachelijk!! Als een van ons dat probeerde dan werd ons meteen de mond gesnoerd. En met waarschuwingen gedreigd. En het topic verwijdert. En wellicht geband. Dat wordt meteen in de kiem gesmoord. Want hier moet je gedwongen lief zijn voor iedereen. Maar nee hoor, in een blog mag alles.

Nou is het toevallig zo dat ik morgen ook een blog ga schrijven...

Gerechtigheid.
Minny! Je bent nog 1 minuut jarig!
quote:mormeltje schreef op 23 september 2009 @ 23:58:

[...]

Hahha,je hebt me in april 43 min geblockt,kreeg zon mailtje waar jedat kan zien,maar weet niet hoe betrouwbaar dat is,maar jij hebt gewoon nooit je msn aan denk ik....(hoop ik....X-D))

Nou, niet betrouwbaar, want ik MSN echt nóóit. Ik ben bang dat die hele MSn verlopen is bij mij. En jou geblokt? Ik weet niet eens hoe dat moet. In april....mèn, dat is eeuwen geleden.....

Dus nee, echt niet persoonlijk,
Minny, gefeliciteerd!
quote:Sterretjee schreef op 24 september 2009 @ 00:00:

Minny! Je bent nog 1 minuut jarig!Nee hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven