Kom maar op met die ban!

23-09-2009 21:36 1011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een kutblog zeg van SanneW!

Ik vind het uiterst onprettig dat er, in het kader van een 'heugelijk' jubileum, situaties aangehaald worden die oude, zeer pijnlijke wonden openrijten en mensen een rotgevoel geven.

Het gaat hier over onderwerpen waarbij betrokken personen een ban riskeren als ze er zelf over beginnen!

En wat nou ze verraden zichzelf? Ik zou het ook niet over mijn kant laten gaan als het mezelf zou aangaan.

Zijn ze hier nou helemaal gek geworden?

De titel spreekt voor zich! Kom maar op met die ban. Als Viva vindt dat ik de boel op stelten zet, dan is dat maar zo.

'Wie zeurt, wordt eruit gepleurt!'

Vond het zowiezo al niet zo gezellig de afgelopen dagen.
En nu niet meer
quote:shining schreef op 24 september 2009 @ 00:00:

[...]

Nou, niet betrouwbaar, want ik MSN echt nóóit. Ik ben bang dat die hele MSn verlopen is bij mij. En jou geblokt? Ik weet niet eens hoe dat moet. In april....mèn, dat is eeuwen geleden.....

Dus nee, echt niet persoonlijk,

Weet ik schat

En je msn verloopt niet
He niet Offtopic gaan hoor! Dat levert je zomaar een waarschuwing op!

ik ga slapen, heb morgen niet zoveel tijd dus willen jullie het houden bij nog maar een paar reacties, da's wel zo makkelijk bijlezen
Klaar?
quote:mormeltje schreef op 24 september 2009 @ 00:02:

[...]

Weet ik schat

En je msn verloopt niet O ghehehe. Nou ja msn.....is ook zó 2004. Trusten!
Ik ga ook slapen. Beetje rustig houden vannacht, svp.
quote:minny schreef op 23 september 2009 @ 23:59:

[...]

Nou idd. Lijkt erg veel forummertje pesten zo. En dan die diclaimers. Belachelijk!! Als een van ons dat probeerde dan werd ons meteen de mond gesnoerd. En met waarschuwingen gedreigd. En het topic verwijdert. En wellicht geband. Dat wordt meteen in de kiem gesmoord. Want hier moet je gedwongen lief zijn voor iedereen. Maar nee hoor, in een blog mag alles.

Nou is het toevallig zo dat ik morgen ook een blog ga schrijven...

Gerechtigheid.

Voor Minny

(en nog gefeliciteerd met je verjaardag )
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Volgens mij is alles nu wel gezegd..
En dan nog iets! Viva kan wel zeggen dat ze zich niet verantwoordelijk voelen voor die blog in hun fijne disclaimertje, maar ondertussen plaatsen ze m wel. Dus oh jawel, disclaimer of niet, Viva is wel degelijk verantwoordelijk.

Om te kotsen hoe men die macht misbruikt om ongestraft forummers te kwetsen.

Walging.
quote:fleurtje schreef op 24 september 2009 @ 00:04:

Klaar?Waarmee?
Ik ben nogal van de hoor en wederhoor, maar iets doet me vermoeden dat ik hier erg lang op kan wachten. Liever gezegd: ik ga m'n adem niet inhouden (walvisjes kunnen misschien wel ademen dmv een gaatje in hun hoofd, ík niet).
quote:minny schreef op 24 september 2009 @ 00:06:

En dan nog iets! Viva kan wel zeggen dat ze zich niet verantwoordelijk voelen voor die blog in hun fijne disclaimertje, maar ondertussen plaatsen ze m wel. Dus oh jawel, disclaimer of niet, Viva is wel degelijk verantwoordelijk.

Om te kotsen hoe men die macht misbruikt om ongestraft forummers te kwetsen.

Walging.Sorry, sorry, maar vrije nieuwsgaring :puke:
quote:Sterretjee schreef op 24 september 2009 @ 00:05:

Volgens mij is alles nu wel gezegd..Oh,ben er net
quote:mormeltje schreef op 24 september 2009 @ 00:06:

[...]

Waarmee?Ja, weet ik eigenlijk ook niet. Ik riep maar wat. Vermoeidheid begint toe te slaan. Ogen branden enzo.
quote:fleurtje schreef op 24 september 2009 @ 00:06:

Ik ben nogal van de hoor en wederhoor, maar iets doet me vermoeden dat ik hier erg lang op kan wachten. Liever gezegd: ik ga m'n adem niet inhouden (walvisjes kunnen misschien wel ademen dmv een gaatje in hun hoofd, ík niet). Goeie..
Dan eet ik mijn pleureusjes voortaan wel rauw via een blog
Als alles gezegd is en iedereen naar bed gaat, ga ik ook. Ik ga me nog ff aan m'n man vergrijpen en dan ben ik er weer klaar mee voor vandaag!
quote:fleurtje schreef op 24 september 2009 @ 00:07:

[...]

Ja, weet ik eigenlijk ook niet. Ik riep maar wat. Vermoeidheid begint toe te slaan. Ogen branden enzo.Dat heet ijlen fleur...hup,naar bed
Is dat nou ijlen??? Ok dan. Ben weg!

Ja fleur,dat is ijlen,ik doe alleen aan nuilen,is ook leuk...

Trustuh
Ik dacht toen ik die foto van Sanne in de Viva zag, wat is ze dik geworden. Maar ze blijkt dus zwanger.....

Nou, ik ga slaapm.
[quote]shining schreef op 24 september 2009 @ 00:10:

Ik dacht toen ik die foto van Sanne in de Viva zag, wat is ze dik geworden. Maar ze blijkt dus zwanger.....

Kreng haha,slaap lekker......
quote:minny schreef op 24 september 2009 @ 00:07:

Dan eet ik mijn pleureusjes voortaan wel rauw via een blog

Is de verkleining van pleureuse niet petite pleurette?

Maar ik vind de algehele reactie van angels, mods, management, hoe je 't ook wil noemen ook van bedroevend niveau en waarschijnlijk draait het weer uit op too little too late... Zo jammer want ze hebben goud in handen met dit forum.
Iets anders
quote:Maleficent schreef op 23 september 2009 @ 22:39:

[...]

waarom is dat niet kies? Het wordt toch in de blog al opgerakeld?

Daarom vind ik het een stomme blog. Nu wordt er een tipje van de sluier opgelicht maar er mag niet over gepraat worden.

Geen kritiek op jou, maar het is gewoon krom. En o ja, ik mis jouw avatar met de 2 poezen op het dak. Even tussendoor.Male, irl zitten we nog steeds samen op het dak naar de maan te mauwen, maar ik vind een zo zoetsappige avatar gewoon niet bij mij passen. Even was leuk

En wat betreft die fallen angel: ik weet dat de persoon in kwestie absoluut niet zit te wachten op aandacht daarvoor. En ik ken HPL goed genoeg om te weten dat ik haar hierover gewoon mailen kan.

Oh, en als Viva of anderen daar wel mededelingen over doen: ik weet nog precies hoe het is gelopen en de rol van anderen daarin was vele malen naarder, dan van de angel in kwestie en zal niet schuwen dat óók uit de doeken te doen dan. Gevallen engel vind ik een ongelofelijk misplaatste Mes in de rugbenaming.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Maar ik weet het goedgemaakt. Bij elke opmerking dat ik lief moet doen van de boswachters hier, verwijs ik keurig naar de blog van Sanne. Mogen ze het mee doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven