Koning & Koningin
maandag 27 april 2015 om 10:54
Koffie met oranje Tom Poezen (Hoe schrijf je dat eigenlijk?) TV aan en wachten op WA en Maxima. Ben benieuwd of de kinderen er ook bij zijn. Vanmiddag naar het feest, de kroeg in of terrasje pikken etc. Ik ben niet echt koningsgezind, maar ik vier wel koningsdag. En ik heb er zin in. Wie heeft er nog meer zin, of geen zin? Ben benieuwd naar jullie plannen voor vandaag
maandag 27 april 2015 om 13:28
maandag 27 april 2015 om 13:28
quote:jira schreef op 27 april 2015 @ 13:27:
[...]
Makkelijk, iets met hamsterweken of een tompouce actie bij de hema.Nou húp, werken motje en niet schrijven.
[...]
Makkelijk, iets met hamsterweken of een tompouce actie bij de hema.Nou húp, werken motje en niet schrijven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 27 april 2015 om 13:29
quote:rosanna08 schreef op 27 april 2015 @ 13:28:
[...]
ik geloof ook niet in Sinterklaas, maar die schaffen we ook niet af Ze zitten me niet in de weg zolang ze slechts een decoratieve functie vervullen en goed zijn voor de buitenlandse betrekkingen waar het de handel en economie betreft. De rest is bijzaak, mooi zitten, pootjes geven en kop houden.
[...]
ik geloof ook niet in Sinterklaas, maar die schaffen we ook niet af Ze zitten me niet in de weg zolang ze slechts een decoratieve functie vervullen en goed zijn voor de buitenlandse betrekkingen waar het de handel en economie betreft. De rest is bijzaak, mooi zitten, pootjes geven en kop houden.
verba volant, scripta manent.
maandag 27 april 2015 om 13:31
quote:MarianneDavids schreef op 27 april 2015 @ 13:28:
[...]
Zoals alle pubers op zo'n dag.Ja en ze is kroonprinses dus moet dit nog jarenlang meemaken. Zou ik ook chagrijnig van worden
[...]
Zoals alle pubers op zo'n dag.Ja en ze is kroonprinses dus moet dit nog jarenlang meemaken. Zou ik ook chagrijnig van worden
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 27 april 2015 om 13:32
maandag 27 april 2015 om 13:33
Ik denk dat we toch weer terug moeten naar twee steden bezoeken ipv 1. Dan zat er tenminste een beetje druk op. En hield de stad het snel en compact. En tussendoor even een break om te douchen (voor mij als kijker dan) en dan weer een enthousiast ontvangst in de volgende stad.
Dit gaat maar door, loopt maar uit. Come on!!!
Dit gaat maar door, loopt maar uit. Come on!!!
maandag 27 april 2015 om 13:34