Koud, hè..!

19-12-2009 18:25 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja!
Jaaaah heel koud de thee en koffie is niet aan te slepen of soep brrrrrr
Vandaag was het wel heel erg ja
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Komt door het weer.
Beklaag je niet over de duisternis, steek een kaars aan.
Mijn verwarming is kapot, dus ik heb welgeteld één radiator om keuken, badkamer, woonkamer en slaapkamer warm te houden...en die staat in de badkamer

Dus zelfs met een heleboel kaarsjes en ski-kleding aan (serieus ) is het inderdaad....frisjes
Dat zeg ik....
Is het echt zo koud in Nederland? Hoor de laatste dagen iedereen op het forum maar klagen, en had mijn vriendin aan de telefoon, die ook al aan het klagen was.
Ben er al helemaal op gekleed...

tsja.....
quote:lunaan schreef op 19 december 2009 @ 18:29:

Is het echt zo koud in Nederland? Hoor de laatste dagen iedereen op het forum maar klagen, en had mijn vriendin aan de telefoon, die ook al aan het klagen was.Vannacht was het -18.
heel koud liedje...klik.
kachel staat op standje sambal maar pfff zal wel aan mij liggen heb t nog koud vrouw eigen zeggen ze;)
Heerlijk! Ik kan er echt van genieten als ik in de kou loop - vooral nu er sneeuw ligt
Hier is het ook al zo koud. Midden in de nacht over straat was géén goed idee. En ik mag zo weer, brrrr.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Ik ben net even naar de albert heijn geweest, 5 minuten heen, 5 minuten terug op de fiets, ik had bij thuiskomst de tranen in mijn ogen staan, zó koud waren m'n tenen!

ik was van plan om vanavond de kroeg in de te gaan, ik hoop dat ik die haal met min 20.
Wel koud, maar mijn bingo-vriendin en ik hebben een oplossing gevonden.
quote:DeKenau schreef op 19 december 2009 @ 18:36:

Ik ben net even naar de albert heijn geweest, 5 minuten heen, 5 minuten terug op de fiets, ik had bij thuiskomst de tranen in mijn ogen staan, zó koud waren m'n tenen!

ik was van plan om vanavond de kroeg in de te gaan, ik hoop dat ik die haal met min 20.

Ik heb vandaag ook een paar keer gefietst. Tochtjes van elk 10 minuten. Ik dacht dat ik gék werd, ik wist niet waar ik het moest zoeken van de kou, en nee, ik overdrijf niet. Kan er zó slecht tegen. Mijn oren deden gruwelijk pijn, mijn vingers voelde ik niet meer (ondanks fijne, 'warme' leren handschoenen) en mijn voeten, ohhhh, ijsklompen! Ik HAAT de kou!

Als je vanavond nog weggaat, zorg dan dat je eerst een paar borrels op hebt, dan gaat het vast beter!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:websje schreef op 19 december 2009 @ 18:28:

Mijn verwarming is kapot, dus ik heb welgeteld één radiator om keuken, badkamer, woonkamer en slaapkamer warm te houden...en die staat in de badkamer

Dus zelfs met een heleboel kaarsjes en ski-kleding aan (serieus ) is het inderdaad....frisjes

Ow, dit heb ik dus ook eens gehad in een heel koud winterweekend. Mooi dat ze dus ook niet kwamen van de woningbouw. Ik heb mijn honden toen maar op het dekbed laten slapen voor warmte. En het was de geiser, dus een warme douche werd t ook niet.

Sterkte hoor! Heb je huisdieren? :-)
quote:Zamirah schreef op 19 december 2009 @ 18:33:

heel koud liedje...klik.Maar ik word er toch erg vrolijk van.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
hier is het inmiddels -11
Ik vind het ook erg koud. Mijn huis is ook een tochtende bende met maar 1 gaskacheltje. Ik verheug me al op verhuizen naar ons nieuwe huis met cv.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Het is hier 17 graden in huis maar dat went, van de week 12!! Dat was minder. Ja t is zeker geen nieuwbouw maar als het dan in de zomer koel was maar nee dan is dit huis weer snikheet!
quote:Nastik schreef op 19 december 2009 @ 18:45:

[...]

Ow, dit heb ik dus ook eens gehad in een heel koud winterweekend. Mooi dat ze dus ook niet kwamen van de woningbouw. Ik heb mijn honden toen maar op het dekbed laten slapen voor warmte. En het was de geiser, dus een warme douche werd t ook niet.

Sterkte hoor! Heb je huisdieren? :-)

Thanks! Ja, mijn huurbaas vond het vanmiddag ook niet zo belangrijk, hij stuurt maandag iemand

Helaas heb ik geen huisdieren, maar wel een vriend met huis met verwarming , dus als het te erg wordt verhuis ik daarheen (hij is er dit weekend niet, dus helaas kan ik hem niet onder mijn dekbed laten slapen voor de warmte )

En ach, met skibroek, -sokken, twee skipully's, een fleecevest, een muts op en veel warme thee is het nog wel te doen...
Dat zeg ik....
ow ik moet ook zo'n fleece burka! Wat eenidee! Ik wil er eentje met vier gaten aan de achterkant, kunnen mijn koters in volgorde van grootte meelopen, wat een heerlijk sound of music idee!
Het was inderdaad koud...zéker als je trein dan een uur vertraging heeft....Het was erg druk op het station deventer, allemaal bezoekers uit heel Nederland voor Dickens festijn...die waren dus al koud van de hele dag buiten!

Restauratie en wachtkamer bomvol, huilende kindjes...Gelukkig ben ik nu weer thuis en de kachel staat heerlijk aan...geef mij de lente en de zomer maar! Brrr...
god wat heb ik spaanders en vermegen lang niet gehoord!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven