Kruidvat dagkaart NS langer geldig!

15-01-2010 09:52 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had bij Kruidvat een dagkaart gekocht voor een (weekend)dag reizen met de trein. Die waren geldig t/m afgelopen weekend. Door de weeromstandigheden gingen twee afspraken niet door en heb ik het kaartje niet gebruikt. Dat vond ik wel jammer en ik was bij de NS aan het kijken of ik er nog iets aan kon doen.

En verhip, lees ik dit:

Het winterse weer heeft gevolgen voor de dienstregeling. Daarom komen wij u tegemoet en wordt de geldigheidsperiode van het 'Kruidvatkaartje' * met drie weekenden verlengd. U kunt dus ook gebruik maken van dit kaartje op 16, 17, 23,24, 30 en 31 januari 2010.

Productvoorwaarden

• Kaartje voor het instappen in de trein, afstempelen in de stempelautomaat op het station. Pas na het afstempelen is het kaartje geldig.

• Eén dag geldig voor één persoon in de 2e klasse.

• Alleen geldig op één zaterdag of één zondag t/m 31 januari 2010.

• Geldig in alle NS-treinen en in de treinen van Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia.

Let op: In de treinen van Veolia is het kaartje niet op 16 en 17 januari geldig op de lijn Kerkrade-Heerlen-Maastricht i.v.m. werkzaamheden

* Deze kaartjes waren van 8 t/m 20 september 2009 te koop bij Kruidvat.

Dus had jij ook een kaartje over? Nog niet weggooien dus!
Damn, typfout in de titel. Nog niet wakker genoeg om te posten blijkbaar.....
Geeft niks hoor, de typefout. Lief dat je het even post!
Pfff, na 5x herlezen zag ik de titel pas. Ik ben ook nog niet zo wakker dus
Ik heb zo waa waa waa waanzinnig gedroomd
Goh, zo kan het dus ook?!
Ik ben hier hééééééél erg blij mee!!! Ik heb nog een ongebruikte liggen en één die is afgestempeld op 20 december. Ik kijk 5 min voor vertrek of de trein zou rijden en dat was het geval. Ik stempel het kaartje af, zit en de trein en hij gaat niet.

Maar ik las dat ik daar het geld van terug krijg ws. Goed nieuws dus!!

p.s. moet ik verder nog iets ondernemen of kan ik er gewoon gebruik van maken?
@ schuddebuikje; als je hem al afgestempeld hebt dan zou ik er eerst wel mee langs een loket gaan en die situatie uitleggen. Want ik denk niet dat je met een al gestempeld kruidvatkaartje ook zo weer de trein in kunt stappen. Want zij kunnen niet zien dat je er niet al die dag wel de hele dag mee gereisd hebt! Het kan dus ook een al gebruikt kaartje zijn volgens de NS. Maar misschien helpt uitleg en krijg je dan iets van een officieel plakkertje er overheen ofzo (dat heb ik wel eens met een strippenkaart gehad) zodat je het wel weer kunt gebruiken.

Maar je kunt ook alsnog wel pech hebben :(
@Toet,

Ik heb één ongebruikt kaartje 'over' die ik dus nog kan gebruiken, super! Een ander kaartje is van 20 december. Toen reden er achteraf die dag helemaal geen treinen dus daar krijg ik (hoop ik) het geld van terug. Maar ik ben blij met je bericht, kan ik lekker nog naar een vriendin in A'dam o.i.d, leuk!
Kijk, altijd leuk, blije mensen. Daar deed ik het voor.
Ik ben blij dit te lezen,ik baalde namelijk al als een stekker van mijn twee ongebruikte kaartjes.
Zegt het voort zegt het voort en tot ziens in de trein!
Haha wij zouden er dan dit weekend gebruik van moeten maken ,de andere weekenden kunnen we niet.

Ik ga even kijken waar we heen gaan ,thx!

Jij ook veel trein plezier :-D
Waarom kopen jullie ook zo achterlijk veel kaartjes?
Waar lees jij dat Willem?

Ik had er twee gekocht voor deze periode. Precies afgestemd op mijn plannen. Toen ik ze kocht wist ik alleen nog niets van de sneeuw en de niet rijdende treinen die mijn planning in de war zouden gooien en had ik dus een kaartje over. Dat nu gelukkig wat langer geldig is zodat ik nog een keertje op pad kan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven