L E Z E N

17-07-2010 21:45 356 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Vivadames,

Iedere dag springen jullie in de bres voor jullie hulpbehoevende medemens. Ongeacht het tijdstip van de dag wordt ieder topic voorzien van grappige, constructieve danwel kritische opmerkingen.

Lees dan ook even een aantal pagina's terug om te kijken hoe de stand van zaken staat.

Staat in de OP dat mevrouw in kwestie niet zeker weet of ze bij haar man/vriend moet blijven en 2 pagina's later ontpopt ze zich zelf als een vreemdgaande feeks waar de honden geen brood van lusten...kom niet aan zetten met

Als er een twijfelende mevrouw een post maakt omdat ze zich zorgen maakt over haar zwangerschap en er worden hele boekdelen geschreven dat het vast wel goed komt terwijl ze ook al een aantal pagina's terug geschreven heeft dat ze een miskraam oid heeft gehad, dan valt dit onder de noemer

Oftewel leeeeees eens voordat je een antwoord geeft en een flater slaat

Zo mijn Tena zit ook weer op z'n plaats

Prettige voortzetting nog
waar Minny?
Zo jij hebt ook wel een lekkere binnenkomer Minny, alles goed verder?
Heeej AriMa, ook nog wakker

Je hebt wel een lekkere score: 22 pagina's in een paar uurtjes
Ik ben nog wakker ja, mij krijg je d'r niet zomaar onder, strijdend zal ik ten onder gaan haha

Nou het is mijn best lopende topic ooit, weet niet of ik hier trots op moet zijn of beschaamd...
TROTS natuurlijk! Ik heb me in ieder geval kostelijk vermaakt (of dat nu je bedoeling was of niet )
quote:AriMa schreef op 18 juli 2010 @ 01:33:

Zo jij hebt ook wel een lekkere binnenkomer Minny, alles goed verder?Niks verder, alles goed gewoon. En inderdaad, ik bepaal zelf wel wat ik doe.
Nou dan zal ik maar gaan broeden op een andere zaterdagavond-topic gheghe
quote:AriMa schreef op 18 juli 2010 @ 01:43:

Ik ben nog wakker ja, mij krijg je d'r niet zomaar onder, strijdend zal ik ten onder gaan haha [afbeelding]

Nou het is mijn best lopende topic ooit, weet niet of ik hier trots op moet zijn of beschaamd...Beschaamd, aangezien je blijkbaar al die andere "ik ga jullie nu even vertellen hoe jullie je dienen te gedragen" topics zo slecht hebt gelezen, dat je serieus dacht dat je hiermee iets zou bereiken.
quote:minny schreef op 18 juli 2010 @ 01:48:

[...]

Niks verder, alles goed gewoon. En inderdaad, ik bepaal zelf wel wat ik doe.Waarvan akte, je mag nu weer normaal doen hoor, doen wij ook
quote:AriMa schreef op 18 juli 2010 @ 01:50:

[...]

Waarvan akte, je mag nu weer normaal doen hoor, doen wij ook Mag? Goh, je denkt echt dat je hier ff kan bepalen wat men al dan niet mag?!

Verrassing: Neen.
Je doet anders erg gezellig zeg

Zeker alleen de OP gelezen haha,
Goh, het was hier toch best gezellig. AriMa slaap lekker, ik kijk nog even of er wat te nachtbraken is en hou het hier voor gezien. Voor ik een waarschuwing krijg voor slow chatten (weer wat bijgeleerd vandaag)
Ik wou net vragen wat ik moet L E Z E N en gelukkig kwam het antwoord al voordat mijn vraag klaar was: de OP.

Leuke plaatjes in de OP.
quote:AriMa schreef op 18 juli 2010 @ 01:53:

Zeker alleen de OP gelezen haha, ..... maar niet bitchslappen als er niemand meer wakker is om te sussen of olie op t vuur te gooien he Daarbij is het zo jammer voor Zwup als ze er morgen achterkomt dat ze te vroeg is gaan slapen
Maar kan iemand me even bijpraten waar het hier over gaat?
quote:Naomii schreef op 18 juli 2010 @ 01:57:

[...]

..... maar niet bitchslappen als er niemand meer wakker is om te sussen of olie op t vuur te gooien he Daarbij is het zo jammer voor Zwup als ze er morgen achterkomt dat ze te vroeg is gaan slapen

Nou is goed ik ga je goed voorbeeld volgen denk ik en met de stille trom vertrekken, mogen de anderen het licht uitdoen. Kom morgen wel weer kijken of dit het daglicht nog kan verdragen

Truste!
quote:AriMa schreef op 18 juli 2010 @ 01:53:

Zeker alleen de OP gelezen haha,Misschien wel, misschien niet. Dat is nog altijd mijn zaak. En ja, ik word ongezellig van mensen die een beetje denken dat ze hier kunnen vertellen wat men al dan niet mag posten.
quote:mocy schreef op 18 juli 2010 @ 01:58:

Maar kan iemand me even bijpraten waar het hier over gaat?Och weer iemand die denkt dat ze mag bepalen hoe er hier gereageerd wordt en of men al dan niet moet teruglezen. Als desbetreffend persoon de moeite had genomen om al die andere "Ik ga ff bepalen wat jullie doen, want ik vind mijzelf daar belangrijk genoeg voor" topics had gelezen, dan had desbetreffend persoon geweten dat men hier daar niet erg hard intrapt.
Oké, tx Min.

Valt weinig meer te L E Z E N hier.
quote:Naomii schreef op 18 juli 2010 @ 01:57:

[...]

..... maar niet bitchslappen als er niemand meer wakker is om te sussen of olie op t vuur te gooien he Daarbij is het zo jammer voor Zwup als ze er morgen achterkomt dat ze te vroeg is gaan slapen

Gelukkig valt het mee

Anders had in inderdaad stevig gebaald

AriMa, het is je goed gelukt hoor. Je zaterdagavond topic. Doe je er vanavond weer eentje?
Nou Zwup, nou is het jouw beurt weer vanavond .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Pffff.....dan moet ik even heel goed nadenken....... MV.

Heb je nog suggesties?
quote:Zwup schreef op 18 juli 2010 @ 10:28:

Pffff.....dan moet ik even heel goed nadenken....... MV.

Heb je nog suggesties?

Ja er zijn onderwerpen die steevast tot een rel leiden.

Ik weet het niet even zo uit mijn mouw te schudden maar is er al een rel-topic geweest over BP? Wat ze veroorzaakt hebben, de ontkenning, de schade, doen alsof hun neus bloed, de vraag of wat er is gebeurd niet voorkomen had kunnen worden, gooi het dierenleed er nog even tegenaan. De laconieke houding van BP.

Zoiets of is die er al? Ik ben de laatste tijd niet overal geweest, normaal ook niet maar irl zit ik mij echt te verbijten over het hele gedoe met die olielek.

Ik zal denk ik wel mosterd zijn maar ik denk anders nog wel even wat voor leuks je voor de zondag kan openen. Op tv is toch niets.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Die heb ik nog niet voorbij zien komen MV. Ik verbaas me er ook over dat BP hier zo makkelijk mee weg kan komen. Zo lijkt het in ieder geval wel. Ben trouwens wel blij dat die nieuwe kap werkt.

Kreeg net al de tip van Note, om met een fles wodka in de achtertuin te gaan zitten. Dan zou de inspiratie vanzelf komen
Nou dat lijkt me wel een goed plan, Zwup. Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven