Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Hey Ikke, nieweggaannu!
Hey Ikke. Vroeg naar bed vandaag?

Slaap lekker!
Soleil wil vast mijn virtuele muur zijn om tegenaan te babbelen
Ja hoor, babbel maar raak. Wat heb je op je lever?
Da's niet veel tot nu toe
Hey Soleil,

Dat was wel het plan, maar werd weer afgeleid door laatste sigaretjes enzo

Enne..Digi..ik ben nog even teruggekomen op je nieweggaannu...maar nu ben jij weg... Soleil zit vol smart op je spraakwater te wachten
Ja, ik zit maar naar dat wtte scherm te staren, vol verwachting op de verhalen die Digi gaat vertellen...
Aaahhh... jij helemaal wakker blijven omdat je digitale spreekmuur moet zijn...niemand meer te vinden op het topic....

En sorry sorry sorry..maar ik ga nu ook echt!

Heb vandaag mijn verjaardag gevierd en ben beetje moe geloof ik.

Jij een goed weekend gehad verder?
Was je vandaag jarig??
Nou..eigenlijk nu pas..na 00.00 uur vannacht
Nee, mijn weekenden zijn niet zo leuk in mijn eentje. Dat valt me elke week weer vies tegen.
Je hebt dus duidelijk je draai nog niet weer gevonden in het leven van de happy single? Hmz...balen!
Trusten in ieder geval voor zometeen Soleil...

Hopelijk morgen weer een mooie dag :-)

Van harte gefeliciteerd!!! Maak er (morgen) een mooie dag van!

Hoe oud ben je geworden?

En heb je leuke cadeaus gehad vandaag?
Nee, happy single ben ik nog niet te noemen, helaas. Ik ben ook zeker nog niet over de breuk heen, ik heb nog elke dag verdriet ervan. Zal ook wel komen door de rare manier denk ik. Daardoor duurt het misschien langer.

Hoewel... ik weet niet hoe lag zoiets normaal 'hoort' te duren natuurlijk.
quote:_Soleil_ schreef op 14 april 2008 @ 00:26:

Ja, ik zit maar naar dat wtte scherm te staren, vol verwachting op de verhalen die Digi gaat vertellen...Digi heeft vandaag niet echt wat te melden. Oke, ik heb een sexdate gehad en hoewel de man mij betaalde, zorgde hij ook even voor een orgasme mijner kant. Gister via een datingssite iemand ontmoet, aardige vent, grappig, avontuurlijk, zou best een goede vriend kunnen worden. Ik ging er overduidelijk niet heen met de bedoeling:neukuh of kindertjeskrijgen, dus ik zie het verloop wel.
Dank je wel!

Leeftijd zie nick....

En jah...leuke dingetjes gehad allemaal en morgenavond nog een keertje dunnetjes over met wat vriendinnetjes dus ben zomaar echt helemaal jarig dit jaar!

Nu echt weg (morgen ook drukke dag op werk dus MOET echt even wat gaan slapen...)

*off*
Hooi!! dames!
quote:_Soleil_ schreef op 14 april 2008 @ 00:41:

Nee, happy single ben ik nog niet te noemen, helaas. Ik ben ook zeker nog niet over de breuk heen, ik heb nog elke dag verdriet ervan. Zal ook wel komen door de rare manier denk ik. Daardoor duurt het misschien langer.

Hoewel... ik weet niet hoe lag zoiets normaal 'hoort' te duren natuurlijk.

Toch nog even....

Er staat geen vaste tijd voor! Het duurt zolang als jij nodig hebt om het te verwerken. En dat is oke!

Pijn is er om doorheen te gaan en er daarna weer sterker uit te komen. Dat gaat ook jou lukken. Na wat ik van je gelezen heb ben je gewoon een leuk en sterk mens. De tijd om nu verdriet te hebben moet je jezelf maar gewoon gunnen (toch?)

Trusten!
Hey gefelici ikke!! hiep hiep hoera!

En truste meid.
Gefeliciflapstaart!
quote:Ikke1971 schreef op 14 april 2008 @ 00:42:

Leeftijd zie nick...Duuhh
Welterusten Ikke! Veel plezier morgen!

En dank je voor je woorden.
Hoi Iry!

@digi: spannend. Wie weet komt er iets leuks voort uit je date. Juist als je daar niet op uit bent, gebeurt het
Hey soleil.

Hey digi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven