Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
ooow, ik zie het al. Ik moet iets met kringspieren doen...
Haha, ik zou het met iemand anders z'n / haar kringspieren doen. Maar ach, dat is een kwestie van voorkeur natuurlijk
Hoe kwamen jullie eigenlijk op dat onderwerp, claire en iry?
Nou, dit alcoholavondje had meer te maken met het wegwerken van de kater van het alcoholavondje van gisteren. Werkt goed, trouwens!
Mijn computer is te traag, ik reageer steeds te laat, maar goed, kan iemand me even bijpraten over de kringspier?
Haha, dat werkt inderdaad prima, satire. Maar of je daar morgen ook zo over denkt? Of doe je dan gewoon weer hetzelfde?
Ik kan je eigenlijk niet bijpraten. Ik heb geen idee waarom claire en Iry het daarover hadden. Ik ben er gewoon in mee gegaan (ik ben al wat gewend aan de rare gesprekken die hier af en toe plaatsvinden, dus ik heb er ook niet zoveel bij afgevraagd. We hebben hier ook wel vaak serieuze gesprekken hoor, maar soms dus ook dit soort gekke onderwerpen).
Neuh.... Morgen ben ik weer braaf!
Nee ik ben nog wakker!!

Ik werd van internet afgegooid.

Er zijn geloof ik werkzaamheden bij kpn.

Dus als ik ineens weer weg ben komt het daardoor.
Hoi satire.

Altijd welkom hoor,hoewel ik mij nu wel een beetje schaam voor ons puberale gedrag,haha!
Kent iemand van jullie het duitse woord voor sluitspier?

ikke wel... Schließmuskel

Klinkt toch wat aanterkkelijker!
Oke`soleil,ik zal de verrassing niet verklappen,haha.
Hmm, lastig, dat internet. OP zich goed dat ze het 's nachts doen, die werkzaamheden. Maar daarbij wordt dan weer geen rekening gehouden met nachtvlindertjes zoals wij. De maatschappij zou lagzamerhand haar ritme wel eens mogen aanpassen, vind ik. Dat doen wij al jaren, dus nu mag een ander eens
Ik vind in het Duits eigenlijk geen enkel woord aantrekkelijk klinken haha. Maar Schliessmuskel klinkt wel nog meer naar wat het is, haha.
Oh, ik heb erg veel haha getypt in mijn laatste bericht. Dat staat een beetje dom eigenlijk
Hmmm.... weet je dat ik hihihi dommer vind dan hahaha?
Ach so schatze,ich möchte gerne meine vinger im der(die ,das?)schliessmuskel stechen...

Biest du gereit????
quote:_Soleil_ schreef op 31 mei 2008 @ 01:16:

Oh, ik heb erg veel haha getypt in mijn laatste bericht. Dat staat een beetje dom eigenlijk

Moet ik dat maar vermelden dan in je profiel?

Soleil is een beetje dom,haha!!
quote:iry schreef op 31 mei 2008 @ 01:17:

Ach so schatze,ich möchte gerne meine vinger im der(die ,das?)schliessmuskel stechen...

Biest du gereit????Nou, als een Duitser het vraagt zou ik zo overstag gaan
Und so weiter,
Ach Soleil,

Mijn duits is pas dom,haha! (gooien we er voor algehele domheid ook maar achteraan.)
Da's niet zo'n gek idee Iry. Volgens mij schrikt mijn intelligentie () en sterke karakter (ja, die zien jullie niet altijd hier, maar die is er wel hoor. Nou ja, wás iniedergeval) mannen vaak af, dus misschien kan ik het eens over de domme-blondjes-boeg gooien?
Mijn Schließmuskel (in het Zweeds: analöppning.... ook mooi!) vertelt me dat het bedtijd is..... Dus ik ga meine analöppning maar ter ruste leggen.... truste!
Werkzaamheden s'nachts.

Wie verzint dat.
quote:satire schreef op 31 mei 2008 @ 01:19:

[...]

Nou, als een Duitser het vraagt zou ik zo overstag gaan Heb je een zwak voor Duitsers? Daar habe ich nun überhaupt nichts mit (kan natuurlijk heel goed door mijn steenkolen-Duits komen. Ik roep tegen Duitsers rustig de hele dag: es ist kaus baus en immer gerade aus. Dat bevordert de relatie niet echt vrees ik ).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven