Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
oke fijn soleil, niets zo vervelend als binnendringen in een al bestaande "groep"...
Tartt, nee hoor, je komt echt niet als een olifant een porseleinkast ingestormd.

Een aantal mensen hier kent elkaar inderdaad al een tijdje (vanwege het nachtbraker zijn ) maar iedereen is van harte welkom, jij dus ook.

Lijkt me een pittige job die je hebt zeg, zit je daar nu helemaal alleen? Heb je de mogelijkheid tot het oproepen van versterking als dat nodig mocht zijn?
quote:_Soleil_ schreef op 19 juni 2008 @ 02:51:

Daffodil, waarom zou je daar commentaar op krijgen? Is toch prima werk, ik ken zoveel mensen die aio (geweest) zijn. Doe je interessant onderzoek? Zit je daarom in Verweggistan ook?

Tartt, dat lijkt me niet fijn, om daar zo in je eentje te zitten 's nachts?

Oef.

Mijn "verre familie" (als in ooms, tantes, neven en nichten) vindt het maar niks... Onzinbaan. Ben ik het niet mee eens hoor!

Uiteraard vind ik dat ik interessant onderzoek doe. Ben idd speciaal voor het onderzoek hierheen gekomen (in Nederland doet niemand precies wat ik echt wilde doen).
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Nee joh tartt,we zijn helemaal geen hechte groep.

we kunnen elkaars bloed wel drinken.

Iedereen is welkom hier hoor,en war soleil idd zegt,wij spreken elkaar wat vaker als nachtbrakers zijnde,vandaar.
iry, wat leuk en dat voor 8 euro! kun je een plaatje plakken hoe het er ongeveer uitziet?
oke, dan kom ik hier wat vaker, ben ik als ik vrij ben ook altijd laat
quote:tartt schreef op 19 juni 2008 @ 02:55:

oke, klinkt ambitieus maar lijkt me wel iets wat veel geduld en doorzettingsvermogen eist! hoelang blijf je nog in het buitenland?

Ambitieus ben ik bij vlagen, nu even wat minder!

Blijf hier nog minstens drie jaar maar weet niet zo goed of ik daarna nog terug naar NL ga/wil. Time will tell!
Hmm..

Daf,blijkt wel weer dat ik helemaal niet bekend ben in het studente/werkende leven.

Het zegt mij nog niet veel.

Lijkt mij een breed begrip toch? een aio.
goh dait maakt we wel nieuwsgierig naar wat voor onderzoek je doet, ik werk normaal gesproken als onderzoeksverpleegkundige
Leuk Iry!

Zo ben ik ook aan mijn kapster gekomen.

M'n vriend en ik waren model bij haar op de kappersschool maar omdat we zo tevreden zijn over haar knipkunsten worden we nog steeds door haar geknipt, ook nu ze klaar is met haar opleiding.
Yep,plaatje plakken heb ik pas geleerd door mijn lieve medenachtbrakers.

ff zoeken naar iets wat er op lijkt.
goh sowieso 3 jaar en misschien langer in het buitenland, knap hoor, ik zou heimwee krijgen
Daffodil, wat een onzin, wat je familie denkt. Aio is een prima baan (nou ja, hier is het een baan, ook al ben jij nog min of meer student daar) en een goede opstap als je graag de wetenschap of het onderzoek in wilt. Voor een vervolg in het bedrijfsleven is het misschien wat minder nuttig, maar ik ken ook mensen die die overstap prima hebben weten te maken.

Hoe lang duurt je aio-traject daar? Is het heel anders dan hier of valt dat mee? Wel een hele ervaring zeg, dat je speciaal voor je onderzoek daarheen gegaan bent.

Iry! Te grappig, eerst 2 topics openen over goede kapsalons en het vervolgens thuis laten doen
ha iry,

ik vraag het jou, terwijl ik zelf niet eens kan plaatjes plakken, post normaal ook zelden
Daffodil, ik vind het een beetje genant maar ik ben vergeten in welk land je zit......

Er hangt me wel vaag iets bij maar ik weet het niet zeker.
Wat is een maglite?
haha, een grote zaklamp, voor als ik aangevallen word heb ik graag wat bij me, ook onzin ik weet het wel...
Haha, dat dacht ik al tartt, maar ik wilde het even checken. Ik weet precies welke je bedoeld dan.
beeldschoon
quote:iry schreef op 19 juni 2008 @ 03:00:

Hmm..

Daf,blijkt wel weer dat ik helemaal niet bekend ben in het studente/werkende leven.

Het zegt mij nog niet veel.

Lijkt mij een breed begrip toch? een aio.

AIO kun je worden nadat je afgestudeerd bent. In Nederland is het in principe een baan. Voor het grootste gedeelte doe je onderzoek. Verder geef je soms colleges (tenminste hier). Je kunt AIO worden in vrijwel elk vakgebied (maar alleen relevant mbt wat je gestudeerd hebt), dus in dat opzicht wel breed.

Wacht maar tot je dochter over een jaar of 2,3 wilde plannen maakt! Ik had er zelf trouwens ook nog nooit van gehoord voordat ik ging studeren.
quote:tartt schreef op 19 juni 2008 @ 03:04:

haha, een grote zaklamp, voor als ik aangevallen word heb ik graag wat bij me, ook onzin ik weet het wel...

Hahaha, ik kreeg ook al visioenen van een magnum van een wat lichter kaliber of iets dergelijks.

Een zaklamp klinkt heel wat onschuldiger
ach ja, niet dat ik ook meer een mep durf te geven, maar letterlijk wat schijnzekerheid
haha!

Plaatje doet het niet!

(hoe kan dat???)
Ik zie niks, iry?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven