Lees jij de Viva?

05-11-2009 22:26 78 berichten
Naar aanleiding van de meeting van afgelopen zaterdag.

Leest iedereen hier ook de Viva??

Op de meeting dachten we namelijk dat lang niet alle forummers het blad (op regelmatige basis) lezen, maar voornamelijk forumde

Ikzelf verslond al zodra ik kon lezen tijdschriften bij de vleet. Begon met de Tina, later met een abonnement op de Fancy en rond mijn 18e begon ik met het lezen van de Viva (ik weet het, erg jong, maar het blad paste goed bij mij).

Ik heb eigenlijk vanaf toen, met pauzes van een paar maanden, altijd een abonnement op de Viva gehad.

Tegenwoordig heb ik een abonnement op de Flair en de Psychologie magazine. Heb ondertussen mijn abonnement een jaar verlengd bij de Flair en een jaarabonnement op de Viva genomen

Lees jij de Viva?

Totaal aantal stemmen: 99

Bestaat er een blad van de Viva??! (9%)
Ja, heb een levenslange abonnement (11%)
Ja, koop het als het me uitkomt (30%)
Nee, las het wel maar nu niet meer (25%)
Nee, het forum is mijn 'blad' geworden (24%)
Alle reacties Link kopieren
ik lees de viva heel af en toe uit een soort verveling in de trein of zo als-ie 1 euro kost. Maar ik erger me vaak nogal aan het soort artikelen en de toon ervan.
Alle reacties Link kopieren
Nee. Heb wel 'ns een abonnement gehad maar vind het tegenwoordig een irritant blad. Deels omdat ik inmiddels buiten de doelgroep val (althans, veel van de artikelen vallen buiten mijn belevingswereld). En deels vermoed ik toch ook een verschuiving bij de Viva. Erger me geregeld aan artikelen. Laatst nog een tenenkrommend artikel over abortus (dat rechtstreeks van de anti-abortus maffia leek). En ergens anders las ik dan weer laatdunkende uitlatingen van de Viva-hoofdredactrice over feminisme waar ik echt jeuk van kreeg. Na ja, ik zal wel te oud worden. Ben opgeschoven naar de Esta, die vind ik wel leuk.
Volgens mij vind niemand de Viva meer leuk??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven