Leuk meisje op de achtergrond

vrijdag 10 april 2009 om 16:48

vrijdag 10 april 2009 om 16:59
vrijdag 10 april 2009 om 18:01
quote:SheilaS schreef op 10 april 2009 @ 14:25:
Trouwens... ik moest er erg om lachen... maar die voetbalsokken... ik vind ze LEUK! Ik wil ze wel hebben Ha zie de foto nu net pas en dat was ook mijn eerste reaktie: wat een voetbalkousen!
Trouwens... ik moest er erg om lachen... maar die voetbalsokken... ik vind ze LEUK! Ik wil ze wel hebben Ha zie de foto nu net pas en dat was ook mijn eerste reaktie: wat een voetbalkousen!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.

vrijdag 10 april 2009 om 21:38
Zo'n tafelkleed met een gat zou ik ook nog wel dragen. (misschien op een skinny ofzo) Maar in die kousen/sokken(???) wil ik niet dood gevonden worden hoor! (ook niet levend)
Ennuh, ik hoor jullie allemaal over paars? Moet ik heel nodig iets aan mijn scherminstellingen gaan doen? Ik zie een grijzig jurkje, zwarte schoenen en geel/zwart/oranje gestreepte sokken. Waar zit het paars?
Ennuh, ik hoor jullie allemaal over paars? Moet ik heel nodig iets aan mijn scherminstellingen gaan doen? Ik zie een grijzig jurkje, zwarte schoenen en geel/zwart/oranje gestreepte sokken. Waar zit het paars?
vrijdag 10 april 2009 om 21:54
quote:Demoiselle schreef op 10 april 2009 @ 21:43:
Ja, waar zit dat paars?? Ik zie gewoon een zwart (of dondergrijs) jurkje. En die sokken, die zie ik dus ook niet..... ja, net een randje. Raar.
Ja ik zie dus ook geen paars maar een soort inktblauw, donkerblauwgrijzig.
Moet ik ook wat aan mijn scherminstellingen gaan doen?
De kleur in de sokken is bij mij gelig.
Ja, waar zit dat paars?? Ik zie gewoon een zwart (of dondergrijs) jurkje. En die sokken, die zie ik dus ook niet..... ja, net een randje. Raar.
Ja ik zie dus ook geen paars maar een soort inktblauw, donkerblauwgrijzig.
Moet ik ook wat aan mijn scherminstellingen gaan doen?
De kleur in de sokken is bij mij gelig.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.

vrijdag 10 april 2009 om 21:57
quote:Schravelvot schreef op 10 april 2009 @ 16:48:
Waarom staat de cover van viva niet meer rechts (in het klein) afgebeeld? Ik zie ben altijd nieuwsgierig naar de schoenen -vooral na het commentaar hier maar ik zie de modellen nooit in zn geheel.
Oja, niet de F-knopjes erbij halen, ik heb een Mac (F11 is 'geluid zachter' dus dat schiet niet op.Hebbie geen ander knopje voor "full screen"?
Waarom staat de cover van viva niet meer rechts (in het klein) afgebeeld? Ik zie ben altijd nieuwsgierig naar de schoenen -vooral na het commentaar hier maar ik zie de modellen nooit in zn geheel.
Oja, niet de F-knopjes erbij halen, ik heb een Mac (F11 is 'geluid zachter' dus dat schiet niet op.Hebbie geen ander knopje voor "full screen"?

vrijdag 10 april 2009 om 22:12
vrijdag 10 april 2009 om 22:13
quote:misschicken schreef op 10 april 2009 @ 21:52:
Hier ook totaal geen paars. Die komozak is zwart of donkergrijs.
F11 werkt idd, ik zie de sokken nu ook, vlag op een modderschuit zeg.
En ja, die schoenen lijken idd wel maat 50, haha (maar ze blijven goed)
Hier ook totaal geen paars. Die komozak is zwart of donkergrijs.
F11 werkt idd, ik zie de sokken nu ook, vlag op een modderschuit zeg.
En ja, die schoenen lijken idd wel maat 50, haha (maar ze blijven goed)
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.