Leuk meisje op de achtergrond

19-10-2007 16:06 4147 berichten
Na het gemopper op het enge model van een tijdje terug, mag het ook wel gezegd worden: wat een lief meisje staat er deze week op het scherm. En wat heeft ze een mooie neus. En een leuk mutsje. En wat is dat groen rustgevend. :-)

Mag deze nog even blijven?
Alle reacties Link kopieren
Goeie hakken, travo hakken. Zak tot mooie jurk.

Volgens mij zit iedereen te grinniken achter het scherm nu
Na jouw post wel Sheila
Ik snap de kousen niet.

Echt niet, waarom?

leuk jurkje, leuke schoenen (als ze ze aantrekt en ze passen), maar die kniekousen???
Waarom staat de cover van viva niet meer rechts (in het klein) afgebeeld? Ik zie ben altijd nieuwsgierig naar de schoenen -vooral na het commentaar hier maar ik zie de modellen nooit in zn geheel.

Oja, niet de F-knopjes erbij halen, ik heb een Mac (F11 is 'geluid zachter' dus dat schiet niet op.
quote:eleonora schreef op 10 april 2009 @ 15:16:

Ik dacht nu voor het eerst in tijden weer eens; goh, geinig jurkje.....

Die smaken he, die verschillen me toch af en toe, poeh...

Had ik nog niet eens verteld dat ik dat limoen-groen een perfecte kleur vindt bij paars... en dat ik die sokken wil!

quote:SheilaS schreef op 10 april 2009 @ 13:49:

Jurk is idd van Catta Donkersloot (ontwerpster)Weet je zeker dat ie niet van Mamalicious is?
The time is now
en dat is twee....
The time is now
Jurk is van onder leuk, van boven saai. Ik houd niet van die heel hooggesloten dingen.

Gezichtje is leuk, en de kousen zijn weird.
Die jurk is leuk voor die moeder van die 8 ling, toen ze nog zwanger was
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
quote:SheilaS schreef op 10 april 2009 @ 14:25:

Trouwens... ik moest er erg om lachen... maar die voetbalsokken... ik vind ze LEUK! Ik wil ze wel hebben Ha zie de foto nu net pas en dat was ook mijn eerste reaktie: wat een voetbalkousen!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
De achtergrondkleur vind ik wel lekker fris. Ik krijg er dorst van.
Ik vind hier dingen van.
Leuke vrouw, vormeloos jurkje, vreselijke sokken, maar wel leuke schoenen voor de verandering. Maar alleen jammer dat ze die niet aan heeft.
Die voetbalsokachtige dingen snap ik niet.

Jurkje zou leuk zijn als ze er een taille in gemaakt hadden, want de onderkant is leuk!

Meisje is okee, en paar is leuk met groen!
Peas on earth!
lijkt wel een tafelkleed waar een gat in is geknipt voor dr hoofd.
Zo'n tafelkleed met een gat zou ik ook nog wel dragen. (misschien op een skinny ofzo) Maar in die kousen/sokken(???) wil ik niet dood gevonden worden hoor! (ook niet levend)

Ennuh, ik hoor jullie allemaal over paars? Moet ik heel nodig iets aan mijn scherminstellingen gaan doen? Ik zie een grijzig jurkje, zwarte schoenen en geel/zwart/oranje gestreepte sokken. Waar zit het paars?
Ja, waar zit dat paars?? Ik zie gewoon een zwart (of dondergrijs) jurkje. En die sokken, die zie ik dus ook niet..... ja, net een randje. Raar.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Ik moest even spieken dmv F11 om de sokken te zien. Die zijn ganz geil (zoals ze het op zijn duits zeggen ofzo haha) Goed voor de carnaval.
Hier ook totaal geen paars. Die komozak is zwart of donkergrijs.
Komo zak *buldert van het lachen*
quote:Demoiselle schreef op 10 april 2009 @ 21:43:

Ja, waar zit dat paars?? Ik zie gewoon een zwart (of dondergrijs) jurkje. En die sokken, die zie ik dus ook niet..... ja, net een randje. Raar.

Ja ik zie dus ook geen paars maar een soort inktblauw, donkerblauwgrijzig.

Moet ik ook wat aan mijn scherminstellingen gaan doen?

De kleur in de sokken is bij mij gelig.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:Schravelvot schreef op 10 april 2009 @ 16:48:

Waarom staat de cover van viva niet meer rechts (in het klein) afgebeeld? Ik zie ben altijd nieuwsgierig naar de schoenen -vooral na het commentaar hier maar ik zie de modellen nooit in zn geheel.

Oja, niet de F-knopjes erbij halen, ik heb een Mac (F11 is 'geluid zachter' dus dat schiet niet op.Hebbie geen ander knopje voor "full screen"?
Inktblauw is de jurk hier ook. En de sokken zijn zwart-geel gestreept.
Heel knap leuk meisje, maar wat een vreselijk tuttige breedmakende kleding zeg. En die pumps, is dat maat 50??
Om te huilen vind ik deze! Leuk koppie maar alles wat daaronder zit vind ik vreselijk. Die jurk, die sokken, en vooral die houding. Ze staat alsof ze moet dienen als kleerhanger. Heel lelijk gedraaide armen en schouders. En het is net alsof ze haar middelvinger naar ons opsteekt.
quote:misschicken schreef op 10 april 2009 @ 21:52:

Hier ook totaal geen paars. Die komozak is zwart of donkergrijs.

F11 werkt idd, ik zie de sokken nu ook, vlag op een modderschuit zeg.

En ja, die schoenen lijken idd wel maat 50, haha (maar ze blijven goed)
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven