Leuk meisje op de achtergrond

zondag 12 april 2009 om 10:13
maandag 13 april 2009 om 08:30
Je maakt mij niet wijs dat zij die schoenen past - dat is minstens maat 44 die ze in haar hand houdt! Haar vinger maakt de foto niet veel beter: slanke vingers, maar als er maar 1 vinger zichtbaar is, is het al snel storend.
Ze lijkt een beetje op die actrice - geen idee hoe dat kind heet, want mijn smaak is 't niet (zowel uiterlijk als acteertalent).
Sokken zijn freaky, de vuilniszak met knopen mogelijk nog erger.
Ze lijkt een beetje op die actrice - geen idee hoe dat kind heet, want mijn smaak is 't niet (zowel uiterlijk als acteertalent).
Sokken zijn freaky, de vuilniszak met knopen mogelijk nog erger.
maandag 13 april 2009 om 23:35
quote:Schravelvot schreef op 10 april 2009 @ 16:48:
Waarom staat de cover van viva niet meer rechts (in het klein) afgebeeld? Ik zie ben altijd nieuwsgierig naar de schoenen -vooral na het commentaar hier maar ik zie de modellen nooit in zn geheel.
Oja, niet de F-knopjes erbij halen, ik heb een Mac (F11 is 'geluid zachter' dus dat schiet niet op.
Als ik een paar keer appeltje-min doe (dus de appeltjetoets en de streepjestoets) om het lettertype te vergroten, dan kan ik het scherm vervolgens naar rechts scrollen. Dan staat het meisje naast het forum. Echter altijd zonder voeten, dus er moet vast een betere manier zijn. Al geeft het dit keer niet, we kunnen nu eindelijk de schoenen eens zien (maar dan begint iedereen weer over de sokken, pffff).
Prachtig mooi meisje trouwens, maar de jurk heeft idd wel wat van een Komo-zak.
Waarom staat de cover van viva niet meer rechts (in het klein) afgebeeld? Ik zie ben altijd nieuwsgierig naar de schoenen -vooral na het commentaar hier maar ik zie de modellen nooit in zn geheel.
Oja, niet de F-knopjes erbij halen, ik heb een Mac (F11 is 'geluid zachter' dus dat schiet niet op.
Als ik een paar keer appeltje-min doe (dus de appeltjetoets en de streepjestoets) om het lettertype te vergroten, dan kan ik het scherm vervolgens naar rechts scrollen. Dan staat het meisje naast het forum. Echter altijd zonder voeten, dus er moet vast een betere manier zijn. Al geeft het dit keer niet, we kunnen nu eindelijk de schoenen eens zien (maar dan begint iedereen weer over de sokken, pffff).
Prachtig mooi meisje trouwens, maar de jurk heeft idd wel wat van een Komo-zak.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 14 april 2009 om 14:19
Nog wat info over de kleding, net binnen van de stylist, copy paste...
"Jurkje Catta Donkersloot, via Dutch Fashion Foundation
E: info@sodutchfashion.nl
T: 020 6170957
Sokken 2nd hand,
Schoenen van H&M 39,95 info: www.hm.com"
"Jurkje Catta Donkersloot, via Dutch Fashion Foundation
E: info@sodutchfashion.nl
T: 020 6170957
Sokken 2nd hand,
Schoenen van H&M 39,95 info: www.hm.com"
vrijdag 17 april 2009 om 11:36
Ik zag net even (nog geen 5 seconden) een nieuw achtergrond meisje. Zwarte achtergrond en een leuk jurkje, wat voornamelijk uit zwart en wit bestaat met wat kleur. Het printje is druk (maar daar hou ik wel van) en ik vind dat haar goed staan. De vorm van de jurk is prachtig. Nauwsluitend, en benadrukt haar vormen goed. Erg leuke foto ook! Deze is zeker geslaagd.
Printje vind ik op soort van krantenknipselstyle lijken, of stripboekachtig. Al dekken deze termen niet de lading.
Printje vind ik op soort van krantenknipselstyle lijken, of stripboekachtig. Al dekken deze termen niet de lading.
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 17-04-2009 11:41
Reden: kon nog even gluren naar foto..dus aanvulling
Reden: kon nog even gluren naar foto..dus aanvulling
% gewijzigd

vrijdag 17 april 2009 om 11:55
Ik denk juist omdat ze zo spontaan lacht, ze dr hele gezicht gebruikt. Dus daarom dr ogen misschien wat kleiner worden dan ze in werkelijkheid zijn. Dit laatste gebeurd bij mij ook als ik lach. Al weet ik niet of ik dan al mijn tanden bloot lach. (ik hou nooit een spiegel voor mijn neus als ik lach hahaha)