Leuk meisje op de achtergrond

19-10-2007 16:06 4147 berichten
Na het gemopper op het enge model van een tijdje terug, mag het ook wel gezegd worden: wat een lief meisje staat er deze week op het scherm. En wat heeft ze een mooie neus. En een leuk mutsje. En wat is dat groen rustgevend. :-)

Mag deze nog even blijven?
Alle reacties Link kopieren
Zum kotsen!! Het meisje verder niet hoor.. in een andere houding volgens mij best een kittig ding.
quote:Heyjij schreef op 10 april 2009 @ 21:11:

lijkt wel een tafelkleed waar een gat in is geknipt voor dr hoofd.

Ze heeft een erg big smile. Op afstand zou je denken dat ze geschikt is om in een comedy-film te spelen.
World of Warcraft: Legion
weten we nu al waar die schoenen vandaan zijn?
NEE! NEE! NEE!

Helemaal niks aan deze week. Die sokken! Yuk! Dat tafelkleed! Bah!

En we gingen zo goed voor mijn gevoel. Dit is echt weer stagiairewerk. Duidelijk.
.... fout topic .... sorry voor de vervuiling
Je maakt mij niet wijs dat zij die schoenen past - dat is minstens maat 44 die ze in haar hand houdt! Haar vinger maakt de foto niet veel beter: slanke vingers, maar als er maar 1 vinger zichtbaar is, is het al snel storend.

Ze lijkt een beetje op die actrice - geen idee hoe dat kind heet, want mijn smaak is 't niet (zowel uiterlijk als acteertalent).

Sokken zijn freaky, de vuilniszak met knopen mogelijk nog erger.
quote:Schravelvot schreef op 10 april 2009 @ 16:48:

Waarom staat de cover van viva niet meer rechts (in het klein) afgebeeld? Ik zie ben altijd nieuwsgierig naar de schoenen -vooral na het commentaar hier maar ik zie de modellen nooit in zn geheel.

Oja, niet de F-knopjes erbij halen, ik heb een Mac (F11 is 'geluid zachter' dus dat schiet niet op.

Als ik een paar keer appeltje-min doe (dus de appeltjetoets en de streepjestoets) om het lettertype te vergroten, dan kan ik het scherm vervolgens naar rechts scrollen. Dan staat het meisje naast het forum. Echter altijd zonder voeten, dus er moet vast een betere manier zijn. Al geeft het dit keer niet, we kunnen nu eindelijk de schoenen eens zien (maar dan begint iedereen weer over de sokken, pffff).

Prachtig mooi meisje trouwens, maar de jurk heeft idd wel wat van een Komo-zak.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Nog wat info over de kleding, net binnen van de stylist, copy paste...

"Jurkje Catta Donkersloot, via Dutch Fashion Foundation

E: info@sodutchfashion.nl

T: 020 6170957

Sokken 2nd hand,

Schoenen van H&M 39,95 info: www.hm.com"
Wederom de credits van het covermeisje (die vanmiddag pas te zien is ;)): Kleding van Bas Kosters en Celeste Stein.
Ik zag net even (nog geen 5 seconden) een nieuw achtergrond meisje. Zwarte achtergrond en een leuk jurkje, wat voornamelijk uit zwart en wit bestaat met wat kleur. Het printje is druk (maar daar hou ik wel van) en ik vind dat haar goed staan. De vorm van de jurk is prachtig. Nauwsluitend, en benadrukt haar vormen goed. Erg leuke foto ook! Deze is zeker geslaagd.

Printje vind ik op soort van krantenknipselstyle lijken, of stripboekachtig. Al dekken deze termen niet de lading.
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 17-04-2009 11:41
Reden: kon nog even gluren naar foto..dus aanvulling
% gewijzigd
Inmiddels staat ze bij mij al permanent in beeld.
Die panty!!!

Die make-up!!!

Die combinatie!!!

AAAARRRRggghhhhh............
De make-up vind ik dus helemaal niks, je ziet haar ogen niet meer.

Jurk vind ik gaaf en de combinatie met de panty wel lekker gek.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Hoeveel tanden heeft ze wel niet?
Ach, het is in ieder geval een spontane lach! Daarbij zie je vaker wat meer tanden dan je lief is...
quote:yoyo2 schreef op 17 april 2009 @ 11:47:

Hoeveel tanden heeft ze wel niet?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ze heeft zo'n Julia Roberts-gebit

Ik vind haar leuk, het jurkje ook, maar wel jammer dat je haar ogen eigenlijk niet ziet (haar linkeroog trouwens nog minder dan haar rechteroog). Panty kan ik jammergenoeg niet zien
Peas on earth!
Wat een enge make-up!

Leuk jurkje wel, afschuwelijke kousen, zeker de combi met de jurk.
ze lijkt hierop:
Ik vind haar zelf wel leuk, denk ik, maar ik kan het zo lastig zien door die make-up heen.
Knappe vrouw! Ze lijkt op Heidi Klum (met donker haar dan he)
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik denk juist omdat ze zo spontaan lacht, ze dr hele gezicht gebruikt. Dus daarom dr ogen misschien wat kleiner worden dan ze in werkelijkheid zijn. Dit laatste gebeurd bij mij ook als ik lach. Al weet ik niet of ik dan al mijn tanden bloot lach. (ik hou nooit een spiegel voor mijn neus als ik lach hahaha)
Nou je het zegt Mal, dat vind ik ook. Heidi heeft volgens mij in een ver verleden wel eens een korte tijd met donker (of donkerder) haar rondgelopen.
Leuke jurk, leuke kousen, mooi figuur, alleen jammer van de make up.
Prachtige vrouw. Leuke jurk, stomme panty's en lelijke oogmake-up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven