Leuk meisje op de achtergrond

19-10-2007 16:06 4147 berichten
Na het gemopper op het enge model van een tijdje terug, mag het ook wel gezegd worden: wat een lief meisje staat er deze week op het scherm. En wat heeft ze een mooie neus. En een leuk mutsje. En wat is dat groen rustgevend. :-)

Mag deze nog even blijven?
Alle reacties Link kopieren
Om daar net aan toe te voegen: past leuk bij mijn stripshirts!

Als je ooit in FR een stel ziet lopen, de vrouw in stripjurk, de man in strip-t-shirt, dan zijn wij het.
Oh ja, panty is wel erg zeg. Volgens mij krijgt zelfs de dunste spriet daar nog enorme dikke benen in. Kan wel begrijpen dat je naar niks anders kan kijken als je die benen in beeld hebt. Dus: leuk meisje, styling niet mijn smaak is mijn eindoordeel.

Dank aan de Angel!

Robo, je man heeft toch wel Bugs Bunny sokken en een Kuifje stropdas mag ik hopen?
mahna mahna tuduuuudududu
Degene die de cover van de Viva gemaakt heeft was in een humoristische bui.

Voor degenen die de Viva nog niet in huis hebben: Links staat de tekst (over een artikel dat binnenin staat, over xl-model Mayra): "Ik ben dik en model."

Rechtsonder, heel klein in het hoekje, staat de gortdroge tekst "nee, dit is niet Mayra." Met een pijltje erbij dat naar de normaal gebouwde, of eigenlijk gewoon slanke vrouw op de cover (die je hier dus ook rechts ziet staan) wijst.

Hahaha.
Ik was altijd verontwaardigd als ik hier las dat ik niet (meer) bij de doelgroep hoorde, maar hoe vaker ik naar die modellen kijk, hoe meer ik besef dat het waar is.

Libelle.nl....here I come!

Of zal ik voor de zekerheid vast overschakelen naar 50plusvitaalmagazine?
Leuk haar, leuk jurkje. Vreemde panty, vreemde oogschaduw, vreemde houding!

Zwart, zwart zwart. Nou eens wat anders.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:Feesie schreef op 17 april 2009 @ 14:18:

Ik vind dat er zoveel horizontale lijnen in haar gezicht zitten (wenkbrauwen, ogen, lippen, tanden), ze oogt een beetje streperig.

Haha, nou het zou toch raar zijn als haar mond of wenkbrauwen ineens verticaal liepen

Ik vind het overigens een erg leuk meisje, zelfs met van die lelijke make-up
Ik vind alles leuk behalve die panty! Wat een leuke lach!
Wat een prachtige glimlach heeft deze jongedame...

Ja, ik word heel vrolijk als ik naar haar kijk....Ze glundert, daar houd ik van.
DTEEZ!
quote:Djoels schreef op 18 april 2009 @ 12:29:

Wat een prachtige glimlach heeft deze jongedame...

Ja, ik word heel vrolijk als ik naar haar kijk....Ze glundert, daar houd ik van.Helemaal mee eens! Die lach doet je die panty (bijna) vergeten. Wat ik alleen niet snap is die houding. Waarom? Alsof ze ... ja wat eigenlijk? Wanneer sta je zo??
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Ik vind het wel een leuke meid, beetje Mary Tyler Moore. (van vroeger dan)
het is hier binnen beter dan buiten
Wat een leuk jurkje... heeft iemand een Viva liggen waarin staat waar 'ie te koop is?

Leuke meid, leuke kleding en gelukkig krijg ik dat spuuglelijke geblokte ding niet in beeld
leuke meid, leuk jurkje alleen die panty vind ik wel een pipo de clown ding (ja er moet ook altijd wat gezeurd worden)
hele leuke, vrolijke foto.

Eindelijk.

Ik zie ook geen panty en dat ga ik zo houden ook
Nou ik vind eigenlijk die wenkbrauwen best wel eng.

De rest van de make-up ook. Erg strak. Te gestileerd ofzo...brr.
Oh, ik heb de panty nu ook gezien.

Laat ik die nu het leukst van alles vinden!

En ik ben trouwens niet jaloers ofzo, ik zie er namelijk ook heel goed uit
mooie vrouw!
Het jurkje is van een bepaalde modeontwerper.. ben de naam even kwijt.. Stond in ieder geval bij dat de prijs op aanvraag was..Zegt genoeg denk ik
Ai Lampone, en ik had nog wel de stiekeme hoop dat het zo in de winkel zou hangen... vind 't jurkje érg leuk

Zou je mss willen kijken welke ontwerper, mocht je de Viva nog hebben liggen?
supermooie vrouw, tof kapsel, leuk jurkje, 'kekke' make-up en de panty kan ik niet zien. Helemaal goed deze keer!
Whatever, I do what I want
Ik moest bij deze foto eigenlijk meteen denken aan de avatar van Iry
Stomme wenkbrauwen. Stomme oogschaduw. Stomme lach. Stom kapsel.

Moet je eens een tijdje naar die tanden staren.....

Laat eens een normale naturel vrouw zien.
Mooie vrouw
Back to the eighties? Die legging/panty!!! Al die kleur is wel weer leuk als tegenhanger voor het droevige zwart...
Beetje veel tanden zie ik, wat een rij zeg.

Wel een erg mooie vrouw en een leuk jurkje! Zie een glimp van de panty, of is het zo'n gladde legging? Geen kijk.
Ahum...wat is dit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven