Leuk meisje op de achtergrond

19-10-2007 16:06 4147 berichten
Na het gemopper op het enge model van een tijdje terug, mag het ook wel gezegd worden: wat een lief meisje staat er deze week op het scherm. En wat heeft ze een mooie neus. En een leuk mutsje. En wat is dat groen rustgevend. :-)

Mag deze nog even blijven?
Alle reacties Link kopieren
Als dit meisje ook het meisje vóór Sara K was, dan vind ik haar leuk!

Hebben jullie allemaal abbo dat jullie haar zo goed kunnen zien???

Ik moet elke keer heel snel kijken als ik van pagina wissel, heb ik geluk dat ik niet zo'n snelle pc heb.
quote:Brummetje schreef op 08 maart 2008 @ 14:39:

Als dit meisje ook het meisje vóór Sara K was, dan vind ik haar leuk!

Hebben jullie allemaal abbo dat jullie haar zo goed kunnen zien???

Ik moet elke keer heel snel kijken als ik van pagina wissel, heb ik geluk dat ik niet zo'n snelle pc heb.Voorheen stond er een klein voorbeeld van het vivablad onderaan de pagina, klikte je erop dan kreeg je een grotere foto. Nu even gezocht maar het staat nu onder viva blog, onder aan, heet viva deze week. Maar er staat nu nog de foto van het vorige model.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Menen jullie dit gemopper serieus??

Ik heb alleen de laatste pagina gelezen, maar het zijn toch leuke (redelijk normale) meiden op de foto's?
Ja, dit meisje heeft zeker al vaker hier model gestaan, kan me haar ook herinneren.
Haar broek zit echt heel gek bij het kruis, net of de onderkant mannelijk is..
Ze staat zo raar heel schuin. Nu is die capuchon links veel te lang. En dat irriteert me mateloos :-)
Gewoon je internet scherm groter maken, dan zie je het meisje heel goed.
Leuk, knap meisje, mooi gezicht en haar. Erg leuk. Jammer dat ze zo naar achter gebogen staat. Ik zie haar maar tot haar ellenboog en dan is de foto erg leuk. Als ik onderin de hele foto zie vind ik de pose niet heel leuk. Maar goed, wel een heel leuk model.

Klein puntje van kritiek, de kleur van het jurkje vind ik niet mooi uitkomen bij haar roomwitte huid. Een klein kleurtje had denk ik leuker gestaan.
Waarom zie ik een roze achtergrond van de site en een blond meisje met een zwarte achtergond van de foto.

Het ziet er niet uit!
Kermit, er staat een meisje met donkerbruin/zwart haar met een wit jurkje en een roze achtergrond. Tenminste, dat ik wat ik zie.
Ja, dat zag ik dus niet, ik denk dat ik een combinatie zag van vorige week en deze week ofzo?

Vernieuwen hielp niet, maar nu ik IE heb afgesloten en opnieuw heb opgestart heb ik haar ook, joepie!

Leuke meid inderdaad! Alleen jammer, zoals je al zegt, dat je haar maar tot de elleboog ziet.
Mooie meid zeg !! Wat een verademing nadie van vorige week !
Het is een actrice: Maryam Hassouni. O.a. bekend van 'Dunya en Desie' en volgens mij wordt er op dit moment ook door het buitenland op haar geaast.
JA Maryam is 1 van mijn fav.
Leuke griet, en ze lijkt heel schattig. Ik zie trouwens de hele arm.
Mooie meid! Deze mag blijven
Leuke foto!
Hehe, eindelijk een mooie foto! Ze kunnen het dus wel.
Wat een mooie meid! Zij heeft laatst toch ook een prijs gewonnen? Ze was bij DWDD een tijdje terug, ik vond haar toen erg slim overkomen. Mooi, slim en succesvol!
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Wow, wat een mooie meid zeg.

Mooi koppie, laat deze maar blijven, een lust voor het oog.
Ik kan maar net tot het stukje zien van het effen rode stukje stof bij haar benen, en verder naar boven.

TOPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

Wat een mooie foto. Wat staat ze er leuk op. Echt, zelfs de achtergrond kleur heeft de viva eens een keer gematched. Echt zoiets mag er elke week staan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja dit vind ik ook wel een leuke foto. Bekend gezicht trouwens, weet niet waarvan..
Haar arm lijkt een klein beetje alsof ie is bijgesneden en niet goed gelukt is..

Viel me op..
krijg t wel koud als ik dat jurkje zie, bbrrr t hagelt en t sneeuwt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Link naar meer foto's van hetzelfde meisje

Ik herkende haar niet op de cover, maar wel op de foto's binnenin het blad.

Prachtige frisse cover trouwens, doe mij maar elke week iets van dit niveau.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven