Leuk meisje op de achtergrond

zaterdag 8 maart 2008 om 14:39
zaterdag 8 maart 2008 om 14:42
quote:Brummetje schreef op 08 maart 2008 @ 14:39:
Als dit meisje ook het meisje vóór Sara K was, dan vind ik haar leuk!
Hebben jullie allemaal abbo dat jullie haar zo goed kunnen zien???
Ik moet elke keer heel snel kijken als ik van pagina wissel, heb ik geluk dat ik niet zo'n snelle pc heb.Voorheen stond er een klein voorbeeld van het vivablad onderaan de pagina, klikte je erop dan kreeg je een grotere foto. Nu even gezocht maar het staat nu onder viva blog, onder aan, heet viva deze week. Maar er staat nu nog de foto van het vorige model.
Als dit meisje ook het meisje vóór Sara K was, dan vind ik haar leuk!
Hebben jullie allemaal abbo dat jullie haar zo goed kunnen zien???
Ik moet elke keer heel snel kijken als ik van pagina wissel, heb ik geluk dat ik niet zo'n snelle pc heb.Voorheen stond er een klein voorbeeld van het vivablad onderaan de pagina, klikte je erop dan kreeg je een grotere foto. Nu even gezocht maar het staat nu onder viva blog, onder aan, heet viva deze week. Maar er staat nu nog de foto van het vorige model.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 14 maart 2008 om 15:37
Leuk, knap meisje, mooi gezicht en haar. Erg leuk. Jammer dat ze zo naar achter gebogen staat. Ik zie haar maar tot haar ellenboog en dan is de foto erg leuk. Als ik onderin de hele foto zie vind ik de pose niet heel leuk. Maar goed, wel een heel leuk model.
Klein puntje van kritiek, de kleur van het jurkje vind ik niet mooi uitkomen bij haar roomwitte huid. Een klein kleurtje had denk ik leuker gestaan.
Klein puntje van kritiek, de kleur van het jurkje vind ik niet mooi uitkomen bij haar roomwitte huid. Een klein kleurtje had denk ik leuker gestaan.
vrijdag 14 maart 2008 om 15:45

zaterdag 15 maart 2008 om 08:55
donderdag 20 maart 2008 om 15:48
Ik kan maar net tot het stukje zien van het effen rode stukje stof bij haar benen, en verder naar boven.
TOPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Wat een mooie foto. Wat staat ze er leuk op. Echt, zelfs de achtergrond kleur heeft de viva eens een keer gematched. Echt zoiets mag er elke week staan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TOPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Wat een mooie foto. Wat staat ze er leuk op. Echt, zelfs de achtergrond kleur heeft de viva eens een keer gematched. Echt zoiets mag er elke week staan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!