Leuk meisje op de achtergrond

vrijdag 15 mei 2009 om 16:31
Nou, Robo, het gaat vooral om de styling. Zoals ze met Oprah op de foto staat, ziet ze er hartstikke leuk uit. Ik kan me niet voorstellen dat dit de leukste foto was van de shoot. Ze ziet er gewoon een beetje bang uit, niet alsof ze het naar haar zin heeft.
Het grijze jasjes ziet er trouwens uit alsof het een jas met lange mouwen was, waar de mouwen af zijn gehaald.
Het grijze jasjes ziet er trouwens uit alsof het een jas met lange mouwen was, waar de mouwen af zijn gehaald.

vrijdag 15 mei 2009 om 16:37
quote:robo schreef op 15 mei 2009 @ 16:24:
Zò zeg, wat wordt het vaak gezegd dat dit meisje "een scheve mond" heeft!!
Het was me niet eens opgevallen, serieus.
Nobody's perfect, toch?
Van "vies" meisje tot aan scheve kop, en dat terwijl ze gewoon een leuke meid is om te zien!
Als zij al zo afgezeken wordt, en vooral genadeloos hard bekritiseerd, ik durf niet eens te denken aan wat er over nog minder perfecte mensen (lees: mijzelf) zou worden gezegd!Ik zeek haar niet af hoor, ze zingt prachtig met die scheve bakkes... maar scheef is ie.
Nobody's perfect, toch?
Van "vies" meisje tot aan scheve kop, en dat terwijl ze gewoon een leuke meid is om te zien!
Als zij al zo afgezeken wordt, en vooral genadeloos hard bekritiseerd, ik durf niet eens te denken aan wat er over nog minder perfecte mensen (lees: mijzelf) zou worden gezegd!Ik zeek haar niet af hoor, ze zingt prachtig met die scheve bakkes... maar scheef is ie.
vrijdag 15 mei 2009 om 17:07
quote:robo schreef op 15 mei 2009 @ 16:24:
Nobody's perfect, toch?
Als zij al zo afgezeken wordt, en vooral genadeloos hard bekritiseerd, ik durf niet eens te denken aan wat er over nog minder perfecte mensen (lees: mijzelf) zou worden gezegd!
Helemaal eens.
Ik vind het een leuk fris meisje om te zien.
Scheve gulp?? Waar let je op, ze staat gewoon met haar been opzij, dan krijg je dat.
En dat leren gevalletje is echt mooi...ik denk dat het mij niet zal staan maar..leuk gedaan
Nobody's perfect, toch?
Als zij al zo afgezeken wordt, en vooral genadeloos hard bekritiseerd, ik durf niet eens te denken aan wat er over nog minder perfecte mensen (lees: mijzelf) zou worden gezegd!
Helemaal eens.
Ik vind het een leuk fris meisje om te zien.
Scheve gulp?? Waar let je op, ze staat gewoon met haar been opzij, dan krijg je dat.
En dat leren gevalletje is echt mooi...ik denk dat het mij niet zal staan maar..leuk gedaan

vrijdag 15 mei 2009 om 20:12
vrijdag 15 mei 2009 om 21:20
Ik vind de foto juist wel verfrissend! Leuk meisje om te zien!
Maar... Esmee wordt wel ontzettend gehypet op het moment zeg! Ik kan de radio niet aanzetten of zij is aan de telefoon. Ik kan DWDD niet zien of zij zit erin. Ik kan de krant niet openslaan of zij staat erin. En nu ook al in de Viva en op het forum! En het verhaaltje kan ik nu wel dromen...
'Nee ik ben niet verliefd op Justin. Ja ik heb z'n mobiele nummer. Hij is echt als een coach voor me. Zingen met Enrique is een fantastische ervaring.'
Hopelijk kan ze een beetje nuchter en fris blijven ondanks die overvloedige aandacht voor haar persoontje. Je zou van minder arrogant kunnen worden...
Alleen de muziek he... Ik vind het niks. Ondanks haar 'gouden strot!'
Maar... Esmee wordt wel ontzettend gehypet op het moment zeg! Ik kan de radio niet aanzetten of zij is aan de telefoon. Ik kan DWDD niet zien of zij zit erin. Ik kan de krant niet openslaan of zij staat erin. En nu ook al in de Viva en op het forum! En het verhaaltje kan ik nu wel dromen...
'Nee ik ben niet verliefd op Justin. Ja ik heb z'n mobiele nummer. Hij is echt als een coach voor me. Zingen met Enrique is een fantastische ervaring.'
Hopelijk kan ze een beetje nuchter en fris blijven ondanks die overvloedige aandacht voor haar persoontje. Je zou van minder arrogant kunnen worden...
Alleen de muziek he... Ik vind het niks. Ondanks haar 'gouden strot!'

vrijdag 15 mei 2009 om 22:34
Robo, of ik iemand vies, lekker, mooi, aantrekkelijk of lelijk vind, heeft niets maar dan ook niets met al dan niet perfect zijn te maken. Sommige mensen vinden Yolanthe Cabauwnogwat en Sylvie vd Vaart bv knap. Ik vind die twee meisjes oprecht lelijk. Mensen die niet als 'mooi' worden gezien, of als 'perfect', vind ik misschien weer wel heel mooi en perfect.