Leuke dingen om te doen
zondag 20 december 2009 om 19:21
Hallo,
Ik blijf maar advies vragen vandaag, haha
Van dinsdag middag tot en met woensdag avond komt mijn broertje (23) bij mij (24) op bezoek.
Ik woon in Heemskerk. (voor de gene die niet weten waar dat is, naast beverwijk en tussen Amsterdam en Alkmaar in).
We zijn beide geen winkel of uitgaans types.
Nu is mijn vraag weet iemand in die omgeving iets leuks te doen?
We zijn wel afhankelijk van het openbaar vervoer. (ik heb helaas nog geen rijbewijs en/of auto)
Ik blijf maar advies vragen vandaag, haha
Van dinsdag middag tot en met woensdag avond komt mijn broertje (23) bij mij (24) op bezoek.
Ik woon in Heemskerk. (voor de gene die niet weten waar dat is, naast beverwijk en tussen Amsterdam en Alkmaar in).
We zijn beide geen winkel of uitgaans types.
Nu is mijn vraag weet iemand in die omgeving iets leuks te doen?
We zijn wel afhankelijk van het openbaar vervoer. (ik heb helaas nog geen rijbewijs en/of auto)

zondag 20 december 2009 om 19:36
zondag 20 december 2009 om 19:44
Sneeuwballen gooien, sneeuwpop maken, elkaar inpeperen met sneeuw, sleeen in de sneeuw, langlaufen in de sneeuw, foto's maken in de sneeuw, sneeuwruimen, snowboarden, skieen, warme chocolademelk drinken en aaaaahhh lekker!! roepen. enz.enz.dit is even een greep uit de activiteiten voor de huidige weersomstandigheden.
zondag 20 december 2009 om 19:58
quote:hulk schreef op 20 december 2009 @ 19:44:
Sneeuwballen gooien, sneeuwpop maken, elkaar inpeperen met sneeuw, sleeen in de sneeuw, langlaufen in de sneeuw, foto's maken in de sneeuw, sneeuwruimen, snowboarden, skieen, warme chocolademelk drinken en aaaaahhh lekker!! roepen. enz.enz.dit is even een greep uit de activiteiten voor de huidige weersomstandigheden.Ligt er sneeuw dan?
Sneeuwballen gooien, sneeuwpop maken, elkaar inpeperen met sneeuw, sleeen in de sneeuw, langlaufen in de sneeuw, foto's maken in de sneeuw, sneeuwruimen, snowboarden, skieen, warme chocolademelk drinken en aaaaahhh lekker!! roepen. enz.enz.dit is even een greep uit de activiteiten voor de huidige weersomstandigheden.Ligt er sneeuw dan?
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!