Leuke Topics

02-11-2010 23:23 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik ben redelijk nieuw hier, maar wat me opvalt is dat de meeste topics op dit forum me redelijk depressief maken. Begrijp me niet verkeerd, mensen komen hier natuurlijk ook voor advies bij hun problemen, maar erg vrolijk word ik er niet van. En ik kom hier toch ook stiekem wel een beetje voor mijn lol.

Dus hoopte ik dat jullie misschien topics uit de vergeten doos nog kennen die grappig/vermakelijk/hilarisch waren. Zodat ik een beetje opvrolijk

Bedankt!
Humor! Karaoke fail..
Welke topics zijn nou leuk om te lezen?

Misschien staat hier wat leuks tussen.
Thanks, dat tweede topic is zowat gelijk aan de mijne haha..
Rechts in het scherm zit een zoekfunctie Erg handig als je iets zoekt.
Nog eentje.

Memorabele topics uit 2009
Met stip op 1 bij mij: Djoels die haar Kramfors bank in elkaar gaat zetten: Help Djoels de Krampfors bank door!
quote:Splinter02 schreef op 03 november 2010 @ 00:22:

Met stip op 1 bij mij: Djoels die haar Kramfors bank in elkaar gaat zetten: Help Djoels de Krampfors bank door!Deze is inderdaad hilarisch. Nog altijd jammer dat het topic over de overstroomde badkamer weg is. Ik heb zelden zo gelachen om een topic
Help Djoels de Kram(p)Fors door!

Zo begint het topic bij de eerste pagina. Ik zie net dat ik als 2e op het topic reageerde
Zo was er ook ooit een topic van iemand die verliefd was op de buurman (geloof ik, kan ook tuinman/tandarts/buschauffeur zijn geweest) en van dagdeel tot dagdeel beschreef hoe de romance vorderde (en vroeg wat ze moest doen, aantrekken, etc.).

Het bleek hartstikke fake te zijn, maar ik heb er van genoten.
Top, hier ga ik morgenavond allemaal eens naar kijken!
het topic van mevr X, weet alleen ff niet meer hoe het heet, misschien dat iemand anders het nog weet. Echt hilarisch!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Bij Dit Topic Moet Je Niet Net Een Kommetje Yoghurt Eten
EAUSM: vertalers, citaten, unbannables, glazen bollen

Hilarisch!
quote:Vl43inder schreef op 03 november 2010 @ 01:22:

Zo was er ook ooit een topic van iemand die verliefd was op de buurman (geloof ik, kan ook tuinman/tandarts/buschauffeur zijn geweest) en van dagdeel tot dagdeel beschreef hoe de romance vorderde (en vroeg wat ze moest doen, aantrekken, etc.).

Het bleek hartstikke fake te zijn, maar ik heb er van genoten.Dat was deze toch?

Verliefd op mijn buurman!

Heel erg leuk ja, al is het fake.
Mijn favoriet!

raad aub
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De relatiepeiler is één en al kommer en kwel, de Sexpeiler dampt van de spanning en avontuur en de Overige-peiler is vergeven van onbenul, eigenwijsheid, achterklap en jaloezie. Als je depressief wilt worden van het Vivaforum kan dat, maar eigenlijk is er voor iedereen wat te vinden naar haar smaak.

Ik overdrijf een ietwat maar de strekking moge duidelijk zijn: je kan hier vinden wat je zoekt.
quote:lookatme schreef op 03 november 2010 @ 08:10:

De relatiepeiler is één en al kommer en kwel, de Sexpeiler dampt van de spanning en avontuur en de Overige-peiler is vergeven van onbenul, eigenwijsheid, achterklap en jaloezie. Als je depressief wilt worden van het Vivaforum kan dat, maar eigenlijk is er voor iedereen wat te vinden naar haar smaak.

Ik overdrijf een ietwat maar de strekking moge duidelijk zijn: je kan hier vinden wat je zoekt.

Je overdrijft niet ietwat, je overdrijft vreselijk.

Maar zo te lezen is de sekspijlert alleen maar leuk en spannend en de rest helemaal niks, blijf daar dan lekker joh.

TO, gewoon wat rondklikken in de top tien naar leuke, gekke, aparte titels kijken en gewoon aanklikken.

Ik kom genoeg leuke topics tegen door niet bewust te zoeken maar gewoon wat rond te struinen hier en daar.
@BA: "Maar zo te lezen is de sekspijlert alleen maar leuk en spannend en de rest helemaal niks, "

Nee hoor. Vind ik niet. Staat er ook niet hè. Maak jij er maar van omdat je dat wílt lezen.

Andere peilers zijn ook interessant om te lezen. Daarom kom ik er ook. En daar staan ook leuke topics.
Zelfs de relatiepijler kent nog een aantal hilarische topics , zoals 'wat was je meest afgrijselijke date ooit?'

iedere pijler kent wel zeur- of huiltopics, maar overal staat ook wel weer iets grappigs tussen.

dat de sexpijler 'dampt van spanning en avontuur' vind ik inderdaad wel wat heel erg overdreven, zachtjes gezegd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven