Maak elkaar blij!!!
woensdag 28 januari 2009 om 01:26
Nou, mooi! Eindelijk weer toestemming voor dit topic.
Met de komst van dit forum verdween mijn (duh, mijn best lopende topic ooit ) naar het prikbord. Echter, in navolging op de ruiltopics mag dit dus weer.
Heb je zegels, spaarpunten, voetbalplaatjes, kortingcoupons of wil je ze?
Geef het hier aan, help elkaar aan vol plakboek, volle spaarkaart of een D.E. servies.
Het is te laat voor de C1000-zegels die ik over heb.
De AH voetbalplaatjes houd ik al apart voor Dreamer.
Vul verder aan/in wat je kwijt wilt of kunt gebruiken en maak elkaar dus blij! Kleine moeite, soms groot plezier!
Met de komst van dit forum verdween mijn (duh, mijn best lopende topic ooit ) naar het prikbord. Echter, in navolging op de ruiltopics mag dit dus weer.
Heb je zegels, spaarpunten, voetbalplaatjes, kortingcoupons of wil je ze?
Geef het hier aan, help elkaar aan vol plakboek, volle spaarkaart of een D.E. servies.
Het is te laat voor de C1000-zegels die ik over heb.
De AH voetbalplaatjes houd ik al apart voor Dreamer.
Vul verder aan/in wat je kwijt wilt of kunt gebruiken en maak elkaar dus blij! Kleine moeite, soms groot plezier!
thee wijzigde dit bericht op 28-01-2009 01:51
Reden: woordje vergeten
Reden: woordje vergeten
% gewijzigd
zaterdag 15 augustus 2009 om 16:52
quote:roosies schreef op 09 augustus 2009 @ 09:12:
ik heb een hele rits ah zomer zegels dus als ik er iemand blij mee kan maken dan doe ik dat graag Voor wie de plus zegels spaart ik neem ze nooit maar als iemand ze spaart zeg ik graag ja bij de kassa
Verder gaan er hier 4 pakken koffie in de week doorheen dus als ik punten moet knippen
@ Roosies, ik zou heel blij zijn met de DE punten. Wil je die voor mij bewaren?
En als er toevallig iemand is die niks doet met de Viva-tegel-stickers, dan hou ik me aanbevolen.
ik heb een hele rits ah zomer zegels dus als ik er iemand blij mee kan maken dan doe ik dat graag Voor wie de plus zegels spaart ik neem ze nooit maar als iemand ze spaart zeg ik graag ja bij de kassa
Verder gaan er hier 4 pakken koffie in de week doorheen dus als ik punten moet knippen
@ Roosies, ik zou heel blij zijn met de DE punten. Wil je die voor mij bewaren?
En als er toevallig iemand is die niks doet met de Viva-tegel-stickers, dan hou ik me aanbevolen.
donderdag 1 oktober 2009 om 22:18
vrijdag 2 oktober 2009 om 00:10
Nee trikky, wat mij betreft spaar ik op voor je wat ik krijg en dan stuur ik je ze gewoon toe. Jij bent de eerste die het aangeeft, dus ik bewaar ze voor jou.
Je kunt me (tzt) mailen op hotmail van thee39 voor je adres en dan komt het envelopje jouw kant op.
Wat ik spaar voor anderen is geen ruilen en geen kosten vergoeden. Gewoon iemand helpen met wat diegene spaart.
Overigens geen idee tot hoe lang de actie duurt, en misschien zijn het maar 2 of 3 'pakjes' maar ik houd ze apart.
Je kunt me (tzt) mailen op hotmail van thee39 voor je adres en dan komt het envelopje jouw kant op.
Wat ik spaar voor anderen is geen ruilen en geen kosten vergoeden. Gewoon iemand helpen met wat diegene spaart.
Overigens geen idee tot hoe lang de actie duurt, en misschien zijn het maar 2 of 3 'pakjes' maar ik houd ze apart.
vrijdag 2 oktober 2009 om 01:08
vrijdag 2 oktober 2009 om 01:46
dinsdag 6 oktober 2009 om 17:39
quote:trikky1 schreef op 02 oktober 2009 @ 01:08:
hoi Thee denk dat je me even verkeert begrepen hebt.
ik bedoelde de voetbalplaatjes.
Van puzzelen wordt ik neurotisch, als ik met zoiets bezig ben kan ik niet meer stoppen.
Dan is het zo van nog een stukje proberen en dan ben ik net als met forummen uren later nog bezig.
Sorry voor de verwarring
Bedoel je die 'oude' (ahum ) voetbalplaatjes in die zilverfoliezakjes? Oh, genoeg voor je!
Weet niet of ik het red ze morgen toe te sturen en dan paar dagen weg. Maar weekend lukt me zeker wel.
Je adres kan nog steeds naar genoemde mail.
En nee, ik hoef er niets voor terug. Tenzij je een kortingsbon hebt liggen, waar je niks mee doet, van bijv. Zwaluwhoeve. Die 'spaar' ik voor een wel saunaliefhebber (niet voor mezelf dus).
hoi Thee denk dat je me even verkeert begrepen hebt.
ik bedoelde de voetbalplaatjes.
Van puzzelen wordt ik neurotisch, als ik met zoiets bezig ben kan ik niet meer stoppen.
Dan is het zo van nog een stukje proberen en dan ben ik net als met forummen uren later nog bezig.
Sorry voor de verwarring
Bedoel je die 'oude' (ahum ) voetbalplaatjes in die zilverfoliezakjes? Oh, genoeg voor je!
Weet niet of ik het red ze morgen toe te sturen en dan paar dagen weg. Maar weekend lukt me zeker wel.
Je adres kan nog steeds naar genoemde mail.
En nee, ik hoef er niets voor terug. Tenzij je een kortingsbon hebt liggen, waar je niks mee doet, van bijv. Zwaluwhoeve. Die 'spaar' ik voor een wel saunaliefhebber (niet voor mezelf dus).
dinsdag 6 oktober 2009 om 21:36
Dames, ik heb 3 vuilniszakken vol met kleding. Er zit erg goede kleding tussen, maar ook meuk. Het is van alles en nog wat, (spijker)broeken, rokken, shirtjes, bloesjes, truien, in de maten 34 t/m 38.
De goede kleding doe ik weg omdat ik het, helaas, niet meer pas.
Ik wil er niks voor hebben, maar je moet het wel zelf ophalen. Ik ga het niet over de post doen
Laat maar weten of je interesse hebt.
Oh, ik woon in Flevoland
De goede kleding doe ik weg omdat ik het, helaas, niet meer pas.
Ik wil er niks voor hebben, maar je moet het wel zelf ophalen. Ik ga het niet over de post doen
Laat maar weten of je interesse hebt.
Oh, ik woon in Flevoland
dinsdag 10 november 2009 om 10:46
quote:Vlienelien schreef op 06 oktober 2009 @ 20:03:
ik zoek stickers van suske en wiske.
die krijg je nu bij elke 10 euro bij de
jan linders
agrimarkt
coop
boni supermarkt
deen
supercoop
sanders
mcd supermartken en poiesz supermarkten
wie o wie helpt mij mijn stripboek compleet te maken??Als je hier schrijft welke je nog nodig hebt kan ik kijken of ik nog wat voor je heb liggen hier. Mijn boek is inmiddels vol.
ik zoek stickers van suske en wiske.
die krijg je nu bij elke 10 euro bij de
jan linders
agrimarkt
coop
boni supermarkt
deen
supercoop
sanders
mcd supermartken en poiesz supermarkten
wie o wie helpt mij mijn stripboek compleet te maken??Als je hier schrijft welke je nog nodig hebt kan ik kijken of ik nog wat voor je heb liggen hier. Mijn boek is inmiddels vol.
woensdag 11 november 2009 om 15:07
Heeft er iemand de codes van optimel? ik heb al gespaard tot 150 euro maar wil graag nog heeeeel wat codes, want wil 2 fatboys halen =) Iemand die optimel drinkt maar niet de codes spaart?
Mail mij dan op amanda_de_leeuw@hotmail.com, je maakt me dan erg blij:D
Mail mij dan op amanda_de_leeuw@hotmail.com, je maakt me dan erg blij:D