Maandag trouwen... Regen!
dinsdag 18 juni 2013 om 20:02
dinsdag 18 juni 2013 om 20:05
Het regent bijna nooit de hele dag aan één stuk door.
Ik zou meerdere momenten reserveren waarop je 'misschien' de foto's gaat maken en zodra het op één van die momenten droog is, je kans pakken.
(evt zorgen dat je een uur voor de plechtigheid al helemaal opgemaakt etc bent zodat je indien nodig de foto's van tevoren kunt maken)
En buienradar in de gaten houden.
Fijne dag alvast
Ik zou meerdere momenten reserveren waarop je 'misschien' de foto's gaat maken en zodra het op één van die momenten droog is, je kans pakken.
(evt zorgen dat je een uur voor de plechtigheid al helemaal opgemaakt etc bent zodat je indien nodig de foto's van tevoren kunt maken)
En buienradar in de gaten houden.
Fijne dag alvast
dinsdag 18 juni 2013 om 20:15
dinsdag 18 juni 2013 om 20:16
dinsdag 18 juni 2013 om 20:17
Wij zijn vorig jaar getrouwd en hadden bijna de hele dag regen. Geweldige dag gehad
Bij ons zijn een paar gasten met paraplu's meegelopen. Super mooie foto's! Juist door de regen, het licht is dan beter. Ik zou dus gewoon op de uitgezochte locatie foto's laten maken en niet voor een binnenlocatie gaan.
Een hele mooie en liefdevolle dag maandag! Geniet ervan!
Bij ons zijn een paar gasten met paraplu's meegelopen. Super mooie foto's! Juist door de regen, het licht is dan beter. Ik zou dus gewoon op de uitgezochte locatie foto's laten maken en niet voor een binnenlocatie gaan.
Een hele mooie en liefdevolle dag maandag! Geniet ervan!
dinsdag 18 juni 2013 om 20:21
Jeetje wat een berichten haha. Nee, geen proffesionele fotograaf. Gewoon een vriend van ons die een opleiding tot fotograaf heeft gedaan maar er niks mee doet.
En nee, geen echte binnenlocatie. Onze trouwdag is niet op de traditionele manier
Onze feestlocatie is een knus restaurant waar dan dus iedereen binnen zit. Ceremonie is in Slot Zeist, kan je binnen ook niet echt foto's maken want we hebben de zaal maar een half uur.
Top tips trouwens! Paraplu's worden morgen denk ik aangeschaft. Komt vast goed
En nee, geen echte binnenlocatie. Onze trouwdag is niet op de traditionele manier
dinsdag 18 juni 2013 om 20:22
Is er een hortus bij jullie in de buurt?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hortus_botanicus
Vaak hebben ze een oranjerie, ook leuk om foto's te maken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hortus_botanicus
Vaak hebben ze een oranjerie, ook leuk om foto's te maken.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
dinsdag 18 juni 2013 om 20:28
De oude hortus in Utrecht?
http://www.uu.nl/NL/unive ... kassen/Pages/default.aspx
http://www.uu.nl/NL/unive ... kassen/Pages/default.aspx
“Don’t look back – you’re not going that way.”
dinsdag 18 juni 2013 om 20:42
quote:dusty87 schreef op 18 juni 2013 @ 20:21:
Jeetje wat een berichten haha. Nee, geen proffesionele fotograaf. Gewoon een vriend van ons die een opleiding tot fotograaf heeft gedaan maar er niks mee doet.
Onze feestlocatie is een knus restaurant waar dan dus iedereen binnen zit. Ceremonie is in Slot Zeist, kan je binnen ook niet echt foto's maken want we hebben de zaal maar een half uur.
Leuk hoor. Slot Zeist. Daar zijn vrienden van mij jaren geleden getrouwd. Wat had je gedaan als het w'el mooi weer was geweest? En als het niet regent, dan kun je buiten Slot Zeist ook mooie foto''s maken hoor....En buiten de zaal mag je vast ook nog wel even fotograferen.....
Veel plezier maandag en veel geluk gewenst!
Leuk hoor. Slot Zeist. Daar zijn vrienden van mij jaren geleden getrouwd. Wat had je gedaan als het w'el mooi weer was geweest? En als het niet regent, dan kun je buiten Slot Zeist ook mooie foto''s maken hoor....En buiten de zaal mag je vast ook nog wel even fotograferen.....
Veel plezier maandag en veel geluk gewenst!
dinsdag 18 juni 2013 om 20:53
Spreek op 'n andere dag met 'n fotograaf af voor 'n mooie fotosessie. Ik snap ook nooit dat ze dat op de trouwdag zelf laten doen tussen al het gehaast door. Gewoon lekker 'n zonzekere dag afwachten en dan naar 'n gave locatie gaan en eventueel nog 'n trash the dress sessie er achteraan als afsluiting.