Maandag trouwen... Regen!

18-06-2013 20:02 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idéé waar dit zou moeten dus maar hier. ;)

Het is heel simpel. Ik ga maandag trouwen en volgens de weersvoorspelling gaat het gieten. Dit mag natuurlijk de pret niet drukken en we kunnen ook gewoon lekker binnen zitten, maar ik zit met de foto's.

Iemand tips? ^^
Heb je een professioneel fotograaf? Die weten vaak wel leuke/mooie binnenlocaties.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Binnenlocatie uitzoeken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Maak de foto's op de plek die jullie hadden bedacht voor als het regent. Een betere tip bestaat er niet.
Gevoelens zijn beperkt houdbaar.
Het regent bijna nooit de hele dag aan één stuk door.

Ik zou meerdere momenten reserveren waarop je 'misschien' de foto's gaat maken en zodra het op één van die momenten droog is, je kans pakken.

(evt zorgen dat je een uur voor de plechtigheid al helemaal opgemaakt etc bent zodat je indien nodig de foto's van tevoren kunt maken)

En buienradar in de gaten houden.

Fijne dag alvast
Wanneer heb je de buitenlocatie voor de foto's bedacht?
Ik zou ook een locatie binnen zoeken, en misschien regent het niet de hele dag.

Maak je niet al te druk erom, geniet van je dag!
Een prachtige grote plu kopen in de kleur van je jurk, dat zou ik doen.
Of juist in een mooie felle contrasterende kleur..?
Yarn is cheaper than therapy...
quote:_madhe_ schreef op 18 juni 2013 @ 20:05:

Maak de foto's op de plek die jullie hadden bedacht voor als het regent. Een betere tip bestaat er niet.Heel erg, maar ik bedenk me net dat wij geen binnenlocatie hadden in geval van regen
Idd een (bruids)plu kopen, en voor een binnenlocatie kijken. Maar dit zal de fotograaf zelf vast ook bedenken. Mijn fotograaf was erg enthousiast over regen: dat je dan leuke foto's kan maken. Uiteindelijk was het droog dus weet niet wat het resultaat had geweest
Wij zijn vorig jaar getrouwd en hadden bijna de hele dag regen. Geweldige dag gehad

Bij ons zijn een paar gasten met paraplu's meegelopen. Super mooie foto's! Juist door de regen, het licht is dan beter. Ik zou dus gewoon op de uitgezochte locatie foto's laten maken en niet voor een binnenlocatie gaan.

Een hele mooie en liefdevolle dag maandag! Geniet ervan!
stadhuis

kerk

je eigen woning

mooi restaurant

mooie galerie
Jeetje wat een berichten haha. Nee, geen proffesionele fotograaf. Gewoon een vriend van ons die een opleiding tot fotograaf heeft gedaan maar er niks mee doet.

En nee, geen echte binnenlocatie. Onze trouwdag is niet op de traditionele manier ;) Onze feestlocatie is een knus restaurant waar dan dus iedereen binnen zit. Ceremonie is in Slot Zeist, kan je binnen ook niet echt foto's maken want we hebben de zaal maar een half uur.

Top tips trouwens! Paraplu's worden morgen denk ik aangeschaft. Komt vast goed
Is er een hortus bij jullie in de buurt?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hortus_botanicus

Vaak hebben ze een oranjerie, ook leuk om foto's te maken.
Maak je niet druk :)! Als jullie fotograaf een beetje creatief is kan ie zelfs op een trappenhuis bij wijze van spreken super leuke foto's maken!

En misschien is er bij dat restaurant nog een stukje wat je voor foto's kan gebruiken?
De oude hortus in Utrecht?

http://www.uu.nl/NL/unive ... kassen/Pages/default.aspx
quote:Cateautje schreef op 18 juni 2013 @ 20:11:

Een prachtige grote plu kopen

Goed idee.

Ik zou sowieso lekker buiten foto's maken.
Foto's worden mooier in de regen....en mijn vriendin had een doorzichtige plu. Ideaal. Wordt vast een prachtige dag!! Geniet ervan.
quote:dusty87 schreef op 18 juni 2013 @ 20:21:

Jeetje wat een berichten haha. Nee, geen proffesionele fotograaf. Gewoon een vriend van ons die een opleiding tot fotograaf heeft gedaan maar er niks mee doet.

En nee, geen echte binnenlocatie. Onze trouwdag is niet op de traditionele manier ;) Onze feestlocatie is een knus restaurant waar dan dus iedereen binnen zit. Ceremonie is in Slot Zeist, kan je binnen ook niet echt foto's maken want we hebben de zaal maar een half uur.

Top tips trouwens! Paraplu's worden morgen denk ik aangeschaft. Komt vast goed

Leuk hoor. Slot Zeist. Daar zijn vrienden van mij jaren geleden getrouwd. Wat had je gedaan als het w'el mooi weer was geweest? En als het niet regent, dan kun je buiten Slot Zeist ook mooie foto''s maken hoor....En buiten de zaal mag je vast ook nog wel even fotograferen.....

Veel plezier maandag en veel geluk gewenst!
Spreek op 'n andere dag met 'n fotograaf af voor 'n mooie fotosessie. Ik snap ook nooit dat ze dat op de trouwdag zelf laten doen tussen al het gehaast door. Gewoon lekker 'n zonzekere dag afwachten en dan naar 'n gave locatie gaan en eventueel nog 'n trash the dress sessie er achteraan als afsluiting.
Optimist tot in de kist!
Veel plezier maandag!
We zouden de foto's rond Slot Zeist maken. Prachtige locatie ^^ En we doen het lekker rustig aan hoor. We schoppen de gasten vast naar het feest en gaan zelf rustig foto's maken haha
Kom best veel hele leuke grappige en mooie foto's tegen op google..

Optimist tot in de kist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven