MacGyver
dinsdag 1 juni 2010 om 16:53
Hahaha, o hoe herkenbaar!
Je hebt natuurlijk je avondjurk aan en naast je zit James Bond. Dus het enige wat je hoeft te doen is elegant neerzijgen en daarna door het raampje toekijken hoe 007 en de boef het uitvechten op een vleugel van het vliegtuig. En om 59.59.57 slaat de boef overboord en ontploft spectaculair in de lucht.
McGyver zou denk ik de bom onschadelijk maken met twee paperclips en een stukje touw.
Wat zou Ray Mears doen?
Je hebt natuurlijk je avondjurk aan en naast je zit James Bond. Dus het enige wat je hoeft te doen is elegant neerzijgen en daarna door het raampje toekijken hoe 007 en de boef het uitvechten op een vleugel van het vliegtuig. En om 59.59.57 slaat de boef overboord en ontploft spectaculair in de lucht.
McGyver zou denk ik de bom onschadelijk maken met twee paperclips en een stukje touw.
Wat zou Ray Mears doen?
mahna mahna tuduuuudududu
dinsdag 1 juni 2010 om 17:02
welnee, Ray heeft een parachute en survival kit mee. Hij neemt je in zijn armen en samen spring je uit het vliegtuig en jullie landen natuurlijk op een paradijselijk eiland waar het heel goed overleven is.
Handige Ray bouwt mbv zijn Zwitsers zakmes een mooie boomhut van bamboe en lianen.
Jammer dat McGyver er niet bij is trouwens...hij kon van een leeg colablikje wel een laptop met internetverbinding maken zodat je ook op dat eiland het Vivaforum niet hoeft te missen.
(meest ideaal zou er dus een man die het midden houdt tussen James Bond, McGyver en Ray Mears aan boord moeten hebben)
Handige Ray bouwt mbv zijn Zwitsers zakmes een mooie boomhut van bamboe en lianen.
Jammer dat McGyver er niet bij is trouwens...hij kon van een leeg colablikje wel een laptop met internetverbinding maken zodat je ook op dat eiland het Vivaforum niet hoeft te missen.
(meest ideaal zou er dus een man die het midden houdt tussen James Bond, McGyver en Ray Mears aan boord moeten hebben)
dinsdag 1 juni 2010 om 17:10
dinsdag 1 juni 2010 om 17:23
De man zelf onklaar maken (fuck ethiek) en het cabinepersoneel waarschuwen dat de piloot een noodlanding moet maken. In 30 minuten moet dat lukken. Als de bom er ingewikkeld uitziet; zoveel mogelijk dempende kussens, jassen etc. om de bom binden. Of inderdaad de man met bom en al het vliegtuig uitwerpen, maar dat kan alleen als het vliegtuig niet op grote hoogte vliegt.
dinsdag 1 juni 2010 om 17:41
Starshine, echt ... je bent te aardig!
Ik wil Ray Mears altijd slaan, ik weet ook niet waarom. Dus die nemen we niet mee.
Wat denken jullie van die overenthousiaste krokodillenknuffelaar uit Australie? Han Solo (ik stem voor)? Superman?
Eigenlijk wil ik zelf een Charlie's Angel worden, wie doet er mee?
Ik wil Ray Mears altijd slaan, ik weet ook niet waarom. Dus die nemen we niet mee.
Wat denken jullie van die overenthousiaste krokodillenknuffelaar uit Australie? Han Solo (ik stem voor)? Superman?
mahna mahna tuduuuudududu
dinsdag 1 juni 2010 om 17:45
quote:Feesie schreef op 01 juni 2010 @ 17:41:
Starshine, echt ... je bent te aardig! you're welcome
Ik wil Ray Mears altijd slaan, ik weet ook niet waarom. Dus die nemen we niet mee. Tja, hij komt wat sullig over, maar ik vind hem wel lief. Ik krijg bij Ray altijd hetzelfde gevoel als bij puppies, die wil ik knuffelen en over hun bol aaien.
Wat denken jullie van die overenthousiaste krokodillenknuffelaar uit Australie? Steve Irwin, maar die is dood. Han Solo mag van mij altijd mee (ik stem voor)? Superman? nah
Starshine, echt ... je bent te aardig! you're welcome
Ik wil Ray Mears altijd slaan, ik weet ook niet waarom. Dus die nemen we niet mee. Tja, hij komt wat sullig over, maar ik vind hem wel lief. Ik krijg bij Ray altijd hetzelfde gevoel als bij puppies, die wil ik knuffelen en over hun bol aaien.
Wat denken jullie van die overenthousiaste krokodillenknuffelaar uit Australie? Steve Irwin, maar die is dood. Han Solo mag van mij altijd mee (ik stem voor)? Superman? nah
dinsdag 1 juni 2010 om 19:04
En Bear Gryls? Leuk om naar te kijken, die karate-et die bommenmakerT eerst bewusteloos en maakt de bom onschadelijk. Beetje jammer alleen dat hij daarna een bom uitholt om er in te plassen en dit op te drinken, in het gangpad poept en de ingewanden van de bommenmakert gebruikt om een hangmat van de knuppen oid.
dinsdag 1 juni 2010 om 19:31