Mal is geslaagd
donderdag 28 januari 2010 om 11:38
Ik had een examinator die niet uit de buurt kwam maar hij was heel relaxed. Maar goed, ik heb nu iedereen gebeld dus ik kan het hele verhaal even uit de doeken doen.
Want ik moest dus om 8.55 afrijden. En eerst nog een les vooraf. Niet zo lekker geslapen van de zenuwen dus in die les nog een paar domme fouten natuurlijk (lekker stress-verhogend).
Komen we bij het CBR, kon niemand er in, want de beheerder is laatst overleden en niemand had een sleutel, dus we stonden allemaal buiten te wachten. Ook niet echt bevorderend. Maar affijn, eindelijk naar binnen, praatje maken en dan naar de auto toe. Zegt de examinator; ja zo kunnen we niet weg natuurlijk. Was de achterband zacht. Ik dacht al; dat heb ik weer. Dus instructeur snel naar een bandencentrum om hem op te laten pompen. Nou ja de zenuwen gierden door mijn keel natuurlijk. Ondertussen maar even gezellig praatje gemaakt met de examinator. En toen konden we weg.
Ik vond het rijden goed gaan, het was ook lekker rustig, en toevalligerwijs kwamen we nog langs het KDV van Jonathan (voor goed geluk dacht ik nog). En even stukje stad, toen naar de snelweg en was toevallig net het stuk wat ik in de les gereden had. Toen zei hij, we rijden terug naar het CBR. Ik had het gevoel dat het allemaal goed was gegaan, maar toen werd ik ineens nóg zenuwachtiger want ik dacht; zul je zien dat ik op het laatst iets heel stoms doe. En ja hoor, echt heel beroerd parkeren daar bij het CBR. Maar ik was laatst al geslaagd voor bijzondere verrichtingen dus toen zei hij, ik mag je een hand geven. Nou, toen kwam de waterval. Toen heb ik verteld van Jonathan, en snapte hij het ook wel.
Ik zit nog steeds met een smile en knijp in mijn arm dat ik niet droom
Want ik moest dus om 8.55 afrijden. En eerst nog een les vooraf. Niet zo lekker geslapen van de zenuwen dus in die les nog een paar domme fouten natuurlijk (lekker stress-verhogend).
Komen we bij het CBR, kon niemand er in, want de beheerder is laatst overleden en niemand had een sleutel, dus we stonden allemaal buiten te wachten. Ook niet echt bevorderend. Maar affijn, eindelijk naar binnen, praatje maken en dan naar de auto toe. Zegt de examinator; ja zo kunnen we niet weg natuurlijk. Was de achterband zacht. Ik dacht al; dat heb ik weer. Dus instructeur snel naar een bandencentrum om hem op te laten pompen. Nou ja de zenuwen gierden door mijn keel natuurlijk. Ondertussen maar even gezellig praatje gemaakt met de examinator. En toen konden we weg.
Ik vond het rijden goed gaan, het was ook lekker rustig, en toevalligerwijs kwamen we nog langs het KDV van Jonathan (voor goed geluk dacht ik nog). En even stukje stad, toen naar de snelweg en was toevallig net het stuk wat ik in de les gereden had. Toen zei hij, we rijden terug naar het CBR. Ik had het gevoel dat het allemaal goed was gegaan, maar toen werd ik ineens nóg zenuwachtiger want ik dacht; zul je zien dat ik op het laatst iets heel stoms doe. En ja hoor, echt heel beroerd parkeren daar bij het CBR. Maar ik was laatst al geslaagd voor bijzondere verrichtingen dus toen zei hij, ik mag je een hand geven. Nou, toen kwam de waterval. Toen heb ik verteld van Jonathan, en snapte hij het ook wel.
Ik zit nog steeds met een smile en knijp in mijn arm dat ik niet droom
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 28 januari 2010 om 11:51
ik moest bijna janken toen ik te horen kreeg dat ik afgereden was! Ik had de meest debiele fouten en drie ingrepen tijdens mijn examen, zag mijn rij-instructrice al nee schudden en met haar ogen draaien in de achteruitkijkspiegel ( het was ook wel heel dom wat ik deed) maar uiteindelijk na 10 hele lange minuten ( de examinatrice wilde eerst even een glaasje water hoor, poeh hee, nou nou)
Ja ja ja wat zal ik hier nu eens van zeggen ( weet ik veel dikke kween, zeg het nou maar gewoon). Nou je hebt vier kinderen. Ehm ja....Nou denk je dat je die veilig kunt vervoeren, dus ik zeg heel bijdehand, die mogen het eerste half jaar niet mee want ik krijg er geheid de bibberschijt van als ze achterin zitten. Nou zegt ze, neem ze maar gewoon mee want wat mij betreft ben je geslaagd. Je had wel stomme fouten maar volgens mij waren dat puur de zenuwen en ik ga er niet vanuit dat je met je kinders roekeloos gaat rijden ( nee hoor...alleen in mijn eentje doe ik dat)
Ben nog nooit ergens zo blij mee geweest als met mijn rijbewijs! Heb inmiddels al wel wat schade gereden ( ik kan niet parkeren. punt. ) maar dit is te overzien
Ja ja ja wat zal ik hier nu eens van zeggen ( weet ik veel dikke kween, zeg het nou maar gewoon). Nou je hebt vier kinderen. Ehm ja....Nou denk je dat je die veilig kunt vervoeren, dus ik zeg heel bijdehand, die mogen het eerste half jaar niet mee want ik krijg er geheid de bibberschijt van als ze achterin zitten. Nou zegt ze, neem ze maar gewoon mee want wat mij betreft ben je geslaagd. Je had wel stomme fouten maar volgens mij waren dat puur de zenuwen en ik ga er niet vanuit dat je met je kinders roekeloos gaat rijden ( nee hoor...alleen in mijn eentje doe ik dat)
Ben nog nooit ergens zo blij mee geweest als met mijn rijbewijs! Heb inmiddels al wel wat schade gereden ( ik kan niet parkeren. punt. ) maar dit is te overzien
donderdag 28 januari 2010 om 12:19
donderdag 28 januari 2010 om 12:45
quote:yathibiyya schreef op 28 januari 2010 @ 12:13:
Ooooooh Mal gefeliciteerd! Ik moet binnenkort en zulke berichten zijn dan goed om te lezen!Ja, ik moest nog aan je denken en jij zou voor mij duimen en ik voor jou en dan slagen we allebei. Dat hebben we in het andere topic afgesproken toch!
Ooooooh Mal gefeliciteerd! Ik moet binnenkort en zulke berichten zijn dan goed om te lezen!Ja, ik moest nog aan je denken en jij zou voor mij duimen en ik voor jou en dan slagen we allebei. Dat hebben we in het andere topic afgesproken toch!
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 28 januari 2010 om 12:48
Lekker Robo, ik heb nog geen taart gehad. Kan niet wachten tot Mr J thuis is om hem eens lekker te knuffelen want die moest zo huilen toen het vanmorgen allemaal anders ging dan normaal.
Zoebie, ik kan ook niet wachten op mijn eigen autootje. Eens kijken of ik dan Koninginnepages kan komen kijken bij jou.
Zoebie, ik kan ook niet wachten op mijn eigen autootje. Eens kijken of ik dan Koninginnepages kan komen kijken bij jou.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 28 januari 2010 om 13:05
quote:Maleficent schreef op 28 januari 2010 @ 12:48:
Lekker Robo, ik heb nog geen taart gehad. Kan niet wachten tot Mr J thuis is om hem eens lekker te knuffelen want die moest zo huilen toen het vanmorgen allemaal anders ging dan normaal.
Zoebie, ik kan ook niet wachten op mijn eigen autootje. Eens kijken of ik dan Koninginnepages kan komen kijken bij jou.
Jaaaaa dat is helemaal top.
Ik hoop niet dat ze bevroren zijn inmiddels, maar in de natuur is het ook koud dus het zal wel meevallen. Ben niet meer wezen kijken. En ze staan binnen, daar is het natuurlijk minder koud dan buiten. Maar het gaat wel goed volgens manlief. Het hangt en ligt nog allemaal.
Lekker Robo, ik heb nog geen taart gehad. Kan niet wachten tot Mr J thuis is om hem eens lekker te knuffelen want die moest zo huilen toen het vanmorgen allemaal anders ging dan normaal.
Zoebie, ik kan ook niet wachten op mijn eigen autootje. Eens kijken of ik dan Koninginnepages kan komen kijken bij jou.
Jaaaaa dat is helemaal top.
Ik hoop niet dat ze bevroren zijn inmiddels, maar in de natuur is het ook koud dus het zal wel meevallen. Ben niet meer wezen kijken. En ze staan binnen, daar is het natuurlijk minder koud dan buiten. Maar het gaat wel goed volgens manlief. Het hangt en ligt nog allemaal.
donderdag 28 januari 2010 om 17:16
Dilemma;
een vriend van mijn man zijn baas had 2 matsauto's voor me staan.
1 fiat puncto en een volkswagen polo.
Puncto is eind 96 en heeft 88.000 op de teller
Polo is eind 97 en heeft 110.00 op de teller
Omdat het allemaal een stuk duurder was het rijbewijs dan verwacht zit er niet zoveel meer aan en de Polo is eigenlijk boven het budget wat ik nog heb. Ik vind de Puncto leuker van kleur en ik kwam net een vrouw tegen die er 1 had en die zei dat ze er heel blij mee was. De polo heeft wel weer een wat zwaardere motor. Gevoelsmatig zeg ik dat VW wat degelijker is en dat ik er misschien langer plezier van heb... Maar dat drukt enorm op de spaarrekening. Twijfel, twijfel.
een vriend van mijn man zijn baas had 2 matsauto's voor me staan.
1 fiat puncto en een volkswagen polo.
Puncto is eind 96 en heeft 88.000 op de teller
Polo is eind 97 en heeft 110.00 op de teller
Omdat het allemaal een stuk duurder was het rijbewijs dan verwacht zit er niet zoveel meer aan en de Polo is eigenlijk boven het budget wat ik nog heb. Ik vind de Puncto leuker van kleur en ik kwam net een vrouw tegen die er 1 had en die zei dat ze er heel blij mee was. De polo heeft wel weer een wat zwaardere motor. Gevoelsmatig zeg ik dat VW wat degelijker is en dat ik er misschien langer plezier van heb... Maar dat drukt enorm op de spaarrekening. Twijfel, twijfel.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 28 januari 2010 om 20:22
zondag 31 januari 2010 om 15:33
woensdag 3 februari 2010 om 08:19
Als je een spoed doet dan duurt het 1 werkdag. Doe je dat niet is het 5 werkdagen. Kost 30 euro meer. Wel slim hoor van de ambtenaren want iedereen wil het zo snel mogelijk ophalen.
Gisteren proef gereden en het wordt inderdaad de Punto!
Die reed veel lekkerder, was ruimer, en had meer luxe opties (zoals centrale deurvergrendeling, dubbele airbag die uit kon met kind voorin, electrische ramen) en de kofferbak was stukken groter, wat ook wel fijn is met de buggy achterin. Ik krijg er nog een radio-cd speler bij. Ach, in deze prijsklasse is het toch een kwestie van geluk hebben als je een auto koopt.
Gisteravond voor het eerst alleen in de sneeuw gereden. Dat was dan wel weer spannend vond ik
Gisteren proef gereden en het wordt inderdaad de Punto!
Die reed veel lekkerder, was ruimer, en had meer luxe opties (zoals centrale deurvergrendeling, dubbele airbag die uit kon met kind voorin, electrische ramen) en de kofferbak was stukken groter, wat ook wel fijn is met de buggy achterin. Ik krijg er nog een radio-cd speler bij. Ach, in deze prijsklasse is het toch een kwestie van geluk hebben als je een auto koopt.
Gisteravond voor het eerst alleen in de sneeuw gereden. Dat was dan wel weer spannend vond ik
Stressed is just desserts spelled backwards