Maleficent is ook jarig

20-02-2010 00:00 62 berichten
Alle reacties Link kopieren




Wat een jarigen vandaag. Die lieve Male is ook jarig vandaag.

Mal gefeliciteerd. Beetje grote smiley maar ik vond hem wel leuk.



Alle reacties Link kopieren




Gefeliciteerd en een fijne dag gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!

En heb je al een auto gekregen voor je verjaardag?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!

Maak er een mooie dag van!

Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd !



Alle reacties Link kopieren
quote:Zoebie schreef op 20 februari 2010 @ 09:58:

Mal heb je het een beetje naar je zin? En heb je al cadeautjes gekregen? Toen ik gisteren hoorde dat je ook jarig was kon ik dit topic niet laten. Die van Robo lag al in de planning en het zijn er dus 2 geworden.



Ja lief van je! We zijn net even naar mijn zus gegaan (met nieuwe auto) en verder hebben we gewoon een relaxed dagje.



Ik heb verder geen cadeautjes gehad, gisteren de auto gekocht dat was al duur zat
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciflapstaart!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Male!

Alle reacties Link kopieren
Happy birthday!!



Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 20 februari 2010 @ 12:23:

[...]





Ja lief van je! We zijn net even naar mijn zus gegaan (met nieuwe auto) en verder hebben we gewoon een relaxed dagje.



Ik heb verder geen cadeautjes gehad, gisteren de auto gekocht dat was al duur zat



Oh heb je een auto voor je verjaardag gekregen.

Is het je eigenste otootje? Wat is het geworden?
Proficiat!



Alle reacties Link kopieren
Mal, gefeliciteerd!!!

Een goed levensjaar en heel veel rijplezier van/met/in je auto gewenst!! Spannend zeker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven