Maleficent is ook jarig
zaterdag 20 februari 2010 om 12:23
quote:Zoebie schreef op 20 februari 2010 @ 09:58:
Mal heb je het een beetje naar je zin? En heb je al cadeautjes gekregen? Toen ik gisteren hoorde dat je ook jarig was kon ik dit topic niet laten. Die van Robo lag al in de planning en het zijn er dus 2 geworden.
Ja lief van je! We zijn net even naar mijn zus gegaan (met nieuwe auto) en verder hebben we gewoon een relaxed dagje.
Ik heb verder geen cadeautjes gehad, gisteren de auto gekocht dat was al duur zat
Mal heb je het een beetje naar je zin? En heb je al cadeautjes gekregen? Toen ik gisteren hoorde dat je ook jarig was kon ik dit topic niet laten. Die van Robo lag al in de planning en het zijn er dus 2 geworden.
Ja lief van je! We zijn net even naar mijn zus gegaan (met nieuwe auto) en verder hebben we gewoon een relaxed dagje.
Ik heb verder geen cadeautjes gehad, gisteren de auto gekocht dat was al duur zat
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 20 februari 2010 om 12:51
quote:Maleficent schreef op 20 februari 2010 @ 12:23:
[...]
Oh heb je een auto voor je verjaardag gekregen.
Is het je eigenste otootje? Wat is het geworden?
[...]
Oh heb je een auto voor je verjaardag gekregen.
Is het je eigenste otootje? Wat is het geworden?