Meest heftige topics op het forum

woensdag 14 februari 2018 om 19:03
Spraakmakend dat wel; De Ikea bank van djoels.
Leesvoer.
thuis/help-djoels-de-kram-p-fors-door/l ... ages/32911
Leesvoer.
thuis/help-djoels-de-kram-p-fors-door/l ... ages/32911
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 14-02-2018 19:10
70.19% gewijzigd

woensdag 14 februari 2018 om 19:05
Topic over gehandicapt jongetje van een jaar of 3 à 4 dat een hartoperatie kreeg en na de operatie tonnen complicaties kreeg.
En er eigenlijk slechter uitkwam dan hij er was ingegaan.
Ik heb achteraf nog iets gelezen over verhuizen / huis aanpassen / ... en een au pair in huis halen.
Of die moeder van een kind van ongeveer 2 (? - kan ook jonger geweest zijn) met een handicap die al weken alleen in 't ziekenhuis zat.
Mijlenver van al haar familie in een academisch ziekenhuis, bij mijn weten geen vader meer in beeld, ...
En er eigenlijk slechter uitkwam dan hij er was ingegaan.
Ik heb achteraf nog iets gelezen over verhuizen / huis aanpassen / ... en een au pair in huis halen.
Of die moeder van een kind van ongeveer 2 (? - kan ook jonger geweest zijn) met een handicap die al weken alleen in 't ziekenhuis zat.
Mijlenver van al haar familie in een academisch ziekenhuis, bij mijn weten geen vader meer in beeld, ...
woensdag 14 februari 2018 om 19:13
De dochter van een forummer die (acute) leukemie bleek te hebben en alle sores en ellende die ermee gepaard gingen. Ik kom nu even niet op haar naam, maar ik vond het soms zo erg, dat ik zat te huilen onder het lezen. Vooral ook de andere gezinsleden die ook door moesten. Dochter heeft het geloof ik wel overleefd.
Andere forumster waarbij de dochter (al hele tijd) geleden ook was overleden. Dochter noemde ze geloof ik Nienke. Al dat verdriet om een ziek/ overleden kind. Vond ik erg heftig om te lezen.
Voor nu: topic van Anna_C en de jonge alleenstaande vader die niet meer lang te leven heeft. Hij heeft dezelfde soort kanker als mijn vader heeft gehad, helaas heeft hij na de diagnose ook maar nog 4 maanden mogen leven.
Maar een leuk topic wat me altijd is bijgebleven, is van Djoels: Jezus te paard... ik heb tranen gelachen toen om de openingspost.
Andere forumster waarbij de dochter (al hele tijd) geleden ook was overleden. Dochter noemde ze geloof ik Nienke. Al dat verdriet om een ziek/ overleden kind. Vond ik erg heftig om te lezen.
Voor nu: topic van Anna_C en de jonge alleenstaande vader die niet meer lang te leven heeft. Hij heeft dezelfde soort kanker als mijn vader heeft gehad, helaas heeft hij na de diagnose ook maar nog 4 maanden mogen leven.
Maar een leuk topic wat me altijd is bijgebleven, is van Djoels: Jezus te paard... ik heb tranen gelachen toen om de openingspost.

woensdag 14 februari 2018 om 19:31
Ja! Stroopwafelcake! Denk ik ook nog wel eens aan. Of was het en ander topic, van stroopwafelcake was alweer een paar jaar terug.
kinderen/kind-misbruikt-hoe-nu-verder/l ... ges/248992
woensdag 14 februari 2018 om 19:39
kinderen/jezus-te-paard-wat-een-sneltre ... ages/85130Kwebbeltje91 schreef: ↑14-02-2018 19:21Is dat topic van Djoels nog te vinden? Ik ben wel erg benieuwd geworden nu![]()
woensdag 14 februari 2018 om 19:41
Ja dat was idd een heftig topic.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

woensdag 14 februari 2018 om 19:44
Mijn eigen topic, over mijn zoon die aangereden werd en volledig in de kreukels per helikopter naar Nijmegen gevlogen werd, hoofdletsel en intensive care en revalideren en de hele mikmak. Ik lees het nog wel eens door en dan denk ik jezus, wat een toestand was dat. En ook een beetje onwerkelijk, want op wat littekens na heeft ie er bijna niks aan overgehouden. Dus dat is dan wel weer vrolijk 
En wat ook vrolijk was was het medeleven vanuit het forum, zoon heeft nog steeds een doos vol kaartjes van forummers, én een stapeltje luisterboeken die nooit maar dan ook nooit weg mogen

En wat ook vrolijk was was het medeleven vanuit het forum, zoon heeft nog steeds een doos vol kaartjes van forummers, én een stapeltje luisterboeken die nooit maar dan ook nooit weg mogen

woensdag 14 februari 2018 om 19:55
Bijna 3 jaar alweer.Troeteltje schreef: ↑14-02-2018 19:54Zo lang geleden was dat niet hoor 8102. LV.......max 1,5 a 2 jaar geleden?
Maar ze moeten me niet vertellen dat hier alleen maar kutwijven zitten

woensdag 14 februari 2018 om 19:55
Bedankt! De OP is inderdaad heel vermakelijk

Lady Voldemort wat heftig! Fijn dat het nu weer goed gaat met je zoon.

woensdag 14 februari 2018 om 19:58
Volgens mij heb ik ook nog met de ikeabank mee geschreven, met steeds een slok wijn er bij dus ja ik begin oud te worden.Troeteltje schreef: ↑14-02-2018 19:54Zo lang geleden was dat niet hoor 8102. LV.......max 1,5 a 2 jaar geleden?
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 14-02-2018 19:59
6.41% gewijzigd

woensdag 14 februari 2018 om 19:58
Dat was zeker een toestand.Lady*Voldemort schreef: ↑14-02-2018 19:44Mijn eigen topic, over mijn zoon die aangereden werd en volledig in de kreukels per helikopter naar Nijmegen gevlogen werd, hoofdletsel en intensive care en revalideren en de hele mikmak. Ik lees het nog wel eens door en dan denk ik jezus, wat een toestand was dat. En ook een beetje onwerkelijk, want op wat littekens na heeft ie er bijna niks aan overgehouden. Dus dat is dan wel weer vrolijk
En wat ook vrolijk was was het medeleven vanuit het forum, zoon heeft nog steeds een doos vol kaartjes van forummers, én een stapeltje luisterboeken die nooit maar dan ook nooit weg mogen![]()
Gelukkig is hij helemaal in orde gekomen.

woensdag 14 februari 2018 om 20:11