Meld het de mods

08-07-2020 12:47 1442 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit wordt ons nieuwe meld systeem. Hier kun je overtredingen melden zoals we voorheen de stafjes gebruikten. Uiteraard kun je ook nog gewoon staffen en mailen.


Bij voorkeur melden met een linkje naar het topic met het tijdstip en de Nick.

Of melden dat je gestaft hebt in topic x.


We zullen melden als we er naar gaan kijken/gekeken hebben, dan zijn er een paar opties;

Je ziet dat er actie is ondernomen in het topic.
Bijvoorbeeld een topic waarschuwing, de posting is gewist/aangepast of er is een ban uitgedeeld.

We melden dat we het aan overleggen zijn.

We vinden actie (op dat moment) niet noodzakelijk.

Wanneer je vragen of opmerkingen hebt, kun je hiervoor in het Vraag het de modstopic terecht.

Met vriendelijke groet,

Het moderator team.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-01-2021 15:29
24.86% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
14-01-2021 18:15
Willen jullie even kijken naar de reacties van kerst in het avondkloktopic? Ze draaft een beetje door, je zou het zelfs provocatie kunnen noemen en misschien is het handig als ze even een dagje krijgt om af te koelen.
Afkoelen omdat je een kritisch tegengeluid laat horen? Het moet toch ook niet gekker worden hier.
Zo smoor je elk discussie in de kiem.
De forumfossielen gaan zich nu wel oppermachtig voelen blijkbaar.
Niks aan de hand hoor mods, gewoon een gezonde discussie.
Daar-ben-ik-dan schreef:
15-01-2021 19:50

De forumfossielen gaan zich nu wel oppermachtig voelen blijkbaar.
Niks aan de hand hoor mods, gewoon een gezonde discussie.

Bijzondere conclusie.
Alle reacties Link kopieren
Daar-ben-ik-dan schreef:
15-01-2021 19:50
Afkoelen omdat je een kritisch tegengeluid laat horen? Het moet toch ook niet gekker worden hier.
Zo smoor je elk discussie in de kiem.
De forumfossielen gaan zich nu wel oppermachtig voelen blijkbaar.
Niks aan de hand hoor mods, gewoon een gezonde discussie.
Nee hoor, ze zat te trollen.

Scholen moeten dicht blijven zodat musea, restaurants en de sauna open gaan :bonk:

En het dikgedrukte is sowieso onzin.
Ik zie dat Lucieanders een weekban heeft gekregen wegens provoceren en op de man. Ik neem aan dat het vanwege haar topic over vreemdgaan is.

Eerlijk gezegd vind ik het beleid van de moderators in deze erg inconsistent. De moderators hebben meerdere keren aangegeven dat ze die discussies over vreemdgaan in het topic Minaar niet meer willen hebben. Daarbij hebben de moderators ook keer op keer aangegeven dat je dan maar een topic over vreemdgaan moet openen als je je kritisch over vreemdgaan wil uitlaten.

Welnu, Lucieanders heeft vandaag een topic over vreemdgaan geopend, en ze krijgt een ban. Je kan op dit forum dus een ban krijgen als je de aanwijzingen van de moderators opvolgt. Ik kan hier geen waardering voor opbrengen.
Alle reacties Link kopieren
WitteHaai schreef:
15-01-2021 22:14
Ik zie dat Lucieanders een weekban heeft gekregen wegens provoceren en op de man. Ik neem aan dat het vanwege haar topic over vreemdgaan is.

Eerlijk gezegd vind ik het beleid van de moderators in deze erg inconsistent. De moderators hebben meerdere keren aangegeven dat ze die discussies over vreemdgaan in het topic Minaar niet meer willen hebben. Daarbij hebben de moderators ook keer op keer aangegeven dat je dan maar een topic over vreemdgaan moet openen als je je kritisch over vreemdgaan wil uitlaten.

Welnu, Lucieanders heeft vandaag een topic over vreemdgaan geopend, en ze krijgt een ban. Je kan op dit forum dus een ban krijgen als je de aanwijzingen van de moderators opvolgt. Ik kan hier geen waardering voor opbrengen.
Uiteraard mag je een topic openen over vreemdgaan. Het ligt er alleen wel aan hoe je dan de OP schrijft. Ik weet niet of je die voor het wijzigen hebt gelezen, zo ja dan is het je vast wel duidelijk waarom ze een ban heeft. Naar onze mening is het een provocerende en op de man OP over het minnaartopic. En dat is dan weer niet de bedoeling.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ModeratorViva schreef:
15-01-2021 22:51
Uiteraard mag je een topic openen over vreemdgaan. Het ligt er alleen wel aan hoe je dan de OP schrijft. Ik weet niet of je die voor het wijzigen hebt gelezen, zo ja dan is het je vast wel duidelijk waarom ze een ban heeft. Naar onze mening is het een provocerende en op de man OP over het minnaartopic. En dat is dan weer niet de bedoeling.



IJdele hoop, ze waren het eens, hij had het gelezen.
ModeratorViva schreef:
15-01-2021 22:51
Uiteraard mag je een topic openen over vreemdgaan. Het ligt er alleen wel aan hoe je dan de OP schrijft. Ik weet niet of je die voor het wijzigen hebt gelezen, zo ja dan is het je vast wel duidelijk waarom ze een ban heeft. Naar onze mening is het een provocerende en op de man OP over het minnaartopic. En dat is dan weer niet de bedoeling.
Ik heb de hele OP gelezen voordat die gewijzigd werd, al weet ik me niet meer precies te herinneren wat erin stond. Ze maakte wel een duidelijke verwijzing naar het Minnaar topic.
Maar dan zie ik nog steeds niet wat er provocerend aan zou zijn. En het ontgaat me ook wat er "op de man" aan is. Ze heeft niemand bij naam persoonlijk aangevallen.
WitteHaai schreef:
16-01-2021 12:19
Ik heb de hele OP gelezen voordat die gewijzigd werd, al weet ik me niet meer precies te herinneren wat erin stond. Ze maakte wel een duidelijke verwijzing naar het Minnaar topic.
Maar dan zie ik nog steeds niet wat er provocerend aan zou zijn. En het ontgaat me ook wat er "op de man" aan is. Ze heeft niemand bij naam persoonlijk aangevallen.


Ze schold alle schrijfsters in dat topic in 1x uit.
WitteHaai schreef:
16-01-2021 12:19
Ik heb de hele OP gelezen voordat die gewijzigd werd, al weet ik me niet meer precies te herinneren wat erin stond. Ze maakte wel een duidelijke verwijzing naar het Minnaar topic.
Maar dan zie ik nog steeds niet wat er provocerend aan zou zijn. En het ontgaat me ook wat er "op de man" aan is. Ze heeft niemand bij naam persoonlijk aangevallen.


Omg let it go... ze was alleen maar aan het zuigen in het minnaartopic om dan in haar eigen topic, in de OP, nog lekker door te blijven gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie een match :love:
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Mods mag ik jullie verzoeken het de toekomst van Amerika in de gaten te houden. De beledigingen vliegen over en weer en de stafjes ook. Het wordt zo wel een heel eenzijdige discussie.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Lange-met-een-korte schreef:
17-01-2021 17:29
Mods mag ik jullie verzoeken het de toekomst van Amerika in de gaten te houden. De beledigingen vliegen over en weer en de stafjes ook. Het wordt zo wel een heel eenzijdige discussie.
We houden het in de gaten, niet alleen de anderen in dat topic, maar ook jou.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
17-01-2021 17:34
We houden het in de gaten, niet alleen de anderen in dat topic, maar ook jou.
Ok, dank voor het antwoord.
Let’s Go Brandon!
ModeratorViva schreef:
17-01-2021 17:34
We houden het in de gaten, niet alleen de anderen in dat topic, maar ook jou.
Ghe :mrgreen:
ModeratorViva schreef:
17-01-2021 17:34
We houden het in de gaten, niet alleen de anderen in dat topic, maar ook jou.
Even een sneer van de Mod erover heen..

grappig,
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-01-2021 11:31
Reden: Off-topic
90.91% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-01-2021 11:31
Reden: Off-topic
95.65% gewijzigd
Abyss schreef:
18-01-2021 18:57
Even een sneer van de Mod erover heen..

grappig,

Huilie
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-01-2021 11:31
Reden: Off-topic
0.00% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-01-2021 11:30
Reden: Off-topic
95.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
10-01-2021 15:39
[...]

moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-01-2021 16:23
Reden: Off-topic
0.00% gewijzigd

Beste moderator V!VA, U had helemaal gelijk om mijn smilie te verwijderen, off-topic is nou eenmaal off-topic, ook al vond ik mijn schaterlach-smilie 100% rete on-topic. Zo'n leuke smilie is natuurlijk foute boel tussen al die filmpjes en plaatjes.
Was getekend missie M.
missie_m wijzigde dit bericht op 19-01-2021 10:36
9.26% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
19-01-2021 10:34
Beste moderator V!VA, U had helemaal gelijk om mijn smilie te verwijderen, off-topic is nou eenmaal off-topic ook al vond ik mijn schaterlach-smilie 100% rete on-topic.
Was getekend missie M.

Wilde je als kind ook altijd al het laatste woord hebben?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
19-01-2021 10:36
Wilde je als kind ook altijd al het laatste woord hebben?

En zo lekker op tijd ook hè?
Alle reacties Link kopieren
Mods, het topic op entertainment roddel etc in showbizzland deel 4 zit vol en mag dicht. Deel 5 is al geopend. Alvast dank!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
19-01-2021 11:06
Mods, het topic op entertainment roddel etc in showbizzland deel 4 zit vol en mag dicht. Deel 5 is al geopend. Alvast dank!
Er zit een slotje op!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven