Meld het de mods

08-07-2020 12:47 1442 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit wordt ons nieuwe meld systeem. Hier kun je overtredingen melden zoals we voorheen de stafjes gebruikten. Uiteraard kun je ook nog gewoon staffen en mailen.


Bij voorkeur melden met een linkje naar het topic met het tijdstip en de Nick.

Of melden dat je gestaft hebt in topic x.


We zullen melden als we er naar gaan kijken/gekeken hebben, dan zijn er een paar opties;

Je ziet dat er actie is ondernomen in het topic.
Bijvoorbeeld een topic waarschuwing, de posting is gewist/aangepast of er is een ban uitgedeeld.

We melden dat we het aan overleggen zijn.

We vinden actie (op dat moment) niet noodzakelijk.

Wanneer je vragen of opmerkingen hebt, kun je hiervoor in het Vraag het de modstopic terecht.

Met vriendelijke groet,

Het moderator team.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-01-2021 15:29
24.86% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
alongwiththesunshine schreef:
06-01-2021 20:25
In dit topic gaat het er weer zo flauw aan toe:
relaties/raadsel-met-een-man/list_messages/472786

Jammer dat er zo weinig wordt opgetreden tegen off-topic lolletjes ten koste van een serieuze hulpvraag.
Eens. Soms gaat het echt te ver, al kan ik er soms best om lachen :hihi:. Maar voor de TO vind ik het sneu aangezien ze wel na die lolletjes haar OP leeg haalde.
Alle reacties Link kopieren
Someonenew schreef:
08-01-2021 19:02
Eens. Soms gaat het echt te ver, al kan ik er soms best om lachen :hihi:. Maar voor de TO vind ik het sneu aangezien ze wel na die lolletjes haar OP leeg haalde.
Ik zeg niet dat alles op dit forum doodserieus moet zijn maar de sfeer voor nieuwe forummers is op dit forum ondermaats. Het is niet alleen sneu wat er gebeurt, maar ook schadelijk. De betreffende TO's voelen zich onveilig in zo'n belachelijk gemaakt topic, daarom halen ze hun OP leeg. Groot gelijk, want de moderators, die notabene die veiligheid zouden moeten waarborgen, doen toch niets. En dan haalt een TO niet-wetend haar OP leeg en dan wordt ze daar nog voor gestraft ook. (Altijd hè, want dan zitten de mods er opeens wel bovenop.)
Dus je topic wordt door (meestal) een vast groepje schijt-forummers gebombardeerd tot troltopic en vervolgens laten de mods zien dat het hun ook allemaal weinig kan schelen en dat je moet oprotten. Dat is de onbewuste boodschap die je als moderator-team dan uitdraagt.
Denk je dat zo'n TO daarna nog denkt: 'Hee, als mijn ban is opgeheven, dan ga ik terug naar het VIVA forum, want daar kan ik lekker veilig m'n verhaal doen?' Nee, natuurlijk niet. Hiermee laat je zien dat pesten wordt beloond.
Ik snap dus echt totaal niet dat er geen één moderator is die zich daar ooit over heeft gebogen. Hebben die geen verstand of zo? Het zijn toch geen debiele mensen, die moderators? Of wel?
wij slapen nooit.
Afbeelding
VANTA schreef:
09-01-2021 00:41
Afbeelding
Afbeelding
Mumper schreef:
09-01-2021 00:41
Afbeelding

:rofl:

Hier moet ik toch even hardop om lachen...
alongwiththesunshine schreef:
08-01-2021 23:35
...
Ik snap dus echt totaal niet dat er geen één moderator is die zich daar ooit over heeft gebogen. Hebben die geen verstand of zo? Het zijn toch geen debiele mensen, die moderators? Of wel?
Grote verwachtingen.
Het gaat hier toch gewoon zoals op elk forum: een vaste groep van oudgedienden en veelposters bepalen de sfeer en maken uit of je topic ernstig wordt genomen.
Alle reacties Link kopieren
Moirmel schreef:
09-01-2021 00:56
Grote verwachtingen.
Het gaat hier toch gewoon zoals op elk forum: een vaste groep van oudgedienden en veelposters bepalen de sfeer en maken uit of je topic ernstig wordt genomen.
Maar dat niet alleen: ze bepalen zelfs of er in zo'n topic wel of niet wordt gehandhaafd. De moderators hebben zich wederom volledig afwezig gehouden, terwijl er in dat topic echt wel duidelijk regels zijn overtreden op het gebied van off-topic. En vooral Mumper is 90 procent van haar berichten off-topic ten koste van anderen. Maar ja, het lijkt wel alsof de moderators dat allemaal wel best vinden. Echt heel slecht. En totaal partijdig. En onveilig.
Maar goed, ik heb de mods gemaild. Zal wel niets uitmaken, want ik denk dat ze liever hebben dat de hiërarchie blijft zoals die nu is.
wij slapen nooit.
Maak er je niet druk om, of denk je nu echt dat er een reactie zou komen op de gifs die hier daarnet zijn geplaatst?
De gebruikers vinden het lollig en de mods malen er niet om.
Alle reacties Link kopieren
Moirmel schreef:
09-01-2021 01:12
Maak er je niet druk om, of denk je nu echt dat er een reactie zou komen op de gifs die hier daarnet zijn geplaatst?
De gebruikers vinden het lollig en de mods malen er niet om.
Dan snap ik niet waarom we überhaupt nog moderators en regels hebben.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
09-01-2021 01:16
Dan snap ik niet waarom we überhaupt nog moderators en regels hebben.
Om het forum binnen de huidige context te houden natuurlijk.
Zij zijn zeer tevreden met leden die steeds dezelfde mening verkondigen.
Alle reacties Link kopieren
Moirmel schreef:
09-01-2021 01:26
Om het forum binnen de huidige context te houden natuurlijk.
Zij zijn zeer tevreden met leden die steeds dezelfde mening verkondigen.
Uiteindelijk draait het maar om één ding ja. Geld.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
09-01-2021 01:08
Maar dat niet alleen: ze bepalen zelfs of er in zo'n topic wel of niet wordt gehandhaafd. De moderators hebben zich wederom volledig afwezig gehouden, terwijl er in dat topic echt wel duidelijk regels zijn overtreden op het gebied van off-topic. En vooral Mumper is 90 procent van haar berichten off-topic ten koste van anderen. Maar ja, het lijkt wel alsof de moderators dat allemaal wel best vinden. Echt heel slecht. En totaal partijdig. En onveilig.
Maar goed, ik heb de mods gemaild. Zal wel niets uitmaken, want ik denk dat ze liever hebben dat de hiërarchie blijft zoals die nu is.


Hoe meer clicks, hoe beter.
It's all about the money....
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
09-01-2021 01:35
Uiteindelijk draait het maar om één ding ja. Geld.


Dit dus.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/05lON3j1FH8
wij slapen nooit.
Oh, het is weer weekend zie ik?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mods,

Ik meld even dat ik dacht dat ik in een tijdmachine was beland en we weer in de jammerstemming van afgelopen zomer terechtgekomen waren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
"Ik snap dus echt totaal niet dat er geen één moderator is die zich daar ooit over heeft gebogen. Hebben die geen verstand of zo? Het zijn toch geen debiele mensen, die moderators? Of wel?"

Ik snap dat ook niet, als je dan ziet waar je soms wel een ban voor krijgt.. Ja dan denk ik ook weleens errugggg raar beleid hier..
feow schreef:
09-01-2021 10:46
Hoi Mods,

Ik meld even dat ik dacht dat ik in een tijdmachine was beland en we weer in de jammerstemming van afgelopen zomer terechtgekomen waren.

Ik zit bij je in de tijdmachine.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
09-01-2021 01:08
Maar dat niet alleen: ze bepalen zelfs of er in zo'n topic wel of niet wordt gehandhaafd. De moderators hebben zich wederom volledig afwezig gehouden, terwijl er in dat topic echt wel duidelijk regels zijn overtreden op het gebied van off-topic. En vooral Mumper is 90 procent van haar berichten off-topic ten koste van anderen. Maar ja, het lijkt wel alsof de moderators dat allemaal wel best vinden. Echt heel slecht. En totaal partijdig. En onveilig.
Maar goed, ik heb de mods gemaild. Zal wel niets uitmaken, want ik denk dat ze liever hebben dat de hiërarchie blijft zoals die nu is.
in dat soort topics geldt vaak:
Ask a silly question and you'll get a silly answer
Alle reacties Link kopieren
Beste mods,

Lezen jullie weer even mee in het nieuwe Akwasitopic, alstublieft dankjewel? Ik zie de microagressies en het alledaagse racisme alweer heerlijk over mijn scherm vliegen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Goed beschouwd zijn jullie hier nu allemaal off-topic, want dit is geen discussietopic.
Wat betreft het topic waar het om gaat, daar hadden we op moeten reageren, maar aangezien mijn collega en ik er op dat moment niet waren, is dat niet gebeurd. We zullen er alerter op zijn.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
09-01-2021 12:49
Beste mods,

Lezen jullie weer even mee in het nieuwe Akwasitopic, alstublieft dankjewel? Ik zie de microagressies en het alledaagse racisme alweer heerlijk over mijn scherm vliegen.
We lezen mee.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-01-2021 16:23
Reden: Off-topic
0.00% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Willen jullie even kijken naar de reacties van kerst in het avondkloktopic? Ze draaft een beetje door, je zou het zelfs provocatie kunnen noemen en misschien is het handig als ze even een dagje krijgt om af te koelen.
Lady*Voldemort schreef:
14-01-2021 18:15
Willen jullie even kijken naar de reacties van kerst in het avondkloktopic? Ze draaft een beetje door, je zou het zelfs provocatie kunnen noemen en misschien is het handig als ze even een dagje krijgt om af te koelen.
Afkoelen omdat je een kritisch tegengeluid laat horen? Het moet toch ook niet gekker worden hier.
Zo smoor je elk discussie in de kiem.
De forumfossielen gaan zich nu wel oppermachtig voelen blijkbaar.
Niks aan de hand hoor mods, gewoon een gezonde discussie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven