Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Ik heb geen foutmelding, wel zo'n geel waarschuwingsbord links onderin (IE8 en Vista). Wil je in zo'n geval ook de broncode? Ik heb ook de foutdetails van het gele bord, dus als je die wilt hebben zeg het maar.
Dus als ik IE7 heb, hoef ik hier niets te melden?
quote:Jaschenca schreef op 09 juli 2009 @ 20:43:

Ik heb geen foutmelding, wel zo'n geel waarschuwingsbord links onderin (IE8 en Vista). Wil je in zo'n geval ook de broncode? Ik heb ook de foutdetails van het gele bord, dus als je die wilt hebben zeg het maar.Heel graag! Je weet mij te bereiken, toch?
quote:bridges6 schreef op 09 juli 2009 @ 20:44:

Dus als ik IE7 heb, hoef ik hier niets te melden? Nee, alleen als je browser crasht en je een "Bewerking is afgesloten" melding krijgt. Alleen even melden dat het gebeurd is, zodat wij weten dat het (helaas!) nog steeds gebeurt.
quote:DavidEmmett schreef op 09 juli 2009 @ 20:51:

[...]

Heel graag! Je weet mij te bereiken, toch?Yep, je hebt inmiddels mail!
quote:Sarah Scott schreef op 09 juli 2009 @ 19:09:

[...]

Bericht sturen via de vriendjesfunctie? Dat werkt niet altijd hoor

Nou, gewoon helemaal niet
Bij mij is het weer traag.
En ik heb de beruchte foutmelding bewerking afgebroken weer....
Ik heb de foutmelding dus net ook al een aantal keren weer gehad...
Ik heb die foutmelding nog nooit gehad in IE8 (versie 8.0.6001.18783). Vanavond ook niet (normaliter gebruik ik FF). Wat doen jullie dan dat je die foutmelding krijgt? Niet dat ik nu zo graag die foutmelding wil hebben, maar vind het zo vreemd dat ik hem nog nooit heb gehad.
Jasch, ik heb ook werkelijk nog nooit last gehad van foutmeldingen en andere dingen, behalve soms, maar dan ook heel soms die traagheid.

Ook geen vervelende katten enzo.

Hier FF.
Die foutmelding komt ook alleen maar in IE voor Zusenzo. Om te testen gebruik ik af en toe IE8 maar kom die foutmelding nooit tegen terwijl de rest er stapelmesjokke van wordt .
quote:Jaschenca schreef op 09 juli 2009 @ 22:32:

Die foutmelding komt ook alleen maar in IE voor Zusenzo. Om te testen gebruik ik af en toe IE8 maar kom die foutmelding nooit tegen terwijl de rest er stapelmesjokke van wordt .

Komt doordat Microsoft IE8 heeft aangepast om met deze melding beter om te gaan. In IE6 & 7 wordt de browservenster gewoon afgesloten, maar in IE8 dan geven zij een waarschuwing en laten alles staan.

Het is wel zo dat er in de Javascript iets verkeerds gedaan wordt, maar in andere browsers wordt de instructie gewoon genegeerd, terwijl in IE ze er echt mee aan de slag proberen te gaan, ook al gaat het fout.
What are ya doing?!

Hier ineens enórme traagheid!

Laden van de pagina duurt heel lang, blijft lang staan bij de meldingen "wordt verbinding gemaakt" en "wachten op tr.bt.ilsemedia.nl"
quote:Sarah Scott schreef op 10 juli 2009 @ 09:48:

What are ya doing?!

Hier ineens enórme traagheid!

Laden van de pagina duurt heel lang, blijft lang staan bij de meldingen "wordt verbinding gemaakt" en "wachten op tr.bt.ilsemedia.nl"

Er wordt vandaag getest, en dat kan af en toe problemen geven. Hopelijk is het na vandaag weer opgelost.

Fijn dat je meldt waar de pagina op staat te wachten, dat ga ik gelijk doorgeven, want daar is waarschijnlijk wel wat aan te doen.
Idem dito
Known to cause insanity in laboratory mice
Als het goed is, hebben wij het script dat het conflict oplevert gevonden en geisoleerd. Graag hoor ik of jullie nog steeds last hebben van de IE error. Het script staat nu uit maar het kan nog een kwartier duren voor het is doorgevoerd. Dus melden vanaf 14:30 - ook als je er geen last meer van lijkt te hebben.

Ik post ook weer met IE, maar word nu al helemaal gek van de sloomheid. Pagina staat gereed, maar is unusable. (Kan niet scrollen oid)

EN nog iets; ik post ergens een smiley (deze ), post daarna een gewone post in een ander topic, wil daarna weer dezelfde smiley posten in een 3e topic, maar krijg alsnog deze melding:

[ Er is een fout opgetreden. ]

We kunnen je deze pagina niet tonen - Double post: same message as last post

Indien je denkt dat er een probleem is met Viva, neem dan contact met ons op.

De volgende informatie is nuttig voor de beheerders: topic::new_message::double_post

WTF? (En nee, ik klikte niet twee keer )
*Fluistermodus* Al sinds vanmiddag geen klachten in dit topic, da's errug lang geleden!
quote:Sarah Scott schreef op 10 juli 2009 @ 15:43:

Pagina staat gereed, maar is unusable. (Kan niet scrollen oid)

O, dat heb ik regelmatig in FF. Wist niet eens dat dat een bug was
quote:Jaschenca schreef op 10 juli 2009 @ 20:46:

*Fluistermodus* Al sinds vanmiddag geen klachten in dit topic, da's errug lang geleden!

Hé en mijn klacht dan?

@Ivy: ik weet ook niet of het een bug is hoor, maar voor mij wel reden om gewoon lekker te blijven Chromen!
Ik bedoelde ook vanaf jouw posting vanmiddag SS, en da's voor de begrippen van dit topic errug lang hoor!
Ja, das ook zo Fijn he?
Op de kat na... ik durf het bijna niet te zeggen.....

In Chrome gaat het allemaal goed!

Af en toe zit ik nog te wachten maar dat duurt niet zo heel lang. Af en toe ben ik nog ineens uitgelogd na het wisselen van pijler.

Maar ja, dat is niets vergeleken bij eerdere ergernissen.

Zal ik ook eens gaan proberen in IE8? Of zal ik mezelf rustig houden door bij Chrome te blijven?
Geen foutmeldingen meer hier. Heb het zelfs aangedurfd om van Chrome weer naar I.E. te gaan en kan zelfs posten zonder erafgeknikkerd te worden. Met dank aan David de Verlosser.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven