Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Ik geloof dat het hier nu ook helemaal foutloos gaat

Durft het zowat niet hardop te zeggen.

Nu die kat nog afschieten, en die ijsjesreclame.
Oja, ijsjes en ijsthee en iets van l'oreal
Dames: we hebben nu een goedlopend forum. Laten we daar nu blij mee zijn en die irritante reclame voor lief nemen, ahum. David heeft verteld dat reclame nou eenmaal nodig is om de boel gratis te houden en dat je er op een gegeven moment immuun voor wordt. Dus veel forummen en die strontkat valt je helemaal niet meer op....
Dag beste forummers,

Ik ben blij dat jullie geen last meer hebben van de crash, dat is in ieder geval goed nieuws, en wij hebben hem toch te pakken. Mijn dank aan de mensen van Sanoma, React en Ilse die heel slim samengewerkt hebben om dit op te lossen.

Voor wat betreft de traagheid van het forum, ik heb al een voorstel lopen om de pagina wat lichter te maken kwa layout, maar dat is een tamelijk lang proces, dus dat zal niet op hele korte termijn gaan gebeuren.

Veel forumplezier!
ben benieuwd wat het nu was.
quote:DavidEmmett schreef op 11 juli 2009 @ 17:45:

Mijn dank aan de mensen van Sanoma, React en Ilse die heel slim samengewerkt hebben om dit op te lossen.Drie maanden nodig hebben en dan nog als slim bestempeld worden. Hm.
quote:Sarah Scott schreef op 11 juli 2009 @ 18:31:

[...]

Drie maanden nodig hebben en dan nog als slim bestempeld worden. Hm.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Slim samengewerkt? Oooooooooookee zo kun je het ook noemen, mijn woordkeuze was het niet geweest geloof ik.
Usernaam ontbreekt van laatste post.....

(Zie alias-topic, ik heb de laatste post aldaar geplaatst)

Vraag over de L'oreal pop up banner ding... Ik dacht (maar ik kan me vergissen) dat het beleid van Viva was dat als je zoiets maar een keer per dag zou zien en weg hoeft te klikken. Ik heb hem helaas vandaag al meerdere keren moeten wegklikken. Klopt dit en wat is nu precies het beleid voor die banners?
volgens mij werkt dat beleid door middel van cookies en die werken gigantisch slecht hier
Ik had vanmorgen weer een google-ad witte pagina.
quote:DavidEmmett schreef op 11 juli 2009 @ 17:45:

Dag beste forummers,

Ik ben blij dat jullie geen last meer hebben van de crash, dat is in ieder geval goed nieuws, en wij hebben hem toch te pakken. Mijn dank aan de mensen van Sanoma, React en Ilse die heel slim samengewerkt hebben om dit op te lossen.

Veel forumplezier!Ik mis hier toch een hele grote dank je wel aan alle forummers die heel veel geduld hebben gehad, telkens weer braaf alles kwamen melden, toch weer opnieuw probeerde of het werkte, hun verzet tegen nieuwe browsers opgaven om vooral toch dit forum gezellig te houden en die voor de rest van hun leven met een hekel aan katten zitten opgescheept. De mensen van Sanoma, React en Ilse hebben in mijn ogen gewoon gedaan waar ze voor betaald worden.
gisteren ging het goed, vandaag is het onmogelijk om heen en weer te surfen tussen de pijlers vanwege enorme extreme traagheid, dus we laten die loftrompet voorlopig nog achter slot en grendel lijkt me
wrom blijf ik de pijler "kinderen'' zien terwijl ik bij mijn voorkeuren duidelijk hebt aangegeven het niet te willen zien
quote:gizz schreef op 12 juli 2009 @ 14:52:

[...]

Ik mis hier toch een hele grote dank je wel aan alle forummers die heel veel geduld hebben gehad, telkens weer braaf alles kwamen melden, toch weer opnieuw probeerde of het werkte, hun verzet tegen nieuwe browsers opgaven om vooral toch dit forum gezellig te houden en die voor de rest van hun leven met een hekel aan katten zitten opgescheept. De mensen van Sanoma, React en Ilse hebben in mijn ogen gewoon gedaan waar ze voor betaald worden.Het lijkt me niet terecht om dat van David te verwachten. Hij werkt niet voor Sanoma, React of Ilse.
Hij bedankt die drie voor het oplossen van de problemen, terwijl de forummers hier naar mijn mening ook heel erg aan hebben meegeholpen. Dus een bedankje aan de forummers vond ik ook op zijn plaats, ookal werkt hij niet bij Sanoma, React of ILse.
Ik heb voor niemand een goed woord over, behalve voor alle forummers en angels/vivamod, die alle geduld hebben (gehad) met dit troosteloze forum. (technisch gezien!).
Ik heb in het testpanel gezeten. Vanaf het moment dat David zich ermee bemoeide was de communicatie erg snel. Hij reageerde gelijk op mailtjes waarin ik dingen meldde. Excuses voor het forumleed en een bedankje dat de forummers ondanks alle ellende toch bleven forummen moet denk ik dan ook van Viva komen en niet van hem.
Is het leed al over dan? Idereen al terug naar de oude browser ipv FF of Chrome?
quote:misschicken schreef op 12 juli 2009 @ 21:33:

Is het leed al over dan? Idereen al terug naar de oude browser ipv FF of Chrome?Ik wel Kip. Ik ben weer gewoon met I.E. aan het forummen ipv Chrome. En tot nu toe zonder gedoe.
Ja ik ook, maar vanmorgen dus wel weer een witte pagina door een hapering op de google-adds. Nog niet verholpen dus.
quote:fiba schreef op 12 juli 2009 @ 21:31:

Ik heb in het testpanel gezeten. Vanaf het moment dat David zich ermee bemoeide was de communicatie erg snel. Hij reageerde gelijk op mailtjes waarin ik dingen meldde. Excuses voor het forumleed en een bedankje dat de forummers ondanks alle ellende toch bleven forummen moet denk ik dan ook van Viva komen en niet van hem.

Tsk. Ik zat ook in het testpanel, alleen sinds Naomi op vakantie was ineens niet meer.

@MissC 18.32; helemaal mee eens.
IE 8 loopt als een trein. Geen centje pijn meer. Alles doet het........

Behalve de smileys, die zijn nog steeds weg. Waarheen, waarvoor, waartoe enz enz..
hier direct onder of op de reactie pagina?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven