Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Zou het helpen qua perfomance, wanneer de topics minder groot mogen worden?

Enneeeeuh is er geen mogelijkheid om een automatisch slot in te bouwen? Op het vorige forum werd een topic bij 700 automatisch gesloten. Nu moeten we de topics handmatig sluiten bij 5000 posts....
Hou het kort en krachtig:

Ben blij da'k weer ken forummu....
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:Sarah Scott schreef op 13 juli 2009 @ 13:56:

Zou het helpen qua perfomance, wanneer de topics minder groot mogen worden?

Enneeeeuh is er geen mogelijkheid om een automatisch slot in te bouwen? Op het vorige forum werd een topic bij 700 automatisch gesloten. Nu moeten we de topics handmatig sluiten bij 5000 posts....

Het zou misschien helpen, maar het gaat vooral om de layout van de pagina zoals het is. Ik zal je voorstel wel doorsturen.

quote:Jaschenca schreef op 13 juli 2009 @ 21:55:

[afbeelding]Het is bekend, wij zijn naarstig op zoek naar verbeteringen.
Als ik in een pijler bij een onderwerp op laatste reactie klik kom ik in het reageervenster terecht ipv bij laatste reactie.
quote:fiba schreef op 13 juli 2009 @ 22:13:

Als ik in een pijler bij een onderwerp op laatste reactie klik kom ik in het reageervenster terecht ipv bij laatste reactie.

Hmm. In FF (op Linux) kom ik bovenin de pagina met de laatste 15 reacties terecht.

Ik probeer het morgen met IE.
Ik kan weer gewoon inloggen, posten en plaatjes plakken zonder problemen. Heerlijk! Mijn dank is groot!
quote:DavidEmmett schreef op 13 juli 2009 @ 23:07:

[...]

Hmm. In FF (op Linux) kom ik bovenin de pagina met de laatste 15 reacties terecht.

Ik probeer het morgen met IE.Bij mij gebeurt dit met I.E. in Vista.
quote:DavidEmmett schreef op 13 juli 2009 @ 22:07:

Het zou misschien helpen, maar het gaat vooral om de layout van de pagina zoals het is. Ik zal je voorstel wel doorsturen.

Ik wil niet zeuren hoor, maar ik doe het toch

De layout is al hetzelfde sinds oplevering. In den beginne was het niet zo dat het traag was, en er waren ook geen foutmeldingen. Hoe kan dat dan?
Lach je me nou uit Kip?
Nee ik lach omdat ik vind dat je gelijk hebt!
quote:Viva Angel5 schreef op 14 juli 2009 @ 09:09:

[...]

Ik wil niet zeuren hoor, maar ik doe het toch

De layout is al hetzelfde sinds oplevering. In den beginne was het niet zo dat het traag was, en er waren ook geen foutmeldingen. Hoe kan dat dan?

Dat is een goede vraag. Ik geef het door aan de webbouwers, en die mogen het uitzoeken door de twee sites te vergelijken.

Overigens, vandaag is mijn laatste dag bij de Viva, nu het meest prangende probleem is opgelost, en ga ik weer verder met mijn eigen werk (naar Duitsland, en dan naar Engeland, om over idioten op veels te snelle tweewielers te schrijven). De Viva Angels nemen het even waar, totdat Naomi weer terug van vakantie is, en zij zal alle problemen verder doorsturen naar de web- en forumbouwers.

Blijf als jullie blieft zo veel mogelijk problemen melden (met een zo duidelijk mogelijk beschrijving) en Viva gaat proberen om ze allemaal op te lossen. Op de achtergrond wordt dan nog gewerkt aan het verbeteren van de snelheid van het forum.

Veel forumplezier, en het was (ondanks de vele - terechte - klachten) gezellig!
Koffie staat klaar in Duitsland

Many many thanx David, ook al ben jij het er niet mee eens; de laatste 2 (??) weken is er véél gebeurd en verbeterd!
Forum is hier slaapverwekkend traag!
Bedankt David, en succes met de fietsidioten!
Volgens mij doet ie iets met motoren

Ik vind trouwens die ladyphone-reclame ook bijzónder irritant. Komt ook vaker dan eens per dag voorbij.
Sarah je vergeet toch niet David's telefoonnummer te vragen hoop ik? Voor het geval dat...
quote:Sarah Scott schreef op 14 juli 2009 @ 13:29:

Volgens mij doet ie iets met motoren

Ik vind trouwens die ladyphone-reclame ook bijzónder irritant. Komt ook vaker dan eens per dag voorbij. Gut ik kwam effe niet verder dan een fiets bij het zien van het woord tweewieler...hahaha errug.
quote:fiba schreef op 14 juli 2009 @ 14:11:

Sarah je vergeet toch niet David's telefoonnummer te vragen hoop ik? Voor het geval dat...Voor het geval dat wát Fiba?
quote:Sarah Scott schreef op 14 juli 2009 @ 15:19:

[...]

Voor het geval dat wát Fiba?Voor het geval dat als David gevlogen is er weer problemen opduiken. Want eerlijk is eerlijk sinds hij op het toneel verscheen werden de problemen echt aangepakt. Dit was de laatste keer dat ik David een veer in zijn reet steek.
Misschien is het een teken dat ik er teveel ben vandaag maar ik heb die lady phone pop up al ongeveer 4 keer gehad vandaag... Brrr...
Ik kan onderhand geen Magnum meer zien, krijg die klereijsjes drie keer per uur voor mijn ogen!

Als ik ze nog 1 keer zie kots ik tegen mijn beeldscherm, echt waar!

(komt David het dan schoonmaken?)
quote:dalida schreef op 13 juli 2009 @ 23:15:

Ik kan weer gewoon inloggen, posten en plaatjes plakken zonder problemen. Heerlijk! Mijn dank is groot!

Geniet er maar met volle teugen van....'t zal vast van korte duur zijn.....

Trouwens.....forum is nu errrgggg traag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven