Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Ik vrees het ook Jasch... :'(

Hier ook weer SO at line 1418.

ZUCHT.
quote:Jaschenca schreef op 16 maart 2009 @ 20:20:

Het forum loopt gewoon niet, traagheid is enorm en de pagina's blijven maar doorladen. Ik snap niet wat ze uitgespookt hebben maar volgens mij zijn we weer terug bij af. In mijn geval zelfs verder dan terug naar af: ik had vroeger geen problemen (was 1 van de gelukkigen), maar sinds vandaag val ik ook in de prijzen!
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:Courage schreef op 16 maart 2009 @ 20:33:

[...]

In mijn geval zelfs verder dan terug naar af: ik had vroeger geen problemen (was 1 van de gelukkigen), maar sinds vandaag val ik ook in de prijzen! Dat "heugelijke" feit mag je meteen in dit topic posten: link
Tot net had ik weinig ellende met dit forum, wel idd tot donderdag de SO maar geen last van langzaam gedoe.

Maar nu, zo traag is het in maaaaaaanden niet geweest hier en ook SO is weer terug. Wat een narigheid!
quote:Jaschenca schreef op 16 maart 2009 @ 20:43:

[...]

Dat "heugelijke" feit mag je meteen in dit topic posten: link
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Ik kan weer zoeken, hoera!
Traaaaaaaaaaaggggggggg *zucht*
Ik heb ook nooit last gehad, maar sinds donderdag kom ik maar moeilijk op het forum. Als ik via mijn adresbalk ga, wat ik altijd deed, kom ik op een wit veld. Moet echt handmatig het adres intikken en dan nog lukt het niet altijd.
Ennnnnnnn stack overflow is weer terug.

Dat het forum traag is.... ben niet anders gewend.
Sinds de laatste update is het forum bij mij pas echt langzaam geworden...pff
Nee !

De Stack Overflow-mededeling is terug!

Met bijbehorende 'PING'.

Ongelofelijk...........
Inderdaad, hier ook: nu "at line 346".
Sjees, gaat het ooit goed komen met dit forum? Tussen het switchen van pijlers/topics kan ik bijkans een cursus Swahili gaan doen.
En dan nog de zoekfunctie. Heeft nooit gewerkt, werkt helaas nu ook nog niet. Zou wel een uitkomst zijn in zo'n groot forum!
En weer Stack overflow, nu op line 346 ipv 1418 of 3672...
hier ( = op het werk ) SO.

thuis traag en schokkerig...
Hier IE7 onder Vista.

Sinds vanmorgen weer stack-overflow-mededelingen.

Sinds de update van vanochtend loopt het forum bij mij constant vast (buiten dat het vreselijk traag loopt, maar liever traag dan dat IE zelf ermee kapt).

Op geen enkele andere site problemen, Viva is echt de boosdoener bij mij.
Het andere topic is gesloten zodat Michiel R maar 1 topic hoeft bij te houden!
traag
ik bedoel dus het navigeren van de ene pijler naar de ander, verloopt enorm traag en dat is nog een understatement want soms loopt ie gewoon vast, dan moet ik even de site sluiten en opnieuw starten
ik stop ermee vandaag, valt niet op te forummen, het forum blijft hangen heel irri
Het openen van pijlers en topics gaat inderdaad vreselijk traag! Zo traag heb ik het nog niet gehad. Vandaag nog geen SO-melding gehad overigens.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Yep hier ook terug van weggeweest de stack overflow (at line 346).

Verder was het forum net even heel traag, gaat nu weer beter.
Het vervelende van de regelnummers is dat IE helaas niet kan tellen. Bijvoorbeeld de regelnummer 1418 die genoemd wordt - het grootste bestand heeft niet meer dan 1225 regels. Laat staan dat er een regel 0 bestaat ;)

Een stack overflow is trouwens een foutmelding van IE, en niet de server. Instructies worden op een stack (stapel) geplaatst, en als het er teveel zijn dan past het niet (overflow). Er is echter geen enkele reden waarom het niet zou passen.

Zou iemand nog de *exacte* IE versie en Windows versie kunnen opgeven?
Ik heb stackoverflow 364, met IE7.0 en Windows Vista.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven