Meld hier alle forum-bugs!
maandag 23 februari 2009 om 11:31
Haai allemaal,
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
maandag 16 maart 2009 om 20:33
quote:Jaschenca schreef op 16 maart 2009 @ 20:20:
Het forum loopt gewoon niet, traagheid is enorm en de pagina's blijven maar doorladen. Ik snap niet wat ze uitgespookt hebben maar volgens mij zijn we weer terug bij af. In mijn geval zelfs verder dan terug naar af: ik had vroeger geen problemen (was 1 van de gelukkigen), maar sinds vandaag val ik ook in de prijzen!
Het forum loopt gewoon niet, traagheid is enorm en de pagina's blijven maar doorladen. Ik snap niet wat ze uitgespookt hebben maar volgens mij zijn we weer terug bij af. In mijn geval zelfs verder dan terug naar af: ik had vroeger geen problemen (was 1 van de gelukkigen), maar sinds vandaag val ik ook in de prijzen!
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
maandag 16 maart 2009 om 20:43
dinsdag 17 maart 2009 om 12:39
Hier IE7 onder Vista.
Sinds vanmorgen weer stack-overflow-mededelingen.
Sinds de update van vanochtend loopt het forum bij mij constant vast (buiten dat het vreselijk traag loopt, maar liever traag dan dat IE zelf ermee kapt).
Op geen enkele andere site problemen, Viva is echt de boosdoener bij mij.
Sinds vanmorgen weer stack-overflow-mededelingen.
Sinds de update van vanochtend loopt het forum bij mij constant vast (buiten dat het vreselijk traag loopt, maar liever traag dan dat IE zelf ermee kapt).
Op geen enkele andere site problemen, Viva is echt de boosdoener bij mij.
dinsdag 17 maart 2009 om 14:00
Het vervelende van de regelnummers is dat IE helaas niet kan tellen. Bijvoorbeeld de regelnummer 1418 die genoemd wordt - het grootste bestand heeft niet meer dan 1225 regels. Laat staan dat er een regel 0 bestaat 
Een stack overflow is trouwens een foutmelding van IE, en niet de server. Instructies worden op een stack (stapel) geplaatst, en als het er teveel zijn dan past het niet (overflow). Er is echter geen enkele reden waarom het niet zou passen.
Zou iemand nog de *exacte* IE versie en Windows versie kunnen opgeven?
Een stack overflow is trouwens een foutmelding van IE, en niet de server. Instructies worden op een stack (stapel) geplaatst, en als het er teveel zijn dan past het niet (overflow). Er is echter geen enkele reden waarom het niet zou passen.
Zou iemand nog de *exacte* IE versie en Windows versie kunnen opgeven?