Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
quote:Hemera schreef op 05 mei 2009 @ 11:57:

(Maar ik vind Firefox irritant.)(Ik ook.)
quote:gliene schreef op 05 mei 2009 @ 11:05:

Ik heb vanochtend al 3x een melding als deze gehad:

De website http://forum.viva. nl/list.messages/46547/last kan niet worden geopend.

De bewerking is afgebroken

maar ik kon het niet copieren dus denk ik dat het een ander nummer was..

Het was bij het openen van dit topic, en die van ICSI/IVF in maart of april.

Kan het overigens nu dus wel openen..Ik heb hetzelfde! Bij een heleboel topics. Ook bij deze, moest 3 keer opnieuw proberen voordat ik erin kon.
( en toch blijven we allemaal stug doorgaan met forummen )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
(Wat dacht jij dan? Dat ik me door een paar foutmeldingen en een niet fijn programma liet weerhouden? Ben je mal! Ik zit al dagenlang thuis met een krijsend klemaapje ziek kind, zonder forum word ik gek!)
Ik ben er achter dat als je "laatste" gebruikt ipv de laatste pagina, je er wel gewoon inkomt.

Enneh, niet forummen?? Dat is toch geen optie;)
quote:Vivamod schreef op 05 mei 2009 @ 10:52:

En voor degenen bij wie 'kies een pijler' niet meer werkt: komt er een foutmelding, of gebeurt er 'gewoon' niks? Is dit bij iedereen met IE8/Vista?Hier gebeurde gewoon niks.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Los van dat ik aan de laatste pagina niets heb met mijn instellingen, krijg ik ook als ik op die manier een topic binnen probeer te komen dezelfde foutmelding, Gliene. Dus helaas...

Overigens is Firefox inmiddels heeeeeeeeeeeeeeeeeeel........ eeeeeeeeeeeeeerg............ traaaaaaaaaaaaaaaag............

(Zal wel komen door al die ladingen vivameisjes die bovendien ook nog eens als een idioot zitten te refreshen. )
Hier XP met IE 7.0

En inderdaad is niet forummen geen optie
quote:zusje78 schreef op 04 mei 2009 @ 17:57:

Ik ben het meisje van de achtergrond kwijt. Niet dat dat nou heel erg is, maar ik denk ik meld het toch maar even. Heb ik ook altijd
Hahaha die bug wil ik ook wel!
Er is nu ook de hele dag een storing bij het wisselen van pagina
Wil er iemand zo lief zijn om een topic onder digi te openen met de titel "IE 8.0 i.c.m. het Vivaforum" ?

Mijn "verstuur bericht" knop ontbreekt bij openen van een nieuw topic (en quoten)....
Hihi ik doe het wel even voor je
Super!
Ook hier meerdere keren achter elkaar (bij het openen van het topic IE 8.0) de melding "De website http://forum.viva. nl/list.messages/46547/last kan niet worden geopend.

De bewerking is afgebroken."

Vandaag voor het eerst sinds tijden.

I.E. 7.0 en XP
Zojuist overigens weer. Wanneer ik 3x de mededeling wegklik, en in de explorerbalk aangeef terug te willen naar de vorige pagina, dan kan ik na de 3e x terugklikken weer wel op dat topic over IE8.0 en dit topic.
De website http://forum.viva. nl/list.messages/46547/last kan niet worden geopend.

Dit probleem heb ik ook al de hele dag, bij verschillende topics. Misschien staan er tips in het topic dat net namens Sarah is geopend, maar helaas, ook daar krijg ik de foutmelding, dus die kan ik niet lezen....
quote:Omen schreef op 05 mei 2009 @ 13:31:

Zojuist overigens weer. Wanneer ik 3x de mededeling wegklik, en in de explorerbalk aangeef terug te willen naar de vorige pagina, dan kan ik na de 3e x terugklikken weer wel op dat topic over IE8.0 en dit topic.3x maar? Geluksvogel.
Grrrr..... kan niet worden geopend inmiddels bijna bij elk topic op elke pijler. Geloof dat om dit te posten topicaanklikpoging 15 is. Ik ga maar wat anders doen!

Hoop dat het snel wordt opgelost.

Sorry jongens, eh, dames... Techniek is hiermee bezig. Zelf nergens last van, want iMac & Safari (maar om nu iedereen te vragen daarnaar over te stappen...)
Moet toch vaker hier lezen. Denk bij elk probleem dat het aan mijn pjoeter ligt.

Heb sinds 2 weken een laptop met Vista en heb al zoveel negatiefs over Vista gehoord, dat ik bij alles denk dat het wel aan die rottige Vista zal liggen.

Ben 'blij' dat meer mensen dezelfde problemen hebben.
Ik moet zeggen dat ik met firefox geen problemen heb en ook geen traagheid, heb ik mazzel geloof ik.
Geloof dat dit het enige topic is dat nog door mij geopend kan worden zonder de verbinding af te breken...

Solomio, hier ook circa 2 weken nieuwe laptop met Vista, tot gister geen forumproblemen gehad. Hooguit dat het forum trager is dan andere sites.
@Solomio; vista is geweldig! Ik heb met vista (pc) stukken minder problemen op het forum dan met XP (laptop)
quote:thee schreef op 05 mei 2009 @ 14:02:

Geloof dat dit het enige topic is dat nog door mij geopend kan worden zonder de verbinding af te breken...

Solomio, hier ook circa 2 weken nieuwe laptop met Vista, tot gister geen forumproblemen gehad. Hooguit dat het forum trager is dan andere sites.Kreeg al een paar dagen de melding dat er updates waren. Heb ik vanmorgen geïnstalleerd en nu is het forum echt supersnel. Alleen werken niet alle knopjes.
solomio wijzigde dit bericht op 05-05-2009 14:14
Reden: Moet erg wennen aan het laptoptoetsenbord, sla wel es een lettertje over.
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven