Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Ik had er een nieuw topic over geopend, maar werd door de angel hier naartoe verwezen. Ik zal mijn berichtje even kopiëren:

Sinds gisteren doet het forum vreemd. Ik krijg steeds een grijs venster met een rood/wit kruis en de volgende tekst in beeld:

De website http://forum.viva. nl/list.messages/46547/last kan niet worden geopend.

De bewerking is afgebroken.

Als ik vervolgens op ok klik, kom ik bij het 'de webpagina kan niet worden weergegeven' scherm. Tot nu toe gebeurde het wanneer ik het reactievenster wilde openen of naar een volgende pagina door wilde klikken. Op andere sites heb ik er geen last van.
The time is now
Bedankt voor de meldingen, ik schakel techniek weer in...

grtjs, Naomi
Enne.... ik ga 't nog aankondigen in een blog, maar de zoekfunctie van 't forum wordt in de loop van volgende week vervangen door een Google Search

grtjs, Naomi
Ik kan opeens geen plaatjes meer plakken en zo. Al die icoontjes boven het reageervak zijn weg. Daarbij krijg ik erg vaak als ik viva open dat er een foutmelding komt waarbij duidelijk wordt gemaakt dat de bewerking wordt afgebroken. En dan sluit hij hem weer af... Bekend bij jullie of is er bij mij iets raars aan de hand?
Oh zie het hier al staan, niet goed gekeken.

Maar plaatjes bij reageren zag ik nog niet...
je kunt ook plaatjes plakken door [img] en [/img] te tikken met de link van het plaatje er tussen.
quote:Jacqie schreef op 05 mei 2009 @ 07:09:

als ik op een pijler ben, kan ik niet meer via het tabje "kies een pijler" naar een andere pijler toe. Moet eerst bovenin forum aanklikken, dat ik bij alle plaatje kom van de pijlerverdeling en daar mag ik dan wel van pijler switchen.

Is al sinds zondagavond.

VistaHier ook. Sinds vanochtend, na het installeren van IE8 bij Vista.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Vragen van techniek:

- lost het probleem zich op als Javascript in de browser wordt uitgeschakeld?

- op het moment dat dit probleem zich voordoet, wordt dan telkens een bepaalde banner getoond?

grtjs, Naomi
Die banner verandert steeds, toch? Ik kwam gister tot 10x achter elkaar het topic niet op, het lijkt me dat er dan verschillende banners geladen werden?

Javascirpt uit zal ik even proberen...
En voor degenen bij wie 'kies een pijler' niet meer werkt: komt er een foutmelding, of gebeurt er 'gewoon' niks? Is dit bij iedereen met IE8/Vista?
Nee, banners zijn verschillend.

Nu Javascript even uitzetten...
Javascript uit maakt geen verschil.
Jeetje het is nu nog erger dan gisteren! Heb het nu bijna bij elke pagina dat hij niet beschikbaar is. Het ene moment kan je wel op die pagina komen en het andere moment niet. Het is nu ook bij topics die al bestaan.
Ik ga naar Alanya!! The do and don'ts

Dit topic staat nu bij de laatste 10 maar de laatste reactie is uit begin 2008?
Ik heb gek genoeg vandaag totaal geen klachten...behalve dan dat het prikbord nog steeds niet bereikbaar is.
* is blij dat qwertu al die dingen kan uitzoeken, heeft er zelf namelijk de ballen verstand van *

Dus thx qwertu!!
Ik heb vanochtend al 3x een melding als deze gehad:

De website http://forum.viva. nl/list.messages/46547/last kan niet worden geopend.

De bewerking is afgebroken

maar ik kon het niet copieren dus denk ik dat het een ander nummer was..

Het was bij het openen van dit topic, en die van ICSI/IVF in maart of april.

Kan het overigens nu dus wel openen..
Hmm, vervelend dat Javascript uitzetten niet werkt en dat er ook geen relatie lijkt met een bepaalde banner ... Zouden jullie allemaal (althans degenen die die foutmelding krijgen ) willen laten weten welk besturingssystemen en welke browser (incl versie) jullie hebben?

Zusenzo, dat probleem is bekend en in onderzoek.

Misschicken, ik zoek uit wat de status van de niet-werkende prikbordlink is.

grtjs,

Naomi
Beste angel 1,

Laatst kreeg ik toch achter de topics geen tijd end meer bij overig! Dat kwam toen omdat er een nieuw topic geopend was, waar waarschijnlijkteweinigspaties in zaten. Ik heb er sinds 5 a 10 min weer last van. Weetnietwelktopicdateventueelkan zijn.

Jij had toen ergens een spatie toegevoegd en toen was het over. Zou jij misschien willen kijken of je kan zien welk topictitel te lang is?

Ik zie alleen een nieuw topic hier bij overig van ikbenikenhetisnietanders. Zou dat het kunnen zijn?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik heb Vista.

Het is echt vreselijk vanochtend. Krijg de ene na de andere melding;)

Succes!
quote:Vivamod schreef op 05 mei 2009 @ 11:08:

grtjs,

NaomiDie status is: niet-werkend. Sorry, inkoppertje...
Oja, en ik heb ook geen icoontjes voor bold, linken, plaatjes, kleuren end. meer bovenaan staan als ik iets wil posten.

pc, XP, IE 6.0
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:gliene schreef op 05 mei 2009 @ 11:05:

Ik heb vanochtend al 3x een melding als deze gehad:

De bewerking is afgebroken

maar ik kon het niet copieren dus denk ik dat het een ander nummer was..

Het was bij het openen van dit topic, en die van ICSI/IVF in maart of april.

Kan het overigens nu dus wel openen..

Hier ook. Ik gaf mijn computer al de schuld , maar blijkbaar ligt het daar niet aan.

Heel vervelend, soms wel 5x achter elkaar ( Vraag me inmiddels af waarom ik in godsnaam nog forum ? )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik heb die irritnate foutmelding'/afsluiting ook. Met IE7 en Vista. Als ik met Firefox werk, gaat het allemaal wel goed.. (Maar ik vind Firefox irritant.)
quote:Vivamod schreef op 05 mei 2009 @ 11:08:

Hmm, vervelend dat Javascript uitzetten niet werkt en dat er ook geen relatie lijkt met een bepaalde banner ... Zouden jullie allemaal (althans degenen die die foutmelding krijgen ) willen laten weten welk besturingssystemen en welke browser (incl versie) jullie hebben?

Zusenzo, dat probleem is bekend en in onderzoek.

grtjs,

Naomi

IE 7 op Windows XP

En zoals gezegd: bij Firefox geen problemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven