Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
*Copy/paste van moderater topic*

Hallo,

Ik heb even een vraagje, ik heb net bij FvdM gestemd, kwam er achter dat ik niet ingelogt was maar toch kon ik stemmen??

Betekent dit dat iedereen een nick kan invulen van een willekeurig iemand en dan stemmen??

Lijkt me niet, vandaar mijn vraag.

*Copy/paste van moderater topic*

Ik heb trouwens net gestemd zonder ingelogt te zijn voor de tweede keer met een andere naam om mijn vermoeden te bevestigen, ik heb nu dus gestemt voor de tweede keer en niet met mijn eigen nick
quote:misschicken schreef op 04 mei 2009 @ 12:32:

[afbeelding]

Volgens mij heb ik een oorzaak gevonden....de google-adds doen het niet en dan blijft ie zoeken, en daar wordt het traag van.

Zou dat ook mijn probleem veroorzaken? Ik zag namelijk achter die foutmelding wel de geladen pagina van het topic, maar ja, vervolgens dus de foutmelding dat het topic niet geladen kon worden en dat de bewerking afgebroken werd. Waarna heel Viva weer verdween en ik met deze achterbleef:

quote:

De webpagina kan niet worden weergegeven

Meest waarschijnlijke oorzaken:

Uw computer is niet met internet verbonden.

Er zijn problemen op de website opgetreden.

U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.

etc.

anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 04-05-2009 12:41
Reden: kwootje toegevoegd
% gewijzigd
ik heb hetzelfde als Qwertu!
En nu zijn de google-adds weer terug en is de snelheid ook weer terug.
Mennnnnnn ik ben goehoeddddddddd
quote:misschicken schreef op 04 mei 2009 @ 12:46:

Mennnnnnn ik ben goehoeddddddddd Ja maaaaarrrr....ik heb FF, en daarin komen de Google adds niet voor en toch had ik een megatraag forum.
Ik gok effe in het wilde weg dat ie dan toch zoekende is/blijft, ondanks dat FF die adds niet laat zien.
Wat de traagheid betreft: uit de logs blijkt dat er vanochtend tot ca 12:30 extreem veel verkeer op de servers was (ongeveer 10x zoveel als normaal) De servers vonden dat niet zo leuk ;) We gaan aan deze kant achterhalen waar het verkeer vandaan kwam. Het klopt nu toch dat de situatie weer normaal is?

Zusenzo, internetredactie is hiermee bezig, uitgebreider antwoord volgt zodra ik meer weet....

grtjs, Naomi
Zijn dat geen overspannen googlebotjes? Lijkt me stug dat er ineens 10 keer zoveel vivameisjes op het forum aktief zijn....

En ah toe, geef me nou gelijk!
Misschicken:
Het is weer bar en boos, het forum blijft hangen op de melding "wachten op google-analytics", mijn zandlopertje maakt overuren.
quote:misschicken schreef op 04 mei 2009 @ 13:47:

Zijn dat geen overspannen googlebotjes? Lijkt me stug dat er ineens 10 keer zoveel vivameisjes op het forum aktief zijn....

En ah toe, geef me nou gelijk! Ik ben er weer!
Hier blijft de script-foutmelding komen, maar niet bij elk topic....
Ik ben het meisje van de achtergrond kwijt. Niet dat dat nou heel erg is, maar ik denk ik meld het toch maar even.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Ik heb hetzelfde als Qwertu (met dank voor de complete beschrijving, scheelt mij een hoop werk)
Ik heb ook weer hetzelfde als Qwertu.

Bij zo'n beetje elk topic intussen...
quote:misschicken schreef op 04 mei 2009 @ 13:47:

En ah toe, geef me nou gelijk!

Van mij mag jij je gelijk hoor. Het is juist onwíjs rustig op het forum! Als de servers van zo'n kleine hoeveelheid vivameisjes al overbelast zouden raken, dan trekken ze de oververhitte variant van de meisjes van geen kanten. Tsssk. Dat zou betekenen dat we niet eens een fatsoenlijke rel meer kunnen hebben hier!

Nee hoor, het Kán Níet Aan De Meisjes Liggen. Zo.
Okay. Na honderd foutmeldingen toen ik mijn bericht probeerde te posten (ja-ha, tekst kwijt) en daarna weer probeerde om terug in dit topic te komen... toch maar even opnieuw. Want niet alleen het forum loopt vast op die foutmelding, hij blokkeert ook mijn IE. Ik kan in het tabblad waar ik zo'n foutmelding kreeg niets anders openen en als ik het probeer te sluiten, krijg ik een nieuwe foutmelding dat het venster bezet is en dat het sluiten van het venster problemen kan veroorzaken. Lekker is dat.

Ik hoef waarschijnlijk niet uit te leggen wat dit met mijn humeur doet hè?
Uitermate irritant inderdaad.
Ik heb script-fouten, en dan sluit Viva, of de plaatjesplak/bold/etc-mogelijkheden verdwijnen/ontvouwen zich niet meer.
Oh, en dingen doen het dan ook niet meer automatisch.

Bjiv de reclames staan stil (wel lekker), maar ook als ik met muis langs Blog-Forum-Mijn Viva-Shop ga verspringen ze niet op waar ik met muis overheen ga (snappu?).
En bij de posters blijft de info

Profiel

zoveel berichten

voeg toe als contact

datum

ook hangen
Maar posten gaat dus wel (als ik wat open krijg, en niet de foutmelding dat ik geen internetheb krijg), maar dan wel kaal.

(kwartet)
als ik op een pijler ben, kan ik niet meer via het tabje "kies een pijler" naar een andere pijler toe. Moet eerst bovenin forum aanklikken, dat ik bij alle plaatje kom van de pijlerverdeling en daar mag ik dan wel van pijler switchen.

Is al sinds zondagavond.

Vista
Hier ook weer vaak een foutmelding. Als ik het opnieuw probeer gaat het soms wel en soms niet goed. Irritant is het wel.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven