Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Ach ja Muchacha, ik heb zo m'n eigen logica....

Kip!

Ja logisch, dat hebben we allemaal.
Je weet toch!
Yas, ik hep um!

quote:thee schreef op 24 juni 2009 @ 21:19:

zat ie maar in een/de zak....In een theezakje mss?
Je weet toch!
GO KIP.... GO KIP... GO KIP...
Ohoh

Haha...
psst ligt het aan mij of hebben ze eindelijk alle reclame er af gesodemieterd? Goh zou het dan toch daar aan liggen?????
Kill the beast!!
Forum is héél traag, maar het posten gaat beter nu.
Hier ook heel traag en duurt heel lang voor er plaatjes geladen zijn en ik zie sommige plaatjes maar half.
Van die rare schermen snap ik niets. Krijgen jullie die nog steeds of zijn ze nu weg? Ik ga 't sowieso verder uitzoeken met techniek, het lijkt wel een raar cache-iets...

grtjs, Naomi
Nee dat was gisteren een kwartiertje ofzo, daarna was het spontaan weer over!
Grappig, "klik hier voor meer informatie over de foutmelding [blabla]" bovenaan de overzichtslijst per pijler, en er dan niet op kunnen klikken!
quote:Miffy schreef op 25 juni 2009 @ 14:07:

Grappig, "klik hier voor meer informatie over de foutmelding [blabla]" bovenaan de overzichtslijst per pijler, en er dan niet op kunnen klikken!Ik durf daar niet eens op te klikken.
takke forum....grrrrrr (ook even als " proefpost" haha, kijken of ie weer afgebroken wordt.)
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Grappig, "klik hier voor meer informatie over de foutmelding [blabla]" bovenaan de overzichtslijst per pijler, en er dan niet op kunnen klikken!Kun je niet op het woordje "hier" klikken???

Grappig, "klik hier voor meer informatie over de foutmelding [blabla]" bovenaan de overzichtslijst per pijler, en er dan niet op kunnen klikken!Nou inderdaad. het begint irritant te worden. al dagenlang amper in kunnen loggen.
quote:Viva Angel5 schreef op 25 juni 2009 @ 16:16:

[...]

Kun je niet op het woordje "hier" klikken???De link is "dood", het is dus alleen een stukje rode tekst.
Ik kan ook nergens op klikken.

quote:Jaschenca schreef op 25 juni 2009 @ 21:31:

[...]

De link is "dood", het is dus alleen een stukje rode tekst.ik wel, met GC, IE en FF
Waarom jij wel en ik niet?

* IvyRosa gaat even chrome opstarten en kijken of het daar wel kan.
probeer anders eens f5 of ctrl f5, van morgen kon ik het ook niet namelijk.
quote:Skytje schreef op 25 juni 2009 @ 21:36:

[...]

ik wel, met GC, IE en FFKlopt, maar dan alleen vanaf de onderwerpen pagina, niet vanaf de pijler zelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven