Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
Van die rare schermen snap ik niets. Krijgen jullie die nog steeds of zijn ze nu weg? Ik ga 't sowieso verder uitzoeken met techniek, het lijkt wel een raar cache-iets...
grtjs, Naomi
Anoniem_60846
donderdag 25 juni 2009 om 12:05
Nee dat was gisteren een kwartiertje ofzo, daarna was het spontaan weer over!
Anoniem_20226
donderdag 25 juni 2009 om 14:07
Grappig, "klik hier voor meer informatie over de foutmelding [blabla]" bovenaan de overzichtslijst per pijler, en er dan niet op kunnen klikken!
Anoniem_69176b9c77370
donderdag 25 juni 2009 om 14:17
quote:Miffy schreef op 25 juni 2009 @ 14:07:
Grappig, "klik hier voor meer informatie over de foutmelding [blabla]" bovenaan de overzichtslijst per pijler, en er dan niet op kunnen klikken!Ik durf daar niet eens op te klikken.
Grappig, "klik hier voor meer informatie over de foutmelding [blabla]" bovenaan de overzichtslijst per pijler, en er dan niet op kunnen klikken!Kun je niet op het woordje "hier" klikken???
Grappig, "klik hier voor meer informatie over de foutmelding [blabla]" bovenaan de overzichtslijst per pijler, en er dan niet op kunnen klikken!Nou inderdaad. het begint irritant te worden. al dagenlang amper in kunnen loggen.